media/marketing/reklama

Cukierek a nie psikus – Synertime z pełną obsługą PR dla Perfetti Van Melle

30.10.2018 | Synertime

Perfetti Van Melle, producent jednych z najbardziej znanych na świecie słodyczy, takich jak Mentos, Chupa Chups czy Fruittella powierzył Synertime opiekę nad promocją PR swoich produktów i komunikacją korporacyjną.

O firmie Perfetti Van Melle

Perfetti Van Melle produkuje i dystrybuuje słodycze oraz gumy do żucia w ponad 150 krajach i jest jedną z największych firm w branży FMCG w tej dziedzinie. Ma swoje odziały w 70 państwach. W Polsce oddział koncernu działa od 1993 roku. W portfolio PVM znajdują się tak znane marki jak Mentos, Chupa Chups, Fruitella, Fisherman's Friend oraz czekolady The Belgian. W tym roku grupa obchodzi 25-lecie istnienia w Polsce.

Współpraca

Agencja PR Synertime jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę PR firmy. Wśród realizowanych działań znajdują się: doradztwo strategiczne, PR korporacyjny, PR wewnętrzny, pozycjonowanie ekspertów, komunikacja na kanale LinkedIn, prowadzenie biura prasowego oraz doradztwo w zakresie działań antykryzysowych.

Działania Synertime obejmują też promocję wydarzeń specjalnych, takich jak 25-lecie funkcjonowania Perfetti Van Melle w Polsce.

Kontrakt został pozyskany w efekcie polecenia Agencji przez innego klienta. Umowę podpisano na czas określony.

Odnosząc się do halloweenowej nomenklatury, to my nie chcemy żadnych psikusów, interesuje nas wyłącznie efektywna współpraca i słodki smak efektów. Dlatego wybraliśmy Synertime. Agencja została nam polecona i silnie zarekomendowana, potem współpracowaliśmy chwilę na nieco mniejsza skalę – więc teraz już wiemy, że możemy być ich absolutnie pewni. Stąd decyzja o powierzeniu firmie tak szerokiego zakresu współpracy. – komentuje Anna Warecka, Human Resources Director w Perfetti Van Melle Polska

– Jesteśmy bardzo dumni z możliwości tak bliskiej współpracy z Perfetti Van Melle. Po pierwsze kultowe, słodyczowe produkty koncernu są nam bardzo bliskie i budzą ogromną sympatię, a po drugie cieszymy się, że w naszym portfolio pojawił się kolejny klient z branży FMCG, która jest jedną z naszych głównych specjalizacji. A ponad tym wszystkim stoi jeszcze jedno – wzajemne zrozumienie i świetna atmosfera współpracy. To wszystko sprawia, że praca dla PVM to dla nas ogromna satysfakcja, ale przede wszystkim przyjemność – mówi Barbara Labudda-Krysztofczyk, prezes agencji Synertime.

informacje o firmie

***

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię klasycznych działań PR oraz Social Mediów, stąd też w firmie funkcjonują odpowiednie działy wyspecjalizowane w tych obszarach. Synertime istnieje od 2007 roku. Na jej portfolio składa się ponad 200 projektów zrealizowanych zarówno w Polsce jak i zagranicą m.in. dla takich marek jak Nestlé Polska S.A., Coca-Cola, Maspex GMW, Sante, Wawel, Spomlek, kawa Inka, SEKO S.A. i wielu innych. Agencja jest wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce.

informacje o firmie

***

Synertime (www.synertime.pl) to warszawska agencja public relations, w której szczególny nacisk kładzie się na synergię klasycznych działań PR oraz Social Mediów, stąd też w firmie funkcjonują odpowiednie działy wyspecjalizowane w tych obszarach. Synertime istnieje od 2007 roku. Na jej portfolio składa się ponad 200 projektów zrealizowanych zarówno w Polsce jak i zagranicą m.in. dla takich marek jak Nestlé Polska S.A., Coca-Cola, Maspex GMW, Sante, Wawel, Spomlek, kawa Inka, SEKO S.A. i wielu innych. Agencja jest wielokrotnym laureatem Złotych Spinaczy – najważniejszej nagrody dla działań public relations w Polsce.