nowe produkty/usługi towary konsumpcyjne

Owocowe „Lato z Mentos Pure Fresh”

Już 4 lipca rusza wyjątkowa, wakacyjna kampania promująca dwa nowe smaki gum Mentos Pure Fresh – truskawkowy i tropikalny. W ramach akcji, w lipcu i sierpniu, marka stworzy cztery pełne atrakcji miasteczka na plażach w Jastarni, Władysławowie, Ustce oraz w Łebie. Fani letnich smaków będą mogli spróbować produktów Mentos także w trakcie największych festiwali muzycznych w Polsce: w Gdyni, Płocku oraz Krakowie, podczas których odbędzie się akcja samplingowa nowych gum.

W ramach tournée, na plażach najbardziej znanych miejscowości nad morzem, powstaną kolorowe strefy Mentos Pure Fresh. Przestrzenie wakacyjnej zabawy i wypoczynku zostaną podzielone na dwie intensywnie owocowe strefy. Każda z nich odpowiadać będzie nowemu smakowi gum Mentos. W czerwonej - truskawkowej części zaplanowano atrakcje dla wielbicieli aktywności fizycznej, natomiast w żółtej - tropikalnej plażowicze znajdą strefę wypoczynku i relaksu.

Dwa barwne światy

Miasteczko Mentos Pure Fresh zagości w czterech nadmorskich miejscowościach: Jastarni (5-7 lipca), Władysławowie (12-14 lipca), Ustce (19-21 lipca) oraz w Łebie (2-4 sierpnia). Na odwiedzających plażowiczów czekać będzie cały wachlarz słonecznych atrakcji: leżaki i pufy, sprzęty sportowe tj. piłki, trampoliny czy frisbee, a nawet pełnowymiarowe boisko do siatkówki plażowej! Wśród atrakcji znajdą się także konkursy i zabawy z nagrodami oraz liczne niespodzianki. Najważniejszym punktem wydarzeń będzie jednak Bitwa Smaków. Goście strefy oddając głosy na swój ulubiony wariant nowych gum, zdecydują o klimacie całego miasteczka. Gdy wygra smak truskawkowy strefa zamieni się w miejsce aktywnej zabawy, której towarzyszyć będzie dynamiczna muzyka. Jeśli jednak plażowicze wybiorą wariant tropikalny miasteczko zamieni się w miejsce relaksu i odpoczynku przy nastrojowych dźwiękach.

Bliskie spotkania

Nadmorskie eventy odbędą się równolegle z wspierającą je akcją samplingową. Podczas gdy na plażach na fanów owocowych smaków czekać będzie strefa Mentos, mobilny zespół hostów i hostess wyjedzie na ulice miast, by zachęcać mieszkańców i turystów do wspólnej zabawy oraz częstować ich nowymi smakami gum Mentos. Kolorowe zespoły odwiedzą tego lata także największe festiwale muzyczne w Polsce: w Gdyni (4-5 lipca), Płocku (26-27 lipca) oraz Krakowie (15-16 sierpnia). Perfetti Van Melle przygotowywało do rozdania aż 200 tysięcy rolek Mentos Pure Fresh Strawberry oraz Tropical!

 „Lato z Mentos Pure Fresh” to kolejna odsłona wakacyjnych działań marki i kontynuacja tych, które zostały zapoczątkowane w ostatnich latach. - Poprzednie edycje akcji okazały się hitem i cieszyły się ogromną popularnością wśród konsumentów. Na fali dotychczasowych sukcesów, w tym roku zdecydowaliśmy się kontynuować nasze wakacyjne działania – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska. - Wierzymy, że pełne radości miasteczka Mentos, przypadną naszym klientom do gustu i tak, jak w ubiegłych latach włączą się oni do beztroskiej zabawy – dodaje.

Wakacyjna akcja będzie wspierana ogólnopolską kampanią promocyjną obejmująca m.in. premierę nowego spotu Pure Fresh Fruit w mediach internetowych oraz emisję reklam w rozgłośniach regionalnych i lokalnych, tj.  RMF FM, Radio ESKA, czy Radio Zet.

 

informacje o firmie
informacje o firmie