wydarzenia kultura/sztuka/rozrywka

Noc Muzeów w Warszawie - Selectivv na żywo policzy uczestników wydarzenia

17.05.2019 | Selectivv

Selectivv to firma zajmująca się pozyskiwaniem i analizą danych z kanału mobile, które służą do prowadzenia projektów badawczych oraz realizacji kampanii marketingowych. Selectivv specjalizuje się w analizie danych o lokalizacji, zwłaszcza w takich obszarach jak handel, transport czy turystyka. Tym razem firma postanowiła skorzystać z autorskiej usługi Geotrapping®, aby  na żywo monitorować wybrane miejsca i policzyć uczestników Nocy Muzeów w Warszawie w poszczególnych lokalizacjach. Selectivv będzie na bieżąco relacjonował sytuację z 10 najbardziej popularnych lokalizacji w tym: z Muzeum Narodowego, Centrum Nauki Kopernik czy Zachęty. Aktualną liczbę uczestników i zmiany w czasie będzie można śledzić na specjalnie stworzonej do tego projektu stronie internetowej https://nocmuzeow.selectivv.com. Strona będzie aktywna w sobotę (18 maja) od ok. godz. 12:00. 

Akcja ma na celu pomóc warszawiakom w wyborze miejsc, które będą chcieli odwiedzić podczas Nocy Muzeów. Na podstawie danych Selectivv będą mogli oni oszacować przybliżony czas oczekiwania w spodziewanych kolejkach. Interaktywne wykresy na wspomnianej stronie będą pokazywały liczbę osób w poszczególnych lokalizacjach. Dane będą aktualizowane co 5 minut, aby na bieżąco informować warszawiaków o zmieniającej się sytuacji w okolicy muzeów i innych atrakcji.

Monitoringiem zostanie objętych 10 lokalizacji, które cieszyły się największą popularnością wśród mieszkańców Warszawy podczas ubiegłorocznej edycji wydarzenia. Będą to: Muzeum Narodowe, Łazienki Królewskie, Muzeum Powstania Warszawskiego, Biblioteka Uniwersytecka, Muzeum w Wilanowie, Zamek Królewski, Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Fryderyka Chopina, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN oraz Zachęta.  

Podczas realizacji tej akcji, Selectivv będzie korzystał ze swojej autorskiej usługi Geotrapping®, która pozwala na gromadzenie oraz analizowanie danych o grupie użytkowników smartfonów i tabletów, przebywających w danym czasie, w określonym miejscu. Jest to już kolejny projekt realizowany przez firmę Selectivv, która stara się wychodzić naprzeciw potrzebom mieszkańców miast i społeczności lokalnych. Pod koniec ubiegłego roku, analizując dane z urządzeń mobile, firma zbadała ruch komunikacyjny w stolicy, starając się odpowiedzieć na pytanie – gdzie powinny powstać nowe linie metra. Firma przeprowadziła również szereg badań odpowiadających na bieżącą sytuację społeczną i gospodarczą panującą w Polsce. Selectivv w marcowych badaniach sprawdził liczebność populacji ukraińskiej w naszym kraju oraz to, jak zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków rok po wprowadzeniu zakazu handlu w niedziele.

Najnowszym projektem firmy jest Selectivv Index, czyli seria wskaźników budowana w oparciu o dane z lokalizacji i aktualizowana 5. dnia każdego miesiąca. Dane analizowane są w trzech obszarach i dotyczą handlu, rynku paliwowego i turystyki. Selectivv Index prezentuje wzrosty i spadki odwiedzin punktów sprzedaży detalicznej oraz zagranicznego ruchu turystycznego. Aktualne dane można sprawdzić na stronie: https://index.selectivv.com/

Autorskie narzędzia i dane gromadzone przez Selectivv mogą być wykorzystywane zarówno przez podmioty komercyjne do realizacji kampanii marketingowych, jak i przez podmioty ze sfery publicznej – urzędy, organizacje turystyczne, stowarzyszenia branżowe, etc. do prowadzenia badań i analiz z obszaru big data np. do mierzenia ruchu turystycznego czy zarządzania zasobami energetycznymi.

 

informacje o firmie

O Selectivv

Od założenia w 2015 roku Selectivv specjalizuje się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych z kanału mobile. Firma posiada obecnie największy w Europie zbiór informacji o właścicielach smartfonów i tabletów, który obejmuje łącznie 120 mln użytkowników, z czego 14 mln w Polsce. Dostęp do nich pozwala Selectivv realizować skuteczne kampanie mobile marketingowe  oraz projekty badawcze.

W swoim portfolio firma posiada autorskie rozwiązania i narzędzia typu SaaS (Software as Service) służące profilowaniu danych pozyskiwanych z kanału mobile oraz analizie danych o lokalizacji. Należą do nich: Geotrapping®, Wifitrapping, Selectivv Viewer, Selectivv Meter, technologia służąca do kodowania ultradźwięków DOV-e (Data Over Voice Encoding) oraz rozwiązania integrujące mobile z DOOH (Digital Out Of Home). Oferowane rozwiązania znajdują zastosowanie w takich branżach jak: handel, transport, telekomunikacja, turystyka, bankowość, consulting i analizy z obszaru big data.

Analiza danych gromadzonych w Selectivv DMP pozwoliła na wyróżnienie ponad 60 profili użytkowników m.in.: kobiet w ciąży, bywalców galerii handlowych, użytkowników bankowości mobilnej czy aplikacji muzycznych. Algorytmy Selectivv potrafią przewidzieć średnio 362 informacje o użytkownikach, m.in. dane demograficzne, zainteresowania, jego styl życia oraz dane o lokalizacji.

Zapraszamy na stronę: selectivv.com

 

 

informacje o firmie

O Selectivv

Od założenia w 2015 roku Selectivv specjalizuje się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych z kanału mobile. Firma posiada obecnie największy w Europie zbiór informacji o właścicielach smartfonów i tabletów, który obejmuje łącznie 120 mln użytkowników, z czego 14 mln w Polsce. Dostęp do nich pozwala Selectivv realizować skuteczne kampanie mobile marketingowe  oraz projekty badawcze.

W swoim portfolio firma posiada autorskie rozwiązania i narzędzia typu SaaS (Software as Service) służące profilowaniu danych pozyskiwanych z kanału mobile oraz analizie danych o lokalizacji. Należą do nich: Geotrapping®, Wifitrapping, Selectivv Viewer, Selectivv Meter, technologia służąca do kodowania ultradźwięków DOV-e (Data Over Voice Encoding) oraz rozwiązania integrujące mobile z DOOH (Digital Out Of Home). Oferowane rozwiązania znajdują zastosowanie w takich branżach jak: handel, transport, telekomunikacja, turystyka, bankowość, consulting i analizy z obszaru big data.

Analiza danych gromadzonych w Selectivv DMP pozwoliła na wyróżnienie ponad 60 profili użytkowników m.in.: kobiet w ciąży, bywalców galerii handlowych, użytkowników bankowości mobilnej czy aplikacji muzycznych. Algorytmy Selectivv potrafią przewidzieć średnio 362 informacje o użytkownikach, m.in. dane demograficzne, zainteresowania, jego styl życia oraz dane o lokalizacji.

Zapraszamy na stronę: selectivv.com