styl życia zainteresowania/hobby

Bezpieczeństwo skóry dzięki My Skin Track UV od L’Oréal

11.06.2019 | L'ORÉAL

Firma L'Oréal, lider w dziedzinie beauty-tech, wprowadził na polski rynek My Skin Track UV - pierwszy spersonalizowany sensor, który w połączeniu z aplikacją, mierzy poziom promieniowania UV, zanieczyszczenie i wilgotność powietrza oraz stężenie pyłków.

Kontynuując wieloletnie zaangażowanie w badania i tworzenie innowacji związanych z bezpieczeństwem skóry i ochrony przed promieniowaniem słonecznym, L'Oréal zaprezentował My Skin Track UV – pierwsze działające bez baterii elektroniczne urządzenie do pomiaru m.in. promieniowania UV. Dzięki precyzyjnemu czujnikowi i połączonej z nim aplikacji, która śledzi poziom zanieczyszczeń, stężenie pyłków czy wilgotność powietrza, My Skin Track UV pozwala użytkownikom zadbać o skórę i chronić ją przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych. – Nasze badania wykazują lepsze zrozumienie wśród konsumentów negatywnego wpływu promieniowania UV na ich skórę – powiedziała Guive Balooch, wiceprezes i globalny wiceprezes L'Oréal’s Global Technology Incubator. –  Stworzyliśmy  sensor, aby zintegrować się z codzienną rutyna pielęgnacyjna osób, które go używają. Mamy nadzieję, że wprowadzenie tej technologii rozwiązywania problemów ułatwi ludziom zmianę nawyków na te bezpieczniejsze dla skóry.

My Skin Track UV, laureat wielu nagród, mierzy zarówno promieniowanie UVA, jak i UVB. Zapewnia natychmiastową aktualizację pobranych danych oraz pozwala na ich przechowywanie do trzech miesięcy. Czujnik, niewymagający użycia baterii, jest aktywowany przez słońce, a zasilany jest przez smartfon użytkownika za pomocą technologii NFC. Przekaźniki My Skin Track UV wysyłają dane do aplikacji powiązanej z urządzeniem. Dzięki łatwej obsłudze, za pomocą jednego przycisku użytkownicy po prostu wybierają My Skin Track UV w smartfonie, aby zaktualizować program. Oprócz obszernych danych dotyczących promieniowania UV, aplikacja – która sprawnie integruje się z Apple HealthKit – podaje informacje na temat poziomu wilgotności, stężenia pyłków i zanieczyszczenia powietrza. Stworzony we współpracy z projektantem Yvesem Beharem, niewielki czujnik ma szerokość 12 mm i wysokość 6 mm, jest wodoodporny i można go wygodnie przymocować do ubrania lub akcesoriów.

My Skin Track UV został opracowany wspólnie z marką L'Oréal La Roche-Posay, która ściśle współpracuje ze środowiskiem naukowym i dermatologami w celu stworzenia bezpiecznych i skutecznych produktów do pielęgnacji skóry dla pacjentów na całym świecie. Linia produktów przeciwsłonecznych Anthelios La Roche-Posay zdobyła ponad 60 nagród branży kosmetycznej. W 2016 r. La Roche-Posay i L'Oréal wprowadziły na rynek pierwszy w historii czujnik do monitorowania ekspozycji skóry na promienie UV – My UV Patch. Przeprowadzone później badania konsumenckie pokazały poprawę zachowań konsumentów dotyczących bezpiecznego przebywania na słońcu, przy czym 34 procent uczestników częściej stosowało filtry przeciwsłoneczne, a 37 procent z nich szukało schronienia w cieniu.

Zarówno My Skin Track UV, jak i My UV Patch są wynikiem partnerstwa i wspólnie prowadzonych badań L'Oréal i profesora Johna Rogersa z Northwestern University oraz dwóch wiodących firm produkujących technologie wearables  – MC10 i Wearifi.

Od ponad 40 lat La Roche-Posay angażuje się w pionierskie badania naukowe, aby dostarczać konsumentom najlepsze rozwiązania dermatologiczne. Obecnie technologie medyczne i innowacje, takie jak My Skin Track UV, stanowią ogromną szansę na zaoferowanie bardziej spersonalizowanych rozwiązań i dalszą edukację konsumentów w zakresie pielęgnacji skóry  powiedziała Laetitia Toupet, dyrektor generalny La Roche-Posay. Jest to jeszcze ważniejsze w świecie, w którym wzrasta zarówno liczba czynników środowiskowych, które maja negatywny wpływ na skórę jak i problemów ze skórą.

My Skin Track UV, opracowany przez Inkubator Technologiczny L'Oréal został zaprezentowany na targach Consumer Electronics Show. Produkt dostępny jest na stronie apple.com, w tym również w Polsce.

