towary konsumpcyjne media/marketing/reklama
Świętuj Międzynarodowy Dzień Szczęścia z produktami Perfetti Van Melle
Już 20 marca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Szczęścia. To doskonała okazja by spędzić dzień z najbliższymi i podzielić się z nimi tym uczuciem. Wspólne chwile z pewnością mogą urozmaicić kolorowe produkty marki Chupa Chups, które dzięki różnorodnym smakom sprawiają frajdę zarówno młodszym, jak i starszym konsumentom.
Według raportu z badania „World Happiness Report 2018” Polska jest na 42 miejscu na świecie wśród najszczęśliwszych krajów świata. To wyraźna poprawa względem lat poprzednich, w 2016 r. zajęliśmy 46 pozycję, a w 2015 – 60. W zestawieniu tym brane są pod uwagę czynniki, takie jak poziom szczęścia mieszkańców, oczekiwana długość życia w zdrowiu, czy PKB. Świętując Międzynarodowy Dzień Szczęścia nie zapominajmy o małych przyjemnościach, które sprawiają radość w życiu codziennym.
Radość z dzielenia
Szczęście to stan, którym lubimy dzielić się z innymi, zarażać ich pozytywną energią. Jak wynika z badań CBOS pt. „Więzi społeczne” najbardziej cenimy sobie czas wolny spędzony w gronie najbliższej rodziny, krewnych i przyjaciół. Bardzo często chwile z bliskimi urozmaicają ulubione słodycze, które są przyjemnością nie tylko dla podniebienia, ale również i duszy. Międzynarodowy Dzień Szczęścia to idealna okazja, aby sprawić sobie przyjemność i spędzić ten czas w towarzystwie najbliższych dzieląc się z nimi ulubionymi przekąskami.
Słodkie szczęście
W ofercie Perfetti Van Melle można znaleźć wiele słodyczy, które umilają chwile spędzone w gronie najbliższych. Wśród nich warto zwrócić uwagę m.in. na produkty Chupa Chups, które nieodłącznie kojarzą się ze szczęśliwymi chwilami z dzieciństwa. – Marka Chupa Chups od zawsze dostarcza konsumentom wiele radości. W jej ofercie oprócz klasycznych lizaków znajdziemy produkty, dzięki którym zabawa przybiera zupełnie nowy wymiar. Przykładem mogą tu być lizaki z gwizdkiem – Melody Pops czy guma balonowa, której najnowsza odsłona barwi język na intensywnie niebieski kolor. Chupa Chups bez wątpienia to frajda dla wszystkich konsumentów, bez względu na wiek – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle.