Początek nowego i Dni Otwarte w salonach Mitsubishi Motors
Pod hasłem „POCZĄTEK NOWEGO” wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na polski rynek nowe modele SUV-a Mitsubishi ASX i pickupa L200. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku marki spod znaku Trzech Diamentów, poinformowanie klientów o premierach nowych modeli i o korzystnej ofercie zakupu oraz zachęcenie ich do umówienia się na jazdę próbną. Nowe modele reklamowane są za pośrednictwem mediów o dużym zasięgu – telewizji, VOD, radia oraz internetu wraz z kanałami social media. W ramach pierwszego etapu kampanii klienci zapraszani są na Dni Otwarte, które potrwają do 26 października.
Nowe Mitsubishi ASX Mitsubishi ASX – kompaktowej wielkości SUV japońskiej produkcji jest napędzany nowym, benzynowym silnikiem z systemem zmiennych faz rozrządu o pojemności 2.0 litra, który współpracuje z automatyczną przekładnią CVT ze sportowym trybem pracy i 6 przełożeniami oraz z skrzynią manualną. Wyróżnia się całkowicie nowym, niezwykle wyrazistym projektem nadwozia z charakterystycznymi reflektorami LED i nowym systemem multimedialnym z 8-calowym wyświetlaczem dotykowym. Mitsubishi ASX jest oferowane z napędem na jedną lub dwie osie.
Słynące z wytrzymałości i niezawodności nowe Mitsubishi L200 przykuwa wzrok muskularną stylistyką nadwozia. Do napędu posłuży nowoczesny turbodiesel o pojemności 2.2-litra, współpracujący z 6-biegową automatyczną lub manualną przekładnią. System napędu 4WD najnowszej generacji gwarantuje lepsze zdolności terenowe, także dzięki nowej funkcji Off-Road. Mitsubishi L200 wyróżnia także spośród konkurencji możliwość korzystania z napędu 4x4 przy dowolnej prędkości jazdy i na dowolnym rodzaju nawierzchni. Poprawiono komfort i własności jezdne a na liście wyposażenia znalazło się kilkanaście zaawansowanych systemów bezpieczeństwa.
„Najnowsza kampania reklamowa jest adresowana do nowych i obecnych użytkowników samochodów Mitsubishi, którzy doceniają znakomity, odważny design, wygodę i świetne własności jezdne, które wyróżniają obydwa nowe modele Mitsubishi. Przekaz ma na celu przedstawienie nowych pojazdów i budowanie wizerunku marki w oparciu o najważniejsze cechy i dziedzictwo marki Mitsubishi – eksperta w świecie SUVów i aut z napędem na 4 koła.”- komentuje Łukasz Wójcik dyrektor marketingu i PR polskiego oddziału Mitsubishi Motors.
Kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Mitsubishi ASX i L200 została podzielona na dwa etapy. Pierwsza część kampanii zaprasza klientów na Dni Otwarte, które zorganizowano we wszystkich autoryzowanych salonach Mitsubishi Motors w Polsce (lista salonów na www.mitsubishi.pl/dealerzy). Na tę okazję przygotowano spot 15’’ emitowany w telewizji, na YouTube, VOD i w radio (https://www.youtube.com/watch?v=hWpNrNrmRnY).
Oto link do pobrania filmu do publikacji: https://press.mitsubishi.pl/wideo/kategoria/13883
Drugi etap ma za zadanie budować świadomość nowych modeli, wzmocnić wizerunek marki spod znaku Trzech Diamentów oraz zachęcić klientów do wizyty w salonie i odbycia jazdy próbnej. Kampania w drugim etapie wykorzysta spoty 30’’ emitowane w TV, radiostacjach, VOD oraz YouTube.
Kampania jest realizowana w najbardziej efektywnych kanałach komunikacyjnych: TV, internecie, mobile, social media, programmatic, performance marketing oraz Google, a także w radiu. Ponadto marka uruchomiła strony https://www.mitsubishi.pl/samochody/asx i https://www.mitsubishi.pl/samochody/l200 z konfiguratorem , który wykorzystuje format 360 stopni.
Kampania „NOWY POCZĄTEK”, bazująca na ogólnoświatowym, wyróżniającym się spocie reklamowym, na zlecenie polskiego oddziału koncernu Mitsubishi Motors przygotowały i realizują agencje Starcom, Bluerank, Digital Sunset, Kalicińscy.com i Oxymoron.
Ceny nowego Mitsubishi ASX w ofercie premierowej startują od 74 490 zł. Nowego SUV-a można zamówić w jednym z pięciu poziomów wyposażenia. Auta da się skonfigurować na wiele różnych sposobów, także w kwestii wyboru układu przeniesienia napędu (4 odmiany 2WD MT, trzy 2WD z CVT oraz trzy z napędem 4WD CVT). Dzięki wprowadzeniu wielu rozwiązań bez dopłaty (np. pakiet świateł LED o wartości 3500 zł jest za darmo w każdej wersji) lub obniżeniu ceny (np. dopłata do automatycznej przekładni CVT to jedyne 5000 zł) suma korzyści może sięgnąć nawet 10 000 zł. Klienci najprawdopodobniej najchętniej będą sięgać po wersję Intense w której bogate wyposażenie idzie w parze z bardzo korzystną ceną, szczególnie na tle ofert innych marek.
Ceny nowego Mitsubishi L200, które jest dostępne w 5 wersjach wyposażenia, zaczynają się od 135 990 zł a miesięczna rata w leasingu Lease&Go startuje od 970 zł netto.
O Mitsubishi Motors Corporation
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.
kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
kinga.ossowska@astara.com
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
kinga.ossowska@astara.com