media/marketing/reklama

Łukasz Tomaszewski w On Board Think Kong

17.04.2019 | On Board Think Kong

Do zespołu On Board Think Kong dołączył Łukasz Tomaszewski, wcześniej związany z VMLY&R Poland.

Łukasz Tomaszewski w On Board Think Kong objął stanowisko Account Executive. Będzie odpowiedzialny za bieżącą komunikację z klientami w zakresie planowania strategii i bieżącej obsługi marek w kanałach social media.

Łukasz Tomaszewski swoje doświadczenie zdobywał w polskim oddziale VMLY&R jako Digital Data Analyst, gdzie zajmował się gromadzeniem danych, tworzeniem raportów, opieką nad profilami w mediach społecznościowych różnych marek (np. Samsung Polska, Volkswagen), researchem oraz zbieraniem insightów. Ukończył studia na Uniwersytecie Warszawskim na kierunku Anglistyka.

informacje o firmie

On Board Think Kong

Część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.

informacje o firmie

On Board Think Kong

Część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.