internet media/marketing/reklama
Performics Polska z nagrodą za kompleksową kampanię e-commerce
Warszawa, 25 października 2019
Performics Polska z nagrodą za kompleksową kampanię e-commerce
Jury konkursu Global Vanguard Award przyznało tytuł Best Integrated Campaign za kampanię reklamową dla supermarketu online Frisco.pl, którą polski oddział agencji Performics przygotował w modelu Power of One wspólnie z agencjami Zenith, LiquidThread i departamentem Data Science Publicis Groupe.
Performics prowadzi działania dla Frisco.pl od prawie 4 lat, generując wspólnie z klientem coroczne wzrosty sprzedaży i nowych użytkowników. W swoich kampaniach digital wykorzystuje przede wszystkim badania zachowań użytkowników oraz prowadzi ścisłą współpracę z innymi agencjami Publicis Groupe, dostarczając klientowi pełen zakres usług i kompetencji marketingowych.
- Nasze tegoroczne działania dla Frisco.pl, zrealizowane w modelu Power of One, zostały docenione przede wszystkim za strategię komunikacji i taktykę działań reklamowych, wspierane zaawansowaną analityką. Sukces kampanii opiera się na synchronizacji danych, działań mediowych oraz połączeniu najwyższych kompetencji agencji Performics, Zenith, LiquidThread i departamentu Data Science Publicis Groupe. Model współpracy w ramach Publicis Groupe pozwolił uzyskać imponujące wyniki oraz tytuł najlepszej zintegrowanej kampanii na świecie – powiedział Jakub Bielerzewski, dyrektor generalny agencji Performics.
Global Vanguard Awards to konkurs organizowany przez globalną sieć Performics. Nagradzane są w nim najlepsze kampanie reklamowe i projekty realizowane przez agencje Performics na całym świecie. Do najnowszej edycji Global Vanguard Award nadesłana została rekordowa liczba kampanii.
Sklep internetowy Frisco.pl w styczniu br, rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę swoich działań marketingowych, wybierając do współpracy agencje z Publicis Groupe, działające w oparciu o model Power of One. Publicis Groupe stworzyła dla Frisco.pl wewnętrzną platformę współpracy, łączącą wszystkie kluczowe z punktu widzenia potrzeb biznesowych klienta kompetencje takie jak strategia, kreacja, planowanie i zakup mediów, analityka biznesowa, performance marketing, digital, marketing automation, partnerstwa biznesowe oraz wsparcie sprzedaży.
***
Performics jest globalną agencją performance marketingu należącą do Publicis Groupe. Oferuje najwyższej jakości, kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych, rozwiązań marketingu efektywnościowego opartych na zaawansowanej analityce oraz najnowszych technologiach. Performics odpowiada za skuteczność i najwyższą jakość wszystkich strategii i działań digitalowych, których celem jest zmiana intencji zakupowych w przychody ze sprzedaży klientów.
kontakt dla mediów
Joanna Carbol
joanna.carbol@publicisgroupe.com
tel: +48 501 677 681
informacje o firmie
PUBLICIS GROUPE
Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.
W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.
Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.
kontakt dla mediów
Joanna Carbol
joanna.carbol@publicisgroupe.com
tel: +48 501 677 681
informacje o firmie
PUBLICIS GROUPE
Publicis Groupe jest jednym z największych holdingów reklamowych na świecie i globalnym liderem w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej napędzanych danymi, technologią i kreatywnością, które pozwalają tworzyć indywidualne doświadczenia konsumentów z markami na masową skalę.
W Polsce Publicis Groupe zatrudnia blisko 1500 ekspertów. Organizacja działa w oparciu o model operacyjny Power of One, którego ideą jest integracja i rozwój kompetencji gwarantujących obecnym i przyszłym klientom Grupy coraz większą wartość biznesową z realizowanych dla nich zadań.
Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i światowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative & Content (Saatchi & Saatchi, Publicis, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Public Relations (MSL, Publicis Consultants), Commerce (Digitas, &IS), Production (Prodigious), Data Science oraz Investment.