Nowe Mitsubishi ASX i L200 oficjalnymi samochodami 35. Warszawskiego Festiwalu Filmowego
W miniony piątek, 11 października, uroczystą Galą Otwarcia z udziałem gwiazd polskiego kina, rozpoczął się 35. Warszawski Festiwal Filmowy - niezwykle cenione w filmowym świecie wydarzenie kulturalne, już od 5 lat wspierane przez polski oddział Mitsubishi Motors. Blisko 100 000 widzów tegorocznego festiwalu, oprócz wielu filmowych premier, będzie miała okazję po raz pierwszy zobaczyć debiutujące właśnie w Polsce modele Mitsubishi ASX i L200, które do 20 października będą witać wielbicieli dziesiątej muzy przy wejściu do Kinoteki.
Polski oddział Mitsubishi Motors już piąty raz jest partnerem wielkiego filmowego święta, jakim jest Warszawski Festiwal Filmowy. W tym roku miłośnicy dobrego kina mogą zapoznać się z dwoma nowymi modelami spod znaku Trzech Diamentów – polskim bestsellerem marki, SUV-em Mitsubishi ASX i najnowszym wcieleniem pickupa Mitsubishi L200.
Mitsubishi ASX – kompaktowej wielkości SUV japońskiej produkcji jest napędzany nowym, benzynowym silnikiem z systemem zmiennych faz rozrządu o pojemności 2.0 litra, który współpracuje z automatyczną przekładnią CVT ze sportowym trybem pracy i 6 przełożeniami oraz z skrzynią manualną. Wyróżnia się całkowicie nowym, niezwykle wyrazistym projektem nadwozia z charakterystycznymi reflektorami LED i nowym systemem multimedialnym z 8-calowym wyświetlaczem dotykowym. Mitsubishi ASX jest oferowane z napędem na jedną lub dwie osie.
Słynące z wytrzymałości i niezawodności nowe Mitsubishi L200 przykuwa wzrok muskularną stylistyką nadwozia. Do napędu posłuży nowoczesny turbodiesel o pojemności 2.2-litra, współpracujący z 6-biegową automatyczną lub manualną przekładnią. System napędu 4WD najnowszej generacji gwarantuje lepsze zdolności terenowe, także dzięki nowej funkcji Off-Road. Mitsubishi L200 wyróżnia także spośród konkurencji możliwość korzystania z napędu 4x4 przy dowolnej prędkości jazdy i na dowolnym rodzaju nawierzchni. Poprawiono komfort i własności jezdne a na liście wyposażenia znalazło się kilkanaście zaawansowanych systemów bezpieczeństwa.
Jak co roku flota samochodów Mitsubishi - a wśród nich nowe modele ASX, L200 a także Outlander i Eclipse Cross - przez okres całego festiwalu posłuży do przewożenia znanych osobistości świata filmu i gości festiwalu.
Do udziału w rywalizacji zgłoszono w tym roku aż 4000 filmów ze 122 krajów świata. Widzowie 35. WFF mogą wybierać spośród 111 filmów pełnometrażowych i 69 krótkometrażowych i będą świadkami 16 premier światowych, 15 międzynarodowych, 15 europejskich, 35 wschodnioeuropejskich i 21 polskich. Gośćmi 35. Warszawskiego Festiwalu Filmowego jest wielu przedstawicieli świata kultury a wśród nich znani aktorzy – Małgorzata Bela-Pawlikowska, Małgorzata Kożuchowska, Paweł Wilczak, Sebastian Stankiewicz, Paweł Głowacki, Rafał Zawierucha oraz znakomici reżyserzy tacy, jak Paweł Pawlikowski, Wojciech Smarzowski, Andrzej Jakimowski, Lech Majewski, Maria Sadowska, Marek Koterski, Wojciech Marczewski, a także profesor Leszek Balcerowicz, Monika Olejnik i Hanna Bakuła.
„Cieszymy się mogąc długofalowo uczestniczyć w tak prestiżowym artystycznym przedsięwzięciu, jakim jest świętujący 35-lecie Warszawski Festiwal Filmowy. Jak zawsze do listy premier dopisujemy nasze debiuty – tym razem są nimi najpopularniejsze w Polsce Mitsubishi ASX i legendarny pickup L200. Wiemy, że wielu właścicieli Mitsubishi łączy kinowa pasja, dlatego gorąco zachęcamy naszych fanów na Facebooku https://www.facebook.com/MitsubishiMotorsPolska/ i Instagramie https://www.instagram.com/mitsubishi.polska/ do uczestnictwa w festiwalu.” - komentuje Yasuyuki Oyama, prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors.
O Mitsubishi Motors Corporation
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.
kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
kinga.ossowska@astara.com
informacje o firmie
kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
kinga.ossowska@astara.com