polityka media/marketing/reklama

Chcesz mieć pewność, że zagłosujesz dobrze? Wypełnij Wyborczy GPS!

16.09.2019 | Puls Biznesu

15 milionów 137 tysięcy 63 — tylu Polaków cztery lata temu nie poszło głosować w wyborach parlamentarnych, choć mieli do tego prawo. Tych, którzy stawili się przy urnach, było tylko ciut więcej, frekwencja wyniosła 50,92 proc. Część nieobecności na pewno wynikała z przyczyn losowych, ale większość uznała, że nie ma na kogo głosować, lub zadeklarowała, że „nie interesuje się polityką”. I właśnie takim osobom postanowiła wyjść w tym roku naprzeciw redakcja dziennika "Puls Biznesu".

Czy na pewno nie chcesz interesować się polityką? Wszak Tobą polityka bardzo się interesuje: zmienia podatki, które płacisz Ty lub firma, w której pracujesz, i w efekcie pieniędzy do wydania masz mniej lub więcej. Wpływa także na to, kiedy możesz je wydawać w sklepie. Wpływa nawet na powietrze, którym oddychasz. To przecież politycy decydują o energetyce i ochronie środowiska. To także oni decydują o tym, na co wydawane są pieniądze z Twoich podatków.

Czy naprawdę nie masz na kogo głosować? Przestudiowanie programów wyborczych partii zajęło mi wiele godzin, a koncentrowałem się tylko na interesujących mnie kwestiach. Zrobiłem to z przyczyn zawodowych, a zakładam, że większość z Was nie musząc, nie będzie na to traciła czasu. Decyzję wyborczą można oczywiście podjąć na podstawie reklam czy okrągłych zdań wypowiadanych codziennie przez polityków w mediach, ale można też na podstawie analizy pomysłów politycznych na ważne kwestie.

Temu właśnie służy Wyborczy GPS "Pulsu Biznesu" - zestaw 21 prostych, ale ważkich pytań, na które odpowiedziały komitety startujące w wyborach. Odpowiadając na nie na stronie www.pb.pl/gps, uzyskasz porównanie własnych poglądów z programami ubiegających się o Twój głos. Misją „Pulsu Biznesu” jest wspieranie przedsiębiorców i rozwoju gospodarczego, dlatego pytania dotyczą tylko i wyłącznie na kwestii gospodarczych. Mamy nadzieję, że nasze narzędzie przekona Cię, że warto 13 października iść do urn i dokonać świadomego wyboru.

Wejdź na pb.pl/gps i wypełnij test preferencji wyborczych

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Karolina Kowalska
Chief Marketing Officer, Bonnier Business (Polska) sp. z o.o.
Karolina Kowalska

k.kowalska@pb.pl

tel: 22 333 98 01

informacje o firmie