polityka media/marketing/reklama

"Do Rzeczy" (27) Lewoskręt Adama Bodnara. Rzecznik praw obywatelskich „ślepnie na prawe oko”

Rzecznik praw obywatelskich coraz częściej budzi kontrowersje, stając światopoglądowo po stronie lewicy. Kiedyś potrafił też działać wbrew swojemu środowisku politycznemu pisze Wojciech Wybranowski w artykule „Rzecznik przywilejów  lewicy”.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

Opozycja nie mówi dziś o wygraniu jesiennych wyborów, lecz skupia się głównie na wyborach do Senatu.
Tam upatruje swojej szansy na pokonanie PiS. Pomóc w tym mają samorządowcy –
zauważa Kamila Baranowska
w artykule „Senatem w PiS”.

Jeszcze rok temu reżyser „Botoksu” nie uważał, by polska polityka była ciekawym tematem na film.

Co się zmieniło od tamtej pory? –  zastanawia się Piotr Gociek w tekście „Człowiek z Vegi”.

Za sojusz ze Stanami Zjednoczonymi zapłacimy miliardy. A amerykańskie gwarancje bezpieczeństwa mogą

okazać się złudneprzekonuje Piotr Zychowicz w artykule „Egzotyczny sojusznik”.

„Nienawidzę kleru, nienawidzę Kościoła, rozdzielmy państwo od Kościoła” – takie hasła wypowiadają coraz
bardziej otwarcie różni politycy, osoby publiczne, celebryci. Ich marzenia zostały już raz zrealizowane. O tym jest ta historia –
pisze Adam Hlebowicz w tekście „Apokalipsa 1938”.

Coraz ostrzejsza wojenna retoryka, a także akcje militarne Iranu i USA sprawiają, że na perskiej beczce prochu pojawiają się niebezpieczne iskry. Na szczęście wybuch wielkiego krwawego konfliktu nie jest w interesie
ani Waszyngtonu, ani Teheranu –
­zauważa Jacek Przybylski w artykule „Na krawędzi wojny?”.

Giełda Papierów Wartościowych straciła swoją funkcję miejsca, w którym przedsiębiorcy pozyskują potrzebny im kapitał. Czy Pracownicze Plany Kapitałowe ją ożywią? – zastanawia się Stefan Sękowski w tekście „Windowanie

WIG-u”.

Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Joanna Bojańczyk o tym, jak się noszą pierwsze damy.

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 1 lipca 2019

 

kontakt dla mediów
Marketing Manager, PMPG POLSKIE MEDIA S.A.
Alicja Pater

a.pater@pmpg.pl

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

więcej z kategorii polityka