Kampania „TAKMAN – Najpozytywniejsza praca świata” nominowana w European Excellence Awards 2018
Niestandardowa kampania promująca polską drukarnię Chroma znalazła się w finale międzynarodowego konkursu European Excellence Awards, który od ponad 20 lat nagradza najlepsze kampanie PR na kilku kontynentach. Za realizację kampanii odpowiadał zespół social media i PR oraz dział kreacji agencji On Board Think Kong. Autorami konceptu kreatywnego jest zespół BERGERCHOJNACKI.O główną nagrodę powalczy m.in. z kampaniami z Niemiec i Włoch. Finał 6 grudnia w Dublinie.
„TAKMAN – Najpozytywniejsza praca świata” to kampania On Board Think Kong dla drukarni online Chroma. Celem kampanii była promocja nowych, niespotykanych na tę skalę, standardów jakości druku. Koncept oparty został na nietypowej rekrutacji (poszukiwanie najpozytywniejszego Managera ds. Jakości) połączonej z silnym angażowaniem klientów, liderów opinii, mediów. Głównymi platformami komunikacji była współpraca z influencerami, komunikacja na facebooku oraz YouTube. Ważną rolę odgrywała również strona internetowa kampanii, która była źródłem ciekawego contentu, a także umożliwiała głosowanie na najlepszego kandydata do pracy. Spośród 1500 kandydatów, którzy wzięli udział w rekrutacji klienci Chroma wybrali jednego, który dziś pracuje na stanowisku Managera ds. Jakości.
- Bardzo nas cieszy ta nominacja szczególnie, że liczba i standard zgłoszeń w tegorocznej edycji były bardzo wysokie. Najważniejszym efektem kampanii był znaczący wzrost rozpoznawalności marki Chroma wśród potencjalnych klientów. Kampania dotarła do 2 mln klientów, a także dziennikarzy, influencerów, rynkowych ekspertów i innych interesariuszy firmy. W ciągu 3 miesięcy rozpoznawalność drukarni online Chroma zwiększyła się o 50%- komentuje Norbert Kilen, strategy director w On Board Think Kong.
Nagrody European Excellence Awards przyznawane są za wybitne osiągnięcia w dziedzinie PR i komunikacji od 2007 roku. Gala wręczenia nagród odbędzie się 6 grudnia w Dublinie.
informacje o firmie
On Board Think Kongłączy unikalne kompetencje w dziedzinach doradztwa public relations i public affairs, social mediów, SEO, content marketingu, kreacji i strategii. Wykorzystuje własne narzędzia analityczne do mierzenia skuteczności zintegrowanych kampanii. Jest częścią międzynarodowej niezależnej sieci ECCO Network obecnej w ponad 30 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Grupę tworzy zespół specjalizujący się w strategii komunikacji, content marketingu i SEO, stakeholders relations, komunikacji kryzysowej, kampaniach z influencerami, visual storytellingu, performance marketingu, komunikacji globalnej, komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu i CSR. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards).Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.
informacje o firmie
On Board Think Kongłączy unikalne kompetencje w dziedzinach doradztwa public relations i public affairs, social mediów, SEO, content marketingu, kreacji i strategii. Wykorzystuje własne narzędzia analityczne do mierzenia skuteczności zintegrowanych kampanii. Jest częścią międzynarodowej niezależnej sieci ECCO Network obecnej w ponad 30 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Grupę tworzy zespół specjalizujący się w strategii komunikacji, content marketingu i SEO, stakeholders relations, komunikacji kryzysowej, kampaniach z influencerami, visual storytellingu, performance marketingu, komunikacji globalnej, komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu i CSR. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards).Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.