budownictwo/nieruchomości media/marketing/reklama
Drewnochron z nową kampanią „Chrońmy drewno i wiedzę na lata”
W kwietniu br. ruszyła nowa kampania promująca markę Drewnochron, producenta środków do ochrony i dekoracji drewna, należącego do portfolio PPG Deco Polska. Koncept kreatywny nawiązuje do emocji związanych z rodzinnymi relacjami. Doświadczenia bohaterów narracji pokazują, jak wielka wartość tkwi w wiedzy przekazywanej z pokolenia na pokolenie.
Drewnochron - jedna z marek należąca do PPG Deco Polska – jest obecna na polskim rynku od niemal 36 lat. W tym roku, w ramach nowej kampanii marketingowej pod hasłem „Chrońmy wiedzę na lata”, wprowadza pełną emocji narrację skierowaną do różnych pokoleń.
Kanwą komunikacji marki są codzienne historie, które każdy zna z własnego doświadczenia. Opowiadają o dzieciństwie, w którym ważniejsze niż odnawianie drewnianej ławki czy budowa karmnika z dziadkiem, było bieganie za piłką i zabawa w chowanego. Bohaterowie – już jako dorośli ludzie – stają przed różnorodnymi wyzwaniami we własnych domach. Często okazuje się, że pomóc może nie Internet, a właśnie telefon do bliskiej osoby. Drewnochron przedstawiając historie bliskie codzienności, zachęca do ochrony drewna, ale także wiedzy, którą starsze pokolenia przekazują młodszym.
- Drewniane meble, ozdoby czy zwykły płot stanowią nośniki wspomnień, a historie, które kryją się za nimi, są wiecznie żywe dla kolejnych pokoleń, m.in. dzięki produktom Drewnochronu. Chronią one drewno, ale także inspirują przekazywanie wiedzy na temat jego pielęgnacji. To naturalne – w ciągu 36 lat istnienia marki po nasze produkty sięgnęło już kilka pokoleń. To właśnie z tej obserwacji bierze źródło uniwersalny przekaz kampanii, który trafia zarówno do wiernych klientów marki, jak i dużo młodszych odbiorców. Wywołuje wspomnienia z dzieciństwa, ale także skłania do refleksji nad relacjami z bliskimi i jakością wspólnie spędzanych chwil - mówi Kamila Adamczyk-Fojt, Brand Manager marki Drewnochron.
Kampanię reklamową oraz zakup mediów marka Drewnochron zrealizowała przy współpracy z agencją marketingu zintegrowanego Wills Integrated, agencją Proevent – specjalizującą się w digital marketingu oraz domem mediowym Starcom. Kampania z nową narracją to kolejny krok w rebrandingu marki przygotowanym całościowo przez Dział Marketingu Drewnochron. Na początku roku marka należąca do PPG Deco Polska zaprezentowała nowe logo oraz opakowania produktów, które odpowiadają obecnym potrzebom konsumentów.