media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Nagroda Stevie Awards 2018 dla projektu „Finanse po godzinach”, który nasz zespół realizował dla NN Investments Partners!

09.08.2018 | On Board Think Kong

Kampania „Finanse po godzinach” realizowana przez NN Investment Partners we współpracy z naszym zespołem SEO i content marketing została nagrodzona w kategorii Marketing Campaign of the Year - Financial Products & Services.

Jurorzy dali wysoką ocenę kampanii „Finanse po godzinach“ w kategorii produktów i usług finansowych. Całoroczne działania, których osią był firmowy blog edukacyjny i SEO pomogły NN Investment Partners dotrzeć do młodych osób zainteresowanych inwestycjami oraz zwiększyły widoczność firmy w wynikach wyszukiwania Google. Bezpośrednim wynikiem kampanii był 25 procentowy wzrost liczby rejestrów funduszy inwestycyjnych zakładanych przez gości trafiających na stronę firmy z organicznych wyników wyszukiwania.

 Za koordynację nagrodzonej kampanii po stronie NN Investments Partners odpowiadali Tomasz Smal i Tomasz Pietrzak z zespołu marketingowego kierowanego przez Magdalenę Markowską. Ze strony zespołu SEO agencji Think Kong za realizację działań SEO odpowiadali Andrzej Zasowski i Maciej Jacewicz.

Nagrody Stevie Awards to międzynarodowe wyróżnienie dla firm i ludzi biznesu. Przyznawane od ponad 16 lat statuetki cieszą się niesłabnącą popularnością, a jury musi wybrać zwycięzców z ponad 10 000 zgłoszeń każdego roku. Obecnie istnieje 7 głównych programów, w ramach których można dostać nagrodę Stevie. Są to m.in. The International Business Awards, The Asia-Pacific Stevie Awards, czy The Stevie Awards for Great Employers.

informacje o firmie

On Board Think Kongłączy unikalne kompetencje w dziedzinach doradztwa public relations i public affairs, social mediów, SEO, content marketingu, kreacji i strategii. Wykorzystuje własne narzędzia analityczne do mierzenia skuteczności zintegrowanych kampanii. Jest częścią międzynarodowej niezależnej sieci ECCO Network obecnej w ponad 30 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Grupę tworzy zespół specjalizujący się w strategii komunikacji, content marketingu i SEO, stakeholders relations, komunikacji kryzysowej, kampaniach z influencerami, visual storytellingu, performance marketingu, komunikacji globalnej, komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu i CSR. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards).Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.

informacje o firmie

On Board Think Kongłączy unikalne kompetencje w dziedzinach doradztwa public relations i public affairs, social mediów, SEO, content marketingu, kreacji i strategii. Wykorzystuje własne narzędzia analityczne do mierzenia skuteczności zintegrowanych kampanii. Jest częścią międzynarodowej niezależnej sieci ECCO Network obecnej w ponad 30 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Grupę tworzy zespół specjalizujący się w strategii komunikacji, content marketingu i SEO, stakeholders relations, komunikacji kryzysowej, kampaniach z influencerami, visual storytellingu, performance marketingu, komunikacji globalnej, komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu i CSR. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards).Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.