energetyka

Handen współpracuje z On Board Think Kong

07.10.2019 | On Board Think Kong

Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z HANDEN, dostawcą energii elektrycznej i gazu dla firm. OBTK odpowiada za prowadzenie komunikacji firmy w serwisie LinkedIn.

On Board Think Kong odpowiada za opracowanie strategii, tworzenie treści spółki HANDEN na LinkedIn. Celem podjętych kroków jest wsparcie działań employer brandingowych, procesów rekrutacyjnych, a także wizerunkowej komunikacji firmy.

W działania agencji zaangażowany jest zespół On Board Think Kong wyspecjalizowany w komunikacji w mediach społecznościowych.

informacje o firmie

Handen

HANDEN to dostawca gazu i prądu do małych oraz średnich przedsiębiorstw na terenie całej Polski. Wieloletnia praktyka pozwoliła spółce zdobyć zaufanie klientów oraz popularność w branży energetycznej. Lider wśród prywatnych sprzedawców gazu ziemnego w Polsce - ponad 37 000 zadowolonych klientów, 83 gmin, do których dostarcza gaz, 2817 km sieci gazowych, 5 stacji regazyfikacji. Działa na rynku gazu ziemnego od 2007 r., jednak swoje kompetencje buduje znacznie dłużej. Stawia na komfort i optymalne rozwiązania przygotowane z myślą o klientach.

On Board Think Kong

Część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.

informacje o firmie

Handen

HANDEN to dostawca gazu i prądu do małych oraz średnich przedsiębiorstw na terenie całej Polski. Wieloletnia praktyka pozwoliła spółce zdobyć zaufanie klientów oraz popularność w branży energetycznej. Lider wśród prywatnych sprzedawców gazu ziemnego w Polsce - ponad 37 000 zadowolonych klientów, 83 gmin, do których dostarcza gaz, 2817 km sieci gazowych, 5 stacji regazyfikacji. Działa na rynku gazu ziemnego od 2007 r., jednak swoje kompetencje buduje znacznie dłużej. Stawia na komfort i optymalne rozwiązania przygotowane z myślą o klientach.

On Board Think Kong

Część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.