media/marketing/reklama

25-lecie PSPR – organizacja przygotowuje imprezę jubileuszową

Polskie Stowarzyszenie Public Relations zapowiada ostatni, najmocniejszy akcent tegorocznych obchodów 25-lecia działalności. Impreza jubileuszowa, która przewidziana jest na 24 października w Warszawie, będzie wyjątkowym spotkaniem obecnych członków tej organizacji, zarządów wszystkich kadencji, partnerów i przyjaciół PSPR. Ze Stanów Zjednoczonych przyleci także gość specjalny – dr Alma Kadragic.

- „Ćwierć wieku” – to brzmi imponująco. To niewątpliwie powód do dumy i świętowania. A także do podziękowań, wszystkim tym, którzy pracowali przez ten czas na rzecz Stowarzyszenia. Ponadto nasze środowisko zdecydowanie zbyt rzadko ma okazję po prostu się integrować. A to jest wprost wymarzona okoliczność. Oczywiście, spotkanie w tak zacnym i szerokiej obsadzie warto wykorzystać także do rozmów o przyszłości PSPR. Jako zarząd widzimy bardzo poważne zadania przed naszą organizacją branżową – zapewnia Luiza Jurgiel-Żyła, Prezeska PSPR.

Jak informują organizatorzy, wydarzenie w tak licznym gronie PR-owców spod szyldu PSPR nie odbyło się od lat i jego zapowiedź jest odbierana bardzo pozytywnie. Swoją obecność zapowiedziała m.in. dr Alma Kadragic – pomysłodawczyni, współzałożycielka i pierwsza szefowa PSPR. – Bardzo się cieszę na to spotkanie. Jeszcze bardziej z faktu, że PSPR doczekał się tak okrągłego jubileuszu. W polskim biznesie od dnia narodzin naszej organizacji minęło de facto kilka epok. Branża public relations nad Wisłą również przeszła bardzo długą drogę. PSPR niezmiennie jest w niej obecny. Tak jak w 1994 r. była bardzo potrzebna tego rodzaju organizacja, tak jest i dziś – ocenia dr Alma Kadragic. Gość honorowy wystąpi podczas uroczystości z prelekcją na temat pozycji kobiet w public relations na przykładach wybranych krajów. W programie wieczoru jest także prezentacja zarządu na temat przyszlości PSPR, a także turniej wiedzy PR-owców. W gronie zaproszonych znaleźli się też przedstawiciele Rady Etyki Public Relations, Fundacji InternetPR oraz Związku Firm Public Relations.

PSPR powstało 19 stycznia 1994 roku. Pierwszy zarząd działał przez pięcioletnią kadencję w składzie: Alma Kadragic, Piotr Czarnowski, Wiesław Uziębło i Bożena Andrzejak, który między innymi przygotował i wdrożył kodeks etyki obowiązujący do dzisiaj. 

Impreza jest kameralnym, zamkniętym wydarzeniem z ograniczoną liczbą miejsc. Więcej informacji na stronach: www.25latpspr.pl oraz www.polskipr.pl.

Partnerzy imprezy: Press Service Monitoring Mediów, netPR.pl, infowire.pl, Can Zan. Fotografia dla biznesu i fotograf Werkowicz.

kontakt dla mediów
Office Manager, Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Ewa Michalska

biuro@polskipr.pl

tel: + 48 509 841 467

informacje o firmie

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.

załączniki

kontakt dla mediów
Office Manager, Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Ewa Michalska

biuro@polskipr.pl

tel: + 48 509 841 467

informacje o firmie

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) jest pierwszą i najstarszą samorządową organizacją zawodową tej branży w Polsce istniejącą od 1994 roku. Zrzesza ona pracowników działów PR w firmach, samorządach i administracji publicznej, wykładowców wyższych uczelni oraz pracowników agencji PR. PSPR prowadzi szeroką i różnorodną działalność popularyzatorską i edukacyjną dotyczącą PR poprzez inicjowanie i współorganizację konferencji i seminariów, prowadzenie szkoleń specjalistycznych, wspieranie przedsięwzięć sprzyjających wymianie informacji i doświadczeń z zakresu PR oraz wyznaczanie standardów zawodowych.