Kampania reklamowa gum do żucia Mentos Pure Fresh
Perfetti Van Melle, jeden z większych dystrybutorów słodyczy w Polsce, rozpoczyna nowy rok z kampanią reklamującą gumy do żucia Mentos Pure Fresh.
Kampania ta jest kontynuacją działań promocyjnych rozpoczętych w zeszłym roku, a sam produkt będzie dla firmy priorytetem na 2019 r.
15-sekundowy spot reklamowy będzie można zobaczyć w większości głównych stacji telewizyjnych oraz w wielu niszowych kanałach i największych portalach video, a także w mediach społecznościowych: Facebooku i Instagramie. Kolejnym elementem kampanii jest reklama outdoorowa. Pierwszym jej elementem są ekrany citylight, które pojawią się w 8 miastach w Polsce. W lutym dodatkowo będzie można zobaczyć reklamę gum do żucia Mentos Pure Fresh na największych billboardach przy głównych ciągach komunikacyjnych.
Mnogość świeżych smaków
Działania promocyjne skupią się na czterech wariantach smakowych Mentos Pure Fresh – Fresh Mint, Spearmint, Lime Mint i Tutti Frutti. Dodatkowo konsumenci, którzy lubią eksperymentować z nowymi smakami mogą spróbować dwóch owocowych wariantów, które dołączyły do oferty Pure Fresh – Strawberry i Tropical.
W spocie reklamowym, oprócz kieszonkowych opakowań w rolce, pojawi się również format butelki zawierającej 30 gum, który wystarczy na dłużej. Hasło przewodnie kampanii, „Poczuj eksplozję świeżości”, oddaje główną cechę produktu – świeżość potęgowaną przez płynne nadzienie gum do żucia Pure Fresh.
- Celem tak intensywnej kampanii jest zwiększanie świadomości marki Mentos w kategorii gum do żucia wśród konsumentów. Chcemy uświadomić odbiorców, że Mentos to nie tylko cukierki, ale także innowacyjne i odświeżające gumy do żucia. Pure Fresh to nasz priorytet na 2019 rok. – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle Polska.