Best Western w Moskwie
Warszawa, 12 lipca 2019 r. – Best Western Hotels & Resorts ogłasza plany otwarcia hotelu Vertical We&I BW Signature Collection℠ w Moskwie. Obiekt będzie znajdował się przy ulicy Małyje Kamienszcziki w dzielnicy Taganka.
Hotel Vertical We&I BW Signature Collection℠ z 83 pokojami zostanie otwarty w sierpniu 2020 roku. Inwestycja będzie interesującym przykładem renowacji powierzchni biurowej i jej adaptacji do formatu hotelowego spełniającego wymagania współczesnego gościa, gdzie ograniczoną do minimum wielkość pokoju zrekompensuje większa przestrzeń wspólna. Na przykład na poddaszu hotelu znajdą się wyznaczone przestrzenie wspólne do spotkań, rozrywki oraz sale konferencyjne.
Inwestycja zostanie zrealizowana we współpracy z grupą Becar. Rozwiązania architektoniczne zostały opracowane przez pracownię Agile Architect, która jest częścią grupy Becar. Condohotel zostanie wybudowany na bazie istniejącego budynku z 1908 roku. Oprócz wyjątkowej fasady, historię budynku będzie można dostrzec w ceglanych ścianach, które zostawiono odsłonięte we wnętrzach, metalowych prętach zastosowanych w umeblowaniu (garderoby, narożniki kuchenne) i drewnianych stropach pod antresolami. Eklektyczne wnętrze hotelu łączy dwa style – loftowy i minimalizm hi-tech – tworząc nową, niepowtarzalną atmosferę.
– Marka Best Western Hotels & Resorts jest obecna w Rosji z 4-gwiazdkowymi hotelami w Petersburgu, Tiumeni, Iwanowie i Kałudze. Cieszymy się z rozszerzenia działalności w Rosji i wejścia na ważny rynek moskiewski naszej nowej marki BW Signature Collection by Best Western, która oferuje gościom ekskluzywne hotele o lokalnym charakterze na całym świecie. Ponieważ charakterystyka współczesnego gościa ewoluuje, w następnych latach spodziewamy się wzrostu popytu na hotele zarządzane przez międzynarodowych operatorów i zmniejszania powierzchni pokoi na rzecz przestrzeni wspólnej. Doświadczenie grupy Becar w realizacji inwestycji podobnego formatu i zarządzaniu nimi daje nam pewność i wiarę w sukces hotelu Vertical We&I BW Signature Collection by Best Western – mówi Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca Best Western Hotels & Resorts na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.
Vertical We&I BW Signature Collection℠ zostanie pierwszym w pełni zautomatyzowanym hotelem w Moskwie, a przy tym będzie odpowiadać standardom międzynarodowej sieci hotelowej. W hotelu zostaną wdrożone technologie cyfrowe, m.in. samoobsługowa recepcja, aplikacje mobilne z funkcjami (otwieranie zamków telefonem, regulacja dźwięku i oświetlenia, serwis hotelowy), interaktywna przechowalnia bagażu, asystenci głosowi i inne innowacje, które mają zwiększyć komfort gości i ograniczyć koszty operacyjne.
– Marka Best Western pomogła nam zachować naszą tożsamość i przekazać ideę We&I moskiewskim klientom. Format marki „soft brand”, jaką jest BW Signature Collection, pozwala nam aktywnie rozwijać naszą własną markę Vertical, przyciągając gości dzięki doświadczeniu i narzędziom marketingowym, jakie zapewnia nam Best Western – powiedział Aleksander Szarapow, prezes Becar Asset Management.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4500* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 16 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western®, Vīb®, GLō®, AidenSM, SadieSM, BW Premier Collection® i BW Signature Collection®. W wyniku niedawnego przejęcia Best Western wzbogacił swoją ofertę o marki: WorldHotels® Luxury, WorldHotels Elite i WorldHotels Distinctive. Portfolio uzupełniają marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®**. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.
Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca drugi rok z rzędu Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 10 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 60 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2018 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów) dla obiektów mid-scale oraz drugie miejsce dla obiektów upper midscale.
Już ponad 40 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.
* Liczby podane są w przybliżeniu, mogą ulegać zmianie i dotyczą również hoteli obecnie znajdujących się w budowie.
** Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4500* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 16 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western®, Vīb®, GLō®, AidenSM, SadieSM, BW Premier Collection® i BW Signature Collection®. W wyniku niedawnego przejęcia Best Western wzbogacił swoją ofertę o marki: WorldHotels® Luxury, WorldHotels Elite i WorldHotels Distinctive. Portfolio uzupełniają marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®**. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.
Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca drugi rok z rzędu Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 10 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 60 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2018 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów) dla obiektów mid-scale oraz drugie miejsce dla obiektów upper midscale.
Już ponad 40 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.
* Liczby podane są w przybliżeniu, mogą ulegać zmianie i dotyczą również hoteli obecnie znajdujących się w budowie.
** Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane.