media/marketing/reklama

ETi zaprasza krakowian do wyzwania Dare

30.05.2019 | ETi

Odwiedź stoisko i zabierz ze sobą słodkie nagrody!

„Dare. Odważ się na nowe” – pod tym hasłem w najbliższy weekend wystartuje akcja promocyjna czekoladowych wafli Dare w Krakowie. W specjalnie przygotowanej strefie mieszkańcy miasta będą mogli wziąć udział w zabawie oraz spróbować nowych wafli.

Akcja promocyjna wafli Dare od ETi rozpocznie się 1 czerwca o godzinie 11:00 na dworcu Kraków Główny i potrwa do niedzieli do godziny 19:00. Przy kasach przy wejściu od ulicy Bosackiej stanie specjalne stoisko, przy którym mieszkańcy Krakowa będą mogli wziąć udział w zaskakującej grze „Dare. Odważ się na nowe”.

Zabawa przygotowana w ramach promocji intensywnie czekoladowych wafli Dare pobudzi zmysły i zadziała na wyobraźnię krakowian. Będzie od nich wymagać także… odwagi. Marka zaprasza bowiem do udziału w wyzwaniu, w którym jedynie za pomocą dotyku śmiałkowie będą musieli odkryć zawartość specjalnie opracowanej strefy promocyjnej.

Gdzie znaleźć stoisko „Dare. Odważ się na nowe” w Krakowie:

  • 1-2 czerwca 2019 (sobota - niedziela), od godziny 11:00-19:00: Dworzec Główny w Krakowie (przestrzeń w okolicy kas przy wejściu od ulicy Bosackiej)
kontakt dla mediów
Junior Account Manager, ETi
Joanna Szpatowicz

joanna.szpatowicz@mslgroup.com

informacje o firmie
ETi

O ETi European Food Industries

Producent wyjątkowych słodyczy w segmentach czekolad, herbatników, ciast i ciasteczek oraz przekąsek schłodzonych. Działalność operacyjną w Polsce firma rozpoczęła w marcu 2018 roku. Obecnie w jej polskiej ofercie znajdują się m.in. czekoladowe batony Wanted, herbatniki z pianką marshmallow ETi Puf, wafle w gorzkiej czekoladzie Dare, puszyste ciastka Adicto, herbatniki oraz czekoladowe pandy dla dzieci Petito. Produkty ETi są dostępne w ponad 40 krajach na całym świecie, a w Turcji, skąd pochodzi firma, stanowią 40% całego rynku w segmencie wypieków. W 2017 roku ETi zanotował ponad 1.3 miliarda USD przychodów ze sprzedaży.

ETi dzisiaj:

  • 45 marek
  • 300 produktów
  • 7500 pracowników
  • 8 fabryk, w tym jedna w Europie – w Rumunii
  • Ponad 1,3 miliarda USD przychodu
  • Lider rynku tureckiego w kategorii wypieków z 40% udziałem w Turcji
  • Drugi największy gracz w kategorii czekolady w Turcji
  • Obecność w ponad 40 krajach

załączniki

więcej z kategorii media/marketing/reklama