media/marketing/reklama

On Board Think Kong wzmacnia dział kreacji

04.11.2019 | On Board Think Kong

Do zespołu On Board Think Kong dołączył Mariusz Salach, wcześniej współpracujący z VKNGS. Obejmując stanowisko Graphic Designera, wzmocnił dział kreacji.

Mariusz Salach odpowiada za projektowanie materiałów graficznych na potrzeby działań OBTK z obszaru PR, social mediów i content marketingu. Specjalizuje się w animacji, projektowaniu szeroko pojętych produktów oraz stron internetowych. Wspiera dział kreacji w projektach nowo biznesowych.

Swoje doświadczenie zdobywał w: VKNGS jako Product Designer, Bluesoft jako UI Designer i DAMCOM jako Graphic Designer. Wcześniej zajmował się projektowaniem jako freelancer. Ukończył studia graficzne w Społecznej Akademii Nauk.

informacje o firmie

On Board Think Kong
Część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność(Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.

informacje o firmie

On Board Think Kong
Część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność(Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.