Więcej informacji na temat My Skin Track UV można znaleźć na stronie www.laroche-posay.us.

informacje o firmie

O L'Oréal

LOréal już od ponad 100 lat skupia swoją uwagę na pięknie. Posiadając niepowtarzalne portfolio składające się z 36. różnorodnych i uzupełniających się marek, Grupa osiągnęła w 2018 roku obroty sięgające 26,9 miliarda euro i obecnie zatrudnia 82 600 osób na całym świecie. Jako lider na światowym rynku kosmetycznym, LOréal jest obecny we wszystkich sieciach dystrybucji: na rynku masowym, w centrach handlowych, aptekach, drogeriach, salonach fryzjerskich, sieciach sklepów wolnocłowych. Produkty L’Oréal dostępne są także we własnych sklepach firmowych marek oraz w handlu internetowym. Dział badań i innowacji wraz z grupą 3 885 badaczy stanowi podstawę strategii LOréal dążącej do spełnienia wszystkich marzeń o pięknie Klientów na całym świecie. Sharing Beauty With All– zobowiązanie LOréal dotyczące zrównoważonego rozwoju do roku 2020, stawia ambitne cele zrównoważonego rozwoju w każdym punkcie łańcucha wartości Grupy. Więcej informacji: www.loreal.com.

O La Roche-Posay

Rekomendowana przez 90 000 dermatologów na całym świecie, misją marki La Roche-Posay jest odmiana życia skóry wrażliwej. Stworzona przez farmaceutę w 1975 r. jest obecna w ponad 60 krajach. Oferuje unikalne produkty do codziennej pielęgnacji każdego typu skóry, które uzupełniają zabiegi dermatologiczne pacjentów. Dodatkowo marka promuje dobre praktyki pielęgnacyjne w zależności od każdego problemu skóry. W recepturach produktów znajduję się bogata w selen woda termalna La Roche-Posay. Ze względu na jej właściwości kojące i antyoksydancyjne jest wykorzystywana w terapiach dermatologicznych, mających na celu leczenie wielu schorzeń skóry, w Centrum Termalnym La Roche-Posay, pierwszym centrum dermatologicznym w Europie. Formuły produktów marki zawierają minimalną ilością składników o optymalnych stężeniach. Produkty La Roche-Posay przechodzą rygorystyczne testy kliniczne, nawet na skórze wrażliwej, pod kątem skuteczności i bezpieczeństwa.

Dodatkowe informacje na temat La Roche-Posay www.laroche-posay.pl i w profilach społecznościowych: Facebook, Instagram.

https://www.laroche-posay.pl/artykul/myskintrackuv-page-identity/a37300.aspx

https://twitter.com/LOrealPL

https://facebook.com/LOrealPoland/

informacje o firmie

O L'Oréal

LOréal już od ponad 100 lat skupia swoją uwagę na pięknie. Posiadając niepowtarzalne portfolio składające się z 36. różnorodnych i uzupełniających się marek, Grupa osiągnęła w 2018 roku obroty sięgające 26,9 miliarda euro i obecnie zatrudnia 82 600 osób na całym świecie. Jako lider na światowym rynku kosmetycznym, LOréal jest obecny we wszystkich sieciach dystrybucji: na rynku masowym, w centrach handlowych, aptekach, drogeriach, salonach fryzjerskich, sieciach sklepów wolnocłowych. Produkty L’Oréal dostępne są także we własnych sklepach firmowych marek oraz w handlu internetowym. Dział badań i innowacji wraz z grupą 3 885 badaczy stanowi podstawę strategii LOréal dążącej do spełnienia wszystkich marzeń o pięknie Klientów na całym świecie. Sharing Beauty With All– zobowiązanie LOréal dotyczące zrównoważonego rozwoju do roku 2020, stawia ambitne cele zrównoważonego rozwoju w każdym punkcie łańcucha wartości Grupy. Więcej informacji: www.loreal.com.

O La Roche-Posay

Rekomendowana przez 90 000 dermatologów na całym świecie, misją marki La Roche-Posay jest odmiana życia skóry wrażliwej. Stworzona przez farmaceutę w 1975 r. jest obecna w ponad 60 krajach. Oferuje unikalne produkty do codziennej pielęgnacji każdego typu skóry, które uzupełniają zabiegi dermatologiczne pacjentów. Dodatkowo marka promuje dobre praktyki pielęgnacyjne w zależności od każdego problemu skóry. W recepturach produktów znajduję się bogata w selen woda termalna La Roche-Posay. Ze względu na jej właściwości kojące i antyoksydancyjne jest wykorzystywana w terapiach dermatologicznych, mających na celu leczenie wielu schorzeń skóry, w Centrum Termalnym La Roche-Posay, pierwszym centrum dermatologicznym w Europie. Formuły produktów marki zawierają minimalną ilością składników o optymalnych stężeniach. Produkty La Roche-Posay przechodzą rygorystyczne testy kliniczne, nawet na skórze wrażliwej, pod kątem skuteczności i bezpieczeństwa.

Dodatkowe informacje na temat La Roche-Posay www.laroche-posay.pl i w profilach społecznościowych: Facebook, Instagram.

https://www.laroche-posay.pl/artykul/myskintrackuv-page-identity/a37300.aspx

https://twitter.com/LOrealPL

https://facebook.com/LOrealPoland/