praca media/marketing/reklama

„Poznaj Top Employera” - Provident Polska z nową kampanią employer-brandingową

28.10.2019 | Provident Polska SA

Wystartowała nowa kampania firmy pożyczkowej Provident. Jej celem jest zachęcenie potencjalnych kandydatów do pracy w siedzibach firmy. „Poznaj Top Employera” to cztery muzyczne opowieści o tym, dlaczego warto pracować w Providencie.

Kampania składa się z 30-sekundowych materiałów wideo. Promują Providenta jako dobrego pracodawcę, który dba o zbalansowane środowisko pracy, rozwój talentów i kariery pracowników w przyjaznym otoczeniu. Potwierdzeniem tego jest udział w kampanii pracowników firmy, którzy chętnie zaangażowali się w projekt, prezentując swoje miejsce pracy. 

- To zupełnie nowa odsłona Providenta, ale w znanej i kojarzonej z naszą marką konwencji. Do udziału w filmach zaprosiliśmy nie tylko pracowników, ale także jednego z bohaterów naszych kampanii produktowych. Wykorzystaliśmy również ten sam motyw muzyczny oraz zachowaliśmy spójną komunikację, koncentrując się tym razem na planach kandydatów do pracy – mówi Iwona Harmasz-Jędrej, Koordynator ds. Komunikacji Marketingowej. - W tych 4 krótkich filmach chcieliśmy pokazać nasze miejsce pracy i jego atmosferę – czyli coś, co niekoniecznie łatwo przekazać np. w ogłoszeniu rekrutacyjnym – dodaje.

Tytuł kampanii jest nawiązaniem do certyfikatu przyznawanego pracodawcom przez Top Employers Institute. W 2019 roku Provident otrzymał to wyróżnienie po raz siódmy, jednocześnie drugi raz będąc w gronie pięciu najlepszych pracodawców w Polsce. Certyfikat jest niezwykle istotny, gdyż jest wynikiem niezależnego audytu.

- Dbamy o wyjątkową atmosferę i środowisko pracy, zależy nam na tym, aby nasi pracownicy czuli się u nas dobrze. Dzięki cyklicznym badaniom zaangażowania wiemy co jest dla pracowników ważne, z czego są zadowoleni, a jakie aspekty warunków pracy powinniśmy jeszcze bardziej rozwijać – podkreśla Beata Bardoni, Kierownik ds. Dialogu Społecznego. – Provident to jeden z najlepszych pracodawców w Polsce. Osiągnęliśmy to dzięki ludziom i to właśnie w nich widzimy największą wartość naszej firmy. Takie podejście buduje profesjonalny zespół, z dużym potencjałem rozwojowym. Dzięki temu od wielu lat udaje nam się również zachować pozycję lidera na rynku pożyczkowym – dodaje.

Kampania wystartowała 28 października. Materiały będą promowane na portalach rekrutacyjnych i mediach społecznościowych oraz w YouTube.

Więcej filmów na kanale Provident Polska na YouTube. 

kontakt dla mediów
Karolina Łuczak
Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa, Provident Polska
Karolina Łuczak

karolina.luczak@provident.pl

tel: +48 668313014

informacje o firmie

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos.

Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką, dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także pożyczkę dla firm.

Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2018 roku Provident zaprezentował trzeci raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2016-2017. Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport CSR. W latach 2015, 2016 i 2018 Provident otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik „Puls Biznesu”. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma sześciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2018).

załączniki

kontakt dla mediów
Karolina Łuczak
Dyrektorka Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej, Rzeczniczka Prasowa, Provident Polska
Karolina Łuczak

karolina.luczak@provident.pl

tel: +48 668313014

informacje o firmie

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

Provident Polska SA jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, a także – w ramach notowań równoległych – na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. IPF działa w 11 krajach na całym świecie i planuje rozwój na kolejnych rynkach. W Polsce Provident działa od 1997 roku i jest największą firmą na rynku pozabankowych pożyczek gotówkowych. Prezesem zarządu jest Agnieszka Kłos.

Provident Polska jest firmą multikanałową i multiproduktową - dociera do wszystkich grup klientów i oferuje szereg produktów: pożyczkę konsumencką, dostępną w wariantach online, z obsługą domową lub samodzielną spłatą, a także pożyczkę dla firm.

Jednym z filarów strategii biznesowej Providenta jest odpowiedzialne pożyczanie. W 2018 roku Provident zaprezentował trzeci raport społeczny, w którym podsumowane zostały działania firmy w latach 2016-2017. Provident jest jedyną firmą pożyczkową, która przygotowuje raport CSR. W latach 2015, 2016 i 2018 Provident otrzymał nagrodę Etyczna Firma przyznawaną przez dziennik „Puls Biznesu”. W 2015 roku, będąc jednym z największych reklamodawców sektora finansowego, Provident został sygnatariuszem Rady Reklamy. Firma sześciokrotnie została wyróżniona certyfikatem Top Employer (w latach 2013-2018).