internet technologie

Nowi zarządzający działem Data Tank w Selectivv

03.12.2018 | Selectivv

Selectivv to firma, która gromadzi, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych. Pozyskiwane informacje wykorzystywane są zarówno w działaniach reklamowych, jak i w projektach badawczych, usługach doradczych i analizach z obszaru big data. W związku z coraz większą ilością projektów bazujących na analizie i interpretacji danych, Selectivv rozszerza struktury swojego działu badawczo-analitycznego. Marcin Augustyniak – obejmie stanowisko Client Director of Data Tank, a Katarzyna Rode, będzie pełniła obowiązki Project Managera of Data Tank.

Firma Selectivv zatrudnia ponad 40 specjalistów z różnych dziedzin, do których należą programiści, marketerzy, specjaliści od infrastruktury IT, stratedzy, przedstawiciele działu sprzedaży czy analitycy danych. Oprócz rynku polskiego, Selectivv świadczy swojego usługi również na terenie Rosji, Rumunii, Węgier czy Ukrainy. Dzięki temu posiada największy w Europie Środkowo-Wschodniej zbiór danych o użytkownikach urządzeń mobilnych. Obejmuje on łącznie 82 mln osób z czego 14 mln w Polsce. Gromadzone w sposób stały i aktualizowane w czasie rzeczywistym informacje z kanału mobile, stanowią podstawę analiz i badań zachowań użytkowników. Dane analizowane przez Selectivv wykorzystywane są przez firmy z takich branż jak: retail, telekomunikacja, transport, turystyka, marketing i reklama.

Ze względu na szybki rozwój usług badawczych firmy oraz istotne znaczenie działu Data Tank w biznesowej działalności firmy, jego struktury zostały wzmocnione o dwie osoby zarządzające. W niedalekiej przyszłości Selectivv planuje dalsze poszerzanie struktury tego działu. Kim są osoby zatrudnione przez Selectivv?

Marcin Augustyniak

Marcin Augustyniak obejmie w Selectivv stanowisko Client Director of Data Tank. Do jego obowiązków będzie należeć rozwój produktów z obszaru badań i analiz, negocjowanie umów oraz rozwój sprzedaży usług z segmentu badawczo-analitycznego. Z wykształcenia jest socjologiem. Od 2000 roku zajmuje się badaniami społecznymi i marketingowymi. Przed dołączeniem do zespołu Selectivv w latach 2015-2018 pracował w MANDS Badania Rynku i Opinii, gdzie był odpowiedzialny za planowanie oraz realizację badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem branży retail. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami badawczymi. Do jego zainteresowań badawczych należą zagadnienia związane z wnioskowaniem z wykorzystaniem różnych źródeł informacji oraz rozwój analiz na podstawie danych behawioralnych.

Katarzyna Rode

Katarzyna Rode dołączyła do zespołu Selectivv we wrześniu tego roku jako analityk.  W listopadzie awansowała i objęła stanowisko Project Managera of Data Tank. Do jej obowiązków należy rozwijanie produktów z obszaru badań i analiz, projektowanie, a także realizacja badań i usług z segmentu badawczo-analitycznego. Dzięki wykształceniu kognitywistycznemu, Katarzyna ma interdyscyplinarną wiedzę z zakresu analizy i eksploracji danych, projektowania paradygmatów badawczych, a także wykorzystania nowoczesnych technologii w praktyce. Swoją wiedzę badawczą i projektową Katarzyna poszerzała współpracując przez lata z wieloma instytucjami naukowymi m.in z Instytutem Biologii Doświadczalnej w Warszawie (PAN), Wydziałem Psychologii (UW) czy Interdyscyplinarnym Centrum Nowych Technologii w Toruniu. Pracując jako Project Manager w firmie Sports Excite sp. z o.o. Katarzyna zdobyła niezbędne doświadczenie do prowadzenia i realizacji projektów łączących w sobie aktywności z zakresu marketingu i nauki, dbając przy tym o integrację kompetencji technologicznych. Katarzyna interesuje się również UX (ang. User Experience), czyli projektowaniem systemów interaktywnych zorientowanych na użytkownika.  Ważna jest dla niej intuicyjność tworzonego produktu, płynność interakcji i terminologia zrozumiała dla użytkownika.  

kontakt dla mediów
Selectivv
Magdalena Czyżewska

magdalena.czyzewska@mslgroup.com

informacje o firmie

O Selectivv 

Od założenia w 2015 roku, Selectivv specjalizuje się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych. Firma posiada obecnie największy w Europie Środkowo-Wschodniej zbiór informacji o właścicielach smartfonów i tabletów, który obejmuje łącznie 82 mln osób, z czego 14 mln w Polsce. Dostęp do nich pozwala Selectivv realizować skuteczne kampanie mobile marketingowe.

Średnio o jednym użytkowniku Selectivv pozyskuje 362 informacje, m.in. dane demograficzne, zainteresowania, jego styl życia oraz lokalizacje, w jakich przebywa. Wykorzystanie big data pozwoliło  na wyróżnienie ponad 60 profili behawioralnych konsumentów, kategoryzując ich na m.in.: osoby planujące powiększenie rodziny, bywalców galerii handlowych, użytkowników bankowości mobilnej czy aplikacji muzycznych.

Analiza i profilowanie danych z kanału mobile odgrywa kluczową rolę w dotarciu do klienta ze ściśle dopasowaną ofertą poprzez skuteczną kampanię reklamową. Jest również solidną podstawą badań dużych grup użytkowników urządzeń przenośnych w takich branżach, jak np. bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, usługi doradcze itp.

Zapraszamy na stronę: selectivv.com

załączniki

więcej z kategorii internet