wydarzenia zdrowie media/marketing/reklama
Kongres Komunikacji w Ochronie Zdrowia – trwają zapisy!
Już 11-12 czerwca 2019 r. odbędzie się druga edycja Kongresu Komunikacji w Ochronie Zdrowia. W trakcie dwudniowego wydarzenia w Łodzi uczestnicy nie tylko wysłuchają wystąpień specjalistów w zakresie budowania skutecznej komunikacji, ale również będą mogli wziąć czynny udział w warsztatach. Jeśli jesteś PR-owcem, który spotyka się z tematami zdrowotnymi w swojej pracy, nie możesz przegapić tego wydarzenia. Zarejestruj się już teraz!
Jak skutecznie tworzyć i komunikować programy polityki zdrowotnej tak, żeby stosunek nakładów do efektów był jak najlepszy? To główna myśl i zarazem pytanie, na które odpowiedzą specjaliści podczas tegorocznej edycji Kongresu. Zaproszeni paneliści to nie tylko eksperci w zakresie komunikacji z obszaru zdrowia, ale również biznesu i nauki.
Dlaczego warto uczestniczyć w Kongresie?
Uczestnicy wydarzenia będą mogli wziąć udział między innymi w panelu dyskusyjnym na temat roli i miejsca komunikacji w zmieniającym się Systemie Podstawowego Zabezpieczenia Świadczeń Szpitalnych, a także możliwości wykorzystania social mediów do budowania wartościowych relacji. Wśród panelistów między innymi agencja On Board Think Kong, która przedstawi wyniki swojego raportu dotyczącego wpływu prozdrowotnych kampanii edukacyjnych. Z kolei wystąpienie na temat narzędzi komunikacji z pacjentem przygotuje Krajowa Izba Fizjoterapeutów, a o wizerunku i komunikacji zawodów medycznych opowiedzą przedstawiciele Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych. Na uczestników czekają również warsztaty między innymi odnośnie zarządzania kryzysowego oraz wykorzystania narzędzi CRM do budowania relacji z pacjentami.
Ochrona zdrowia to jeden z tych obszarów, który pod względem komunikacji jest dość skomplikowany. Często budzi też najwięcej kontrowersji. Temat zdrowia dotyczy nas wszystkich, więc nic dziwnego, że jesteśmy wyczuleni na tym punkcie. Trzeba zatem wykazać się dużą dozą wyczucia i delikatności, ponieważ nieumiejętnie dobrany przekaz do odbiorcy potrafi go wystraszyć, zniechęcić, a nawet rozzłościć. Trzeba również pamiętać, że w dzisiejszych czasach kładzie się duży nacisk na efektywność wszelkich działań. Pojawia się więc pytanie o receptę, jak skutecznie komunikować i to właśnie na tym aspekcie w dużej mierze skupimy się podczas tegorocznej edycji Kongresu Komunikacji w Ochronie Zdrowia. Razem z ekspertami porozmawiamy między innymi o tym, jak efektywnie tworzyć programy antykryzysowe w sektorze zdrowia, jakie narzędzia są użyteczne w budowaniu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy oraz jak duża jest odpowiedzialność samego pacjenta w procesie leczenia – tłumaczy Krzysztof Suszek, Dyrektor Kongresu Komunikacji w Ochronie Zdrowia, Przewodniczący Rady Fundacji „Misja Medyczna”.
Kto może wziąć udział?
Kongres Komunikacji w Ochronie Zdrowia adresowany jest do wszystkich, których interesuje budowanie wartościowych relacji z pacjentami, otoczeniem biznesowym oraz wewnątrz organizacji działających w obszarze ochrony zdrowia. Szczególnie do przedstawicieli jednostek podległych i nadzorowanych przez Ministerstwo Zdrowia, rzeczników prasowych, pełnomocników ds. praw pacjenta oraz osób zajmujących się promocją zdrowia w szpitalach. Także do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, organizatorów kampanii profilaktyki zdrowotnej, organizacji pozarządowych, przedstawicieli organizacji pacjenckich oraz uczelni medycznych. Kongres dedykowany jest również osobom zajmującym się rozwojem i wdrażaniem technologii komunikacyjnych w obszarze ochrony zdrowia, a także przedstawicielom inicjatywy „Zdrowych Miast Polski” oraz gmin uzdrowiskowych.
Organizatorem wydarzenia jest Fundacja „Misja Medyczna”, która od 2012 r. pomaga szpitalom oraz osobom działającym w sektorze ochrony zdrowia doskonalić kompetencje niezbędne w zarządzaniu organizacją oraz personelem, działaniach komunikacyjnych i budowaniu wartościowych relacji. Partnerem wspierającym Kongres jest Okręgowa Izba Lekarska w Łodzi. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Zdrowia, a patronat merytoryczny – Rzecznik Praw Pacjenta.
Po więcej informacji zapraszamy na stronę: http://kongreskomunikacji.pl
informacje o firmie
On Board Think Kong łączy unikalne kompetencje w dziedzinach doradztwa public relations i public affairs, social mediów, SEO, content marketingu, kreacji i strategii. Wykorzystuje własne narzędzia analityczne do mierzenia skuteczności zintegrowanych kampanii. Jest częścią międzynarodowej niezależnej sieci ECCO Network obecnej w ponad 30 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Grupę tworzy zespół specjalizujący się w strategii komunikacji, content marketingu i SEO, stakeholders relations, komunikacji kryzysowej, kampaniach z influencerami, visual storytellingu, performance marketingu, komunikacji globalnej, komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu i CSR. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.
informacje o firmie
On Board Think Kong łączy unikalne kompetencje w dziedzinach doradztwa public relations i public affairs, social mediów, SEO, content marketingu, kreacji i strategii. Wykorzystuje własne narzędzia analityczne do mierzenia skuteczności zintegrowanych kampanii. Jest częścią międzynarodowej niezależnej sieci ECCO Network obecnej w ponad 30 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Grupę tworzy zespół specjalizujący się w strategii komunikacji, content marketingu i SEO, stakeholders relations, komunikacji kryzysowej, kampaniach z influencerami, visual storytellingu, performance marketingu, komunikacji globalnej, komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu i CSR. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.