Selectivv powiększa zespół o nowych specjalistów – Agatę Gryziecką i Alexandra Omelyashko
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i projektów badawczych z wykorzystaniem danych z urządzeń mobilnych, od lipca powiększyła swoje struktury o dwie nowe osoby. Do zespołu Selectivv dołączyli: Agata Gryziecka, która objęła stanowisko Business Development Managera w dziale Data Tank (Badań i Analiz) oraz Alexander Omelyashko, który będzie pełnił funkcję International Project Managera.
Selectivv obecnie posiada swoje przedstawicielstwa w pięciu krajach: w Polsce, Rumunii, Rosji, na Węgrzech i Ukrainie. Zatrudnia blisko 50 specjalistów z dziedziny analizy danych, programowania, infrastruktury IT, sprzedaży i marketingu. Firma prowadzi projekty komercyjne m.in. dla sieci handlowych, domów mediowych oraz agencji reklamowych, jak i szereg badań własnych oraz na zlecenie podmiotów ze sfery publicznej. Selectivv posiada również rozbudowane portfolio autorskich narzędzi typu SaaS (Software as a Service) i innowacyjnych rozwiązań służących do prowadzenia efektywnych kampanii marketingowych i badań opartych o dane o lokalizacji. Rozwiązania te to m.in. technologia Geotrappinig®, Wifitrapping, technologia emisji reklamy za pomocą ultradźwięków DOV-e (Data Over Voice Encoding) oraz własne narzędzia SaaS: Selectivv Viewer i Selectivv Meter. Firma jest również autorem wskaźnika gospodarczego Selectivv Index służącego do mierzenia nastrojów społeczno-ekonomicznych Polaków, który monitoruje takie obszary jak: handel, turystyka i stacje benzynowe. Dane są aktualizowane co miesiąc i intepretowane przez dedykowany dział badawczo-analityczny – Data Tank.
W związku z coraz większą liczbą zleceń opartych o badania i analizy danych z takich dziedzin jak energetyka, transport, handel czy komunikacja, Selectivv powiększył zespół o dwóch nowych specjalistów. Do działu Data Tank (Badań i Analiz) od lipca dołączyła Agata Gryziecka, która objęła stanowisko Business Development Managera. Alexander Omelyashko, na stanowisku International Project Managera, będzie odpowiadał za rozwój zagranicznych rynków Europy Wschodniej i Centralnej.
Kim są nowy pracownicy Selectivv?
Agata Gryziecka
Agata Gryziecka jako Business Development Manager w dziale Data Tank będzie odpowiedzialna za rozwój produktów z obszaru badań i analiz oraz wsparcie sprzedaży ze szczególnym uwzględnieniem sieci handlowych. Agata jest absolwentką prawa na Uniwersytecie Łódzkim. Doświadczenie w branży badawczej zdobywała w agencji badania rynku Nielsen, gdzie była odpowiedzialna za prowadzenie relacji biznesowych z grupą ponad 30 sieci handlowych w Polsce. W tym czasie zdobyła ekspercką wiedzę na temat rynku eCommerce w branży FMCG, zajmowała się pozyskiwaniem nowych klientów, negocjowaniem umów, sprzedażą, a także prowadzeniem nowych i strategicznych projektów wykorzystujących dane sprzedażowe. Do jej kluczowych kompetencji należało pozyskanie i zbudowanie odczytu marketingowego dla całej nowej gałęzi handlu. Agata będzie współpracować z pozostałymi działami Selectivv oraz na bieżąco analizować nowe zapytania biznesowe.
Alexander Omelyashko
Alexander Omelyashko dołączył do zespołu Selectivv na początku lipca i objął stanowisko International Project Managera. Będzie odpowiedzialny za sprzedaż usług i narzędzi Selectivv na rynkach zagranicznych Europy Centralnej i Wschodniej. Alexander jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku International Economy oraz Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Strategic Management & Sociology. Przed dołączeniem do Selectivv pracował w firmie Metlife jako Kierownik ds. Sprzedaży. Alexander jest laureatem międzynarodowej konferencji reklamowo-badawczej "Cross-cultural linguistic peculiarities of advertising". W Selectivv będzie blisko współpracował z pozostałymi oddziałami firmy m.in. w Rosji, na Ukrainie i na Węgrzech.
informacje o firmie
***
O Selectivv
Od założenia w 2015 roku Selectivv specjalizuje się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych z kanału mobile. Firma posiada obecnie największy w Europie zbiór informacji o właścicielach smartfonów i tabletów, który obejmuje łącznie 120 mln użytkowników, z czego 14 mln w Polsce. Dostęp do nich pozwala Selectivv realizować skuteczne kampanie mobile marketingowe oraz projekty badawcze.
W swoim portfolio firma posiada autorskie rozwiązania i narzędzia typu SaaS (Software as Service) służące profilowaniu danych pozyskiwanych z kanału mobile oraz analizie danych o lokalizacji. Należą do nich: Geotrapping®, Wifitrapping, Selectivv Viewer, Selectivv Meter, technologia służąca do kodowania ultradźwięków DOV-e (Data Over Voice Encoding) oraz rozwiązania integrujące mobile z DOOH (Digital Out Of Home). Oferowane rozwiązania znajdują zastosowanie w takich branżach jak: handel, transport, telekomunikacja, turystyka, bankowość, consulting oraz analizy z obszaru big data.
Analiza danych gromadzonych w Selectivv DMP pozwoliła na wyróżnienie ponad 60 profili użytkowników m.in.: kobiet w ciąży, bywalców galerii handlowych, użytkowników bankowości mobilnej czy aplikacji muzycznych. Algorytmy Selectivv potrafią przewidzieć średnio 362 informacje o użytkownikach, m.in. dane demograficzne, zainteresowania, styl życia oraz dane o lokalizacji.
Zapraszamy na stronę: selectivv.com
informacje o firmie
***
O Selectivv
Od założenia w 2015 roku Selectivv specjalizuje się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych z kanału mobile. Firma posiada obecnie największy w Europie zbiór informacji o właścicielach smartfonów i tabletów, który obejmuje łącznie 120 mln użytkowników, z czego 14 mln w Polsce. Dostęp do nich pozwala Selectivv realizować skuteczne kampanie mobile marketingowe oraz projekty badawcze.
W swoim portfolio firma posiada autorskie rozwiązania i narzędzia typu SaaS (Software as Service) służące profilowaniu danych pozyskiwanych z kanału mobile oraz analizie danych o lokalizacji. Należą do nich: Geotrapping®, Wifitrapping, Selectivv Viewer, Selectivv Meter, technologia służąca do kodowania ultradźwięków DOV-e (Data Over Voice Encoding) oraz rozwiązania integrujące mobile z DOOH (Digital Out Of Home). Oferowane rozwiązania znajdują zastosowanie w takich branżach jak: handel, transport, telekomunikacja, turystyka, bankowość, consulting oraz analizy z obszaru big data.
Analiza danych gromadzonych w Selectivv DMP pozwoliła na wyróżnienie ponad 60 profili użytkowników m.in.: kobiet w ciąży, bywalców galerii handlowych, użytkowników bankowości mobilnej czy aplikacji muzycznych. Algorytmy Selectivv potrafią przewidzieć średnio 362 informacje o użytkownikach, m.in. dane demograficzne, zainteresowania, styl życia oraz dane o lokalizacji.
Zapraszamy na stronę: selectivv.com