nowe produkty/usługi towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Nowość w kolorze szampańskiego złota - NESCAFÉ GOLD CREMA

10.10.2018 | Nestlé Polska S.A.

Elegancka, aromatyczna, aksamitna… Długo można by opowiadać o zaletach nowej kawy NESCAFÉ GOLD CREMA. Dwie najważniejsze to wysoka jakość i zachwycająca kremowa pianka. Wprowadzenie nowości jest dopełnieniem globalnego relaunchu NESCAFÉ GOLD, który odbył się na początku tego roku i z pewnością zaowocuje przebudową segmentu kaw premium.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów poszukujących kawy, która zaskoczy ich głębią smaku i aromatu marka NESCAFÉ prezentuje nowy wariant kawy rozpuszczalnej z segmentu premium: NESCAFÉ GOLD CREMA. Jest to wysokiej jakości kawa charakteryzująca się jedwabistym smakiem i aksamitną, kremową pianką. NESCAFÉ GOLD CREMA stworzona została z myślą o wszystkich, którzy chwile z filiżanką esencjonalnej kawy pragną dzielić  w gronie najbliższych osób. Przypadnie do gustu miłośnikom harmonijnego smaku jak i kawowej pianki a więc jest idealna zarówno na długi poranek oraz popołudniowe spotkania z rodziną i przyjaciółmi.

Na początku tego roku marka NESCAFÉ GOLD przeszła globalny relaunch. Z należytą starannością zadbano o wszystkie szczegóły. Nowe opakowania są eleganckie, a kolor szampańskiego szczotkowanego złota widoczny na etykietach podkreślają wysoką jakość produktu. Ulepszona receptura NESCAFÉ GOLD i NESCAFÉ GOLD INTENSO z dodatkiem kawy mielonej pozwala na delektowanie się pełniejszym smakiem i głębszym aromatem niż dotychczas. Wszystko to za sprawą 10-ciokrotnie drobniej zmielonych ziaren Arabiki. Globalny relaunch objął swoim zasięgiem cały asortyment NESCAFÉ GOLD. Zarówno NESCAFÉ GOLD, jak i NESCAFÉ GOLD INTENSO występują teraz w nowej szacie graficznej, z ulepszoną recepturą.

Działania marki NESCAFÉ GOLD zostały podjęte, aby sprostać oczekiwaniom konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i poszukują wysokiej jakości, za którą są gotowi zapłacić więcej. Nie zadowala ich już kubek porannej kawy wypity szybko przed wyjściem do pracy. Coraz ważniejsze stają się wyrafinowane doznania smakowe i aromatyczne, a także design opakowania. Wszystkie te cechy znajdziemy w nowych produktach NESCAFÉ GOLD.

NESCAFÉ GOLD CREMA jest dostępna w słoikach 200g.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.