Związek Producentów Cukru wybiera agencję On Board Think Kong
On Board Think Kong rozpoczyna współpracę ze Związkiem Producentów Cukru w Polsce. Agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację kampanii edukacyjnej. Współpraca jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu. Umowa została podpisana do końca 2019 r.
Kampania będzie realizowana przez okres jednego roku. Celem będzie edukacja w zakresie roli cukru w diecie człowieka i pokazanie, że produkty zawierające cukier mogą być elementem zdrowej i zbilansowanej diety, połączonej z aktywnym trybem życia. Działania agencji obejmą komunikację w mediach społecznościowych, wsparcie w tworzeniu contentu oraz działania media relations. Kampanię zrealizuje zespół On Board Think Kong ukierunkowany na działania w zakresie PR, mediów społecznościowych, SEO i content marketingu.
informacje o firmie
Związek Producentów Cukru w Polsce
Jedyna organizacja mająca legitymację do reprezentowania wszystkich producentów cukru w Polsce wobec organów władzy krajowej, organizacji europejskich i międzynarodowych oraz wobec mediów. Członkami Związku są spółki polskiego prawa handlowego, operujące w Polsce, do których zalicza się cztery grupy właścicielskie: Krajową Spółkę Cukrową, Pfeifer & Langen Polska, Sudzucker Polska i Nordzucker Polska.
On Board Think Kong
Część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.
informacje o firmie
Związek Producentów Cukru w Polsce
Jedyna organizacja mająca legitymację do reprezentowania wszystkich producentów cukru w Polsce wobec organów władzy krajowej, organizacji europejskich i międzynarodowych oraz wobec mediów. Członkami Związku są spółki polskiego prawa handlowego, operujące w Polsce, do których zalicza się cztery grupy właścicielskie: Krajową Spółkę Cukrową, Pfeifer & Langen Polska, Sudzucker Polska i Nordzucker Polska.
On Board Think Kong
Część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.