turystyka/wypoczynek

Best Western® Hotels & Resorts wprowadza nową markę SureStay Studio℠

Warszawa, 16 października 2019 r. – Best Western Hotels & Resorts (BWHR) ogłasza rozszerzenie portfolio hoteli SureStay o markę SureStay Studio. Powstała ona w odpowiedzi na potrzeby zarówno osób podróżujących, jak i deweloperów hotelowych i działa w segmencie hoteli premium-economy z dłuższym pobytem.

- Wprowadzenie SureStay Studio umocniło BWHR na pozycji światowego lidera na rynku hoteli z segmentu economy i premium-economy. Marka SureStay w krótkim czasie znacznie się rozwinęła na całym świecie i jesteśmy przekonani, że SureStay Studio jeszcze bardziej wesprze i tak już prężnie działające portfolio hoteli - powiedział David Kong, Prezes i Dyrektor Generalny Best Western Hotels & Resorts.

Uruchomiona w październiku 2016 r. grupa SureStay może pochwalić się już ponad 260 nieruchomościami na całym świecie, co czyni ją jedną z najszybciej rozwijających się marek w branży hotelarskiej. Jest ona postrzegana jako zaufane i sprawdzone miejsce zakwaterowania na podstawie średniej ocen wystawionych przez użytkowników TripAdvisor zbliżonej do 4. Hotele SureStay zapewniają podróżującym jednakowy poziom jakości, komfortu, czystości i dostępu do usług, a wszystko to w przystępnej cenie. Marka cieszy się również dużym zainteresowaniem deweloperów na rynku hoteli z segmentu premium-economy ze względu na konkurencyjną strukturę opłat i przynależność do silnej grupy BWHR.

- Grupa SureStay to idealne miejsce dla marki SureStay Studio, której uruchomienie nastąpiło w sprzyjającym czasie dla branży hotelarskiej. Rynek hoteli ekonomicznych z wydłużonym pobytem jest teraz na czasie – widzimy w tym obszarze rosnące zapotrzebowanie zarówno ze strony deweloperów, jak i samych podróżujących. Deweloperom SureStay Studio oferuje wysoki zwrot z inwestycji, a gościom doskonałą obsługę i liczne udogodnienia, już im znane dzięki marce Best Western - komentuje Brad LeBlanc, wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju BWHR.

SureStay Studio wprowadza na rynek prototyp marki o zupełnie nowej strukturze, w ramach której przekształcenia będą możliwe przy minimalnym nakładzie. Właściciel każdego przekształcanego, jak i nowo powstałego hotelu SureStay Studio otrzyma dostęp do innowacyjnych systemów i wsparcia, do nagradzanej strony internetowej BWHR, globalnego partnerstwa i zespołu sprzedaży oraz najnowocześniejszego systemu zarządzania przychodami. Hotele będą mogły też liczyć na wsparcie ze strony managera ds. przychodów, co usprawni proces maksymalizacji przychodów i obniżenia kosztów operacyjnych. Marka SureStay Studio skorzysta również z renomy BWHR w zakresie zapewniania najwyższej jakości obsługi gości i będzie miała dostęp do wielokrotnie nagradzanego programu Best Western Rewards®, który gwarantuje blisko 50% przychodów brutto z wynajmu pokoi hotelowych.

Grupa Sure Stay stale powiększa swoje portfolio. Na początku 2022 roku zostanie otwarty nowy Sure Hotel by Best Western, Old Town w Poznaniu należący do grupy SureStay.

Więcej informacji na temat BWHR na stronie BestWestern.com.

informacje o firmie

O sieci Best Western® Hotels & Resorts

Best Western Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską należącą do globalnej sieci BWH Hotel GroupSM. Oferując 17 marek i około 4700 hoteli w ponad 100 miejscach na całym świecie*, BWH Hotel Group odpowiada na oczekiwania inwestorów i gości. Portfolio marek obejmuje: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western®, Vīb®, GLō®, Aiden®, Sadie®, BW Premier Collection® i BW Signature Collection®. W wyniku niedawnego przejęcia sieć Best Western wzbogaciła swoją ofertę o marki: WorldHotels® Luxury, WorldHotels Elite i WorldHotels Distinctive. Portfolio uzupełniają także marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus®, SureStay Collection® i SureStay StudioSM**. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.bestwestern.com lub www.bestwesterndevelopers.com.

* Liczby podane są w przybliżeniu, mogą ulegać zmianie i dotyczą również hoteli obecnie znajdujących się w budowie.

** Wszystkie hotele Best Western, WorldHotels i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane.

informacje o firmie

O sieci Best Western® Hotels & Resorts

Best Western Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską należącą do globalnej sieci BWH Hotel GroupSM. Oferując 17 marek i około 4700 hoteli w ponad 100 miejscach na całym świecie*, BWH Hotel Group odpowiada na oczekiwania inwestorów i gości. Portfolio marek obejmuje: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western®, Vīb®, GLō®, Aiden®, Sadie®, BW Premier Collection® i BW Signature Collection®. W wyniku niedawnego przejęcia sieć Best Western wzbogaciła swoją ofertę o marki: WorldHotels® Luxury, WorldHotels Elite i WorldHotels Distinctive. Portfolio uzupełniają także marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus®, SureStay Collection® i SureStay StudioSM**. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.bestwestern.com lub www.bestwesterndevelopers.com.

* Liczby podane są w przybliżeniu, mogą ulegać zmianie i dotyczą również hoteli obecnie znajdujących się w budowie.

** Wszystkie hotele Best Western, WorldHotels i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane.