media/marketing/reklama transport

Mitsubishi Eclipse Cross zdobywa nagrodę Good Design 2018

10.10.2018 | Mitsubishi Motors

Kompaktowy SUV Mitsubishi Eclipse Cross otrzymał nagrodę Good Design 2018 przyznawaną przez japoński Instytut Promocji Wzornictwa.

Jury konkursowe wysoko oceniło sylwetkę Eclipse Cross: „Odważny profil jest bardzo wyrazisty. Bardzo charakterystyczna linia ostro wcina się w boki i kieruje uwagę na detale: z jednej strony wzdłuż tej linii umieszczone są klamki drzwi, podkreślające jednolitą kompozycję, z drugiej zaś poziomo dzieli ona tylne okno, aby zapewnić dobrą widoczność. Byliśmy również pod wrażeniem sposobu, w jaki stylizacja wykorzystuje różne przekroje dla przednich i tylnych krawędzi dachu, aby stworzyć sylwetkę przypominającą coupe, a jednocześnie zapewnić przestrzeń kabiny i komfort wymagany w SUV.”

Eclipse Cross to połączenie sportowego coupe i dynamiki samochodu SUV z charakterystycznym dla Mitsubishi oryginalnym stylem, technologią i pewnym prowadzeniem. Inne wyróżniające cechy tego modelu to: stylizacja, która motywuje kierowcę do doświadczania nowych przygód i czerpania z nich przyjemności; technologia napędu na cztery koła, która daje poczucie pewności za kierownicą i radość z jazdy oraz technologie łączności pokładowej, które pozwalają w pełni cieszyć się z użytkowania samochodu.

W swojej stylistyce zewnętrznej Mitsubishi Eclipse Cross łączy nowatorski wygląd SUV-a ze stylem sportowego coupe. Nadwozie zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić wysoką pozycję za kierownicą, duży prześwit i przestronną kabinę, charakterystyczną dla stylu pojazdów SUV; główna linia podkreśla profil w kształcie klina, akcentowany przez linię pasa przedniego z charakterystyczną szybą przednią, tyłem zakończonym krótkim zwisem i pionową tylną klapą oraz głęboko poszerzonymi, muskularnymi błotnikami.

Warto wiedzieć...

Od 1957 roku nagroda Good Design Award jest jedynym kompleksowym systemem oceny i uznania w Japonii w ramach Systemu Selekcji Dobrych Projektów (Good Design Product Selection System), znanego jako system G Mark. Przez 60 lat celem programu była promocja wzornictwa przemysłowego i poprawa jakości życia w Japonii. Dzięki projektowi przyznano ponad 45 000 nagród G Mark. Dziś, program stał się światową nagrodą za wzornictwo - wiele firm i organizacji z całego świata uczestniczy w jego rozwoju, a znak G Mark, stanowi symbol doskonałego wzornictwa.


O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
PR/Communications Manager&Storyteller, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie

załączniki

kontakt dla mediów
Kinga Ossowska
PR/Communications Manager&Storyteller, ASTARA Poland Sp. z o.o.
Kinga Ossowska

kinga.ossowska@astara.com

informacje o firmie