polityka media/marketing/reklama

„Do Rzeczy” (21) Wojna hybrydowa. Izrael kontra Polska

Sprawa mienia bezspadkowego jest częścią większej wojny – o uznanie win całego świata wobec Żydów. Polska właśnie przegrywa bitwę zauważa Rafał A. Ziemkiewicz w artykule „To jest wojna”.

Znany żydowski architekt, który zaatakował polskiego ambasadora w Tel Awiwie, stał się w izraelskich mediach ofiarą polskiego rządu i służb. Takie postępowanie wobec Polski zdarza się coraz częściej – pisze Marcin Makowski w tekście „Uderzanie kłamstwem”.

Na łamach „Do Rzeczy” również:

Tusk używa nowego Palikota – mówi Joachim Brudziński, szef MSWiA, wiceprezes PiS, w rozmowie z Wojciechem Wybranowskim.

To wystawa - opowieść o artystycznym potencjale XVI-wiecznej Wenecji. Jakby dla kontrastu zrealizowana w jednej z najnowocześniejszych metropolii – we Frankfurcie nad Menem pisze Monika Małkowska w artykule „Rzeczpospolita koloru i kasy”.

W Brukseli warto być cierpliwym –  mówi Anna Fotyga, poseł PiS do Parlamentu Europejskiego, była minister spraw zagranicznych w rozmowie z Piotrem Semką.

Ze swymi sztandarowymi postaciami Goethego i Schillera Weimar zawsze aspirował do roli duchowej stolicy Niemiec. W tym roku ma dodatkowe powody do chluby. To tu sto lat temu, w 1919 r., powstała republika nieprzypadkowo zwana weimarską i tu sto lat temu powstał Bauhaus – jedna z najbardziej wpływowych szkół wzornictwa i architektury w XX w. pisze Piotr Semka z Weimaru w tekście „Krzepki stulatek Bauhaus”.

Są rzeczy, które wydawać by się mogły niezmienne, ot choćby taka, że ojciec, papież i japoński cesarz nigdy nie przechodzą na emerytury. Z tych trzech instytucji już tylko jedna się nie zmieniła zauważa Tomasz P. Terlikowski w artykule „Demitologizacja cesarstwa”.

Superjet 100 był nadzieją rosyjskiego przemysłu lotniczego i oczkiem w głowie prezydenta Władimira Putina. Jego kolejne katastrofy sprawiły jednak, że popyt na te maszyny jest mizerny, a firma, która miała podbić świat, nie podbiła nawet rodzimego rynku pisze Jacek Przybylski w tekście „Uziemione marzenia  Putina”.

 Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Agnieszka Niewińska o tym, jak zbić fortunę na sprzątaniu?

 

Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 20 maja 2019

 

kontakt dla mediów
Marketing Manager, PMPG POLSKIE MEDIA S.A.
Alicja Pater

a.pater@pmpg.pl

informacje o firmie

Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.

 

załączniki

więcej z kategorii polityka