polityka media/marketing/reklama

„Do Rzeczy” (38) Nowy ekshibicjonizm. Jak uchronić dzieci przed samozwańczymi seksedukatorkami?

Seksedukacja to wdzięczny temat dla polskich celebrytów. Seks zawsze dobrze się sprzedaje w mediach, a­ przy okazji można uderzyć w­ PiS czy „zacofany” Kosciół – Kamila Baranowska w tekście „Seksbojówka” punktuje tych, którzy zabrali się za edukację seksualną: modelkę Anję Rubik, piosenkarkę Margaret czy blogerkę Maffashion.

Celebryci nie są wiarygodni w nauczaniu o seksie, bo w tym chodzi o przekazywanie wartości. A nie damy wartości młodym, jeśli sami nie będziemy tym żyli –ocenia w rozmowie z Łukaszem Zboralskim prof. Urszula Dudziak z KUL. I dodaje: - Nie jest to edukacja do miłości, czystości i nauczanie oparte na wartościach moralnych, ale po prostu zachęta, a nawet presja, postulowanie kontaktów niosących przyjemność seksualną, promowanie rozwiązłości.

Wojciech Wybranowski w tekście „Pojedynek jedynek” wskazuje, gdzie w Polsce dojdzie do najciekawszych pojedynków wyborczych. I gdzie zmierzą się ikony zwalczających się obozów politycznych

Sprawa „Małej Emi” dowodzi kompletnej degeneracji i zidiocenia w antypisie, a szczególnie w jego mediach – dowodzi Rafał A. Ziemkiewicz w tekście „Eminizacja >>Gazety Wyborczej<<”.

Paweł Kukiz dogadał się z PSL. Widać wyraźnie, że jego celem jest zaszkodzić Konfederacji. Tak jak pięć lat temu miał nie dopuścić, aby Wolność weszła do Sejmu – twierdzi Janusz Korwin-Mikke w rozmowie z Maciejem Pieczyńskim.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

Robert Tekieli w liście otwartym do Tomasza Terlikowskiego pyta o jego wywiad dla „Gazety Wborczej” w tekście „Czy Terlikowski zdradził”.

Tomasz Terlikowski wskazuje, co dla Polski znaczą aktualne wybory w Izraelu – czy ma znaczenie, że do Knesetu prawdopodobnie nie wejdzie antypolska partia Liebermana?

Cezary Kaźmierczak w rozmowie ze Stefanem Sękowskim zastanawia się, co dla polskiej gospodarki znaczy zapowiedź ponoszenia płacy minimalnej.

 

Ponadto w „Do Rzeczy” trzy historyczne dodatki specjalne: „Zbrodnie sowieckie”, „Ukradzione dzieciństwo” oraz „A jednak wojna”.

 

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 10 września 2018 r. Tygodnik „Do Rzeczy” można też czytać w popularnej na całym świecie aplikacji Kiosk Google  Play(Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto (http://www.nexto.pl/e-prasa/tygodnik_do_rzeczy_p35465.xml?archival), e-Kiosk (http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=issue&id_issue=89576) oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla: 

- systemu Android: (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.paperlit.android.wprost)

- systemu iOS (https://itunes.apple.com/pl/app/wprost-kiosk/id459708380?mt=8).

kontakt dla mediów
Marketing Manager, PMPG POLSKIE MEDIA S.A.
Alicja Pater

a.pater@pmpg.pl

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

więcej z kategorii polityka