styl życia zdrowie

Kompatybilność przyszłością higieny jamy ustnej

26.09.2018 | P&G

Eksperci Procter & Gamble opracowali innowacyjną technologię, która może pomóc poprawić stan zdrowia oraz higieny jamy ustnej milionów ludzi na całym świecie. Oral-B GENIUS to najnowsza szczoteczka do zębów stworzona przez Oral-B, która dzięki wykorzystaniu przełomowej Technologii Wykrywania Położenia w połączeniu z aplikacją Oral-B App 6.0.0., wprowadza domową higienę jamy ustnej w nową erę, zapewniając pełną kompatybilność oferowanych rozwiązań.

Współpracując z czołowymi ekspertami wewnątrz firmy i zewnętrznymi specjalistami z całego świata, tworząc rozwiązania możliwe do zastosowania w skali globu, firma P&G udowadnia, że innowacyjność jest podstawą jej działalności, a wszystkie unikalne rozwiązania które opracowuje, są tworzone z myślą o spełnieniu oczekiwań konsumentów.

Najnowsza szczoteczka Oral-B GENIUS - inteligentny system szczotkowania zębów od Oral-B - potwierdza pozycję firmy jako lidera w zakresie globalnych innowacji. Połączenie działania urządzeń – najbardziej zaawansowanej pod względem technologicznym szczoteczki oraz będących w powszechnym użyciu smartfonów, dzięki zastosowaniu aplikacji Oral-B App 6.0.0. zapewnia poziom higieny jamy ustnej nieosiągalny do tej pory w warunkach domowych, który może się równać z czyszczeniem zębów jak u dentysty.

Lokalne talenty dla najbardziej innowacyjnych globalnych rozwiązań

Marka Oral-B może pochwalić się długą i bogatą historią w zakresie innowacyjnych rozwiązań ukierunkowanych na poprawę higieny zębów i dziąseł konsumentów na całym świecie. To właśnie
Oral-B w 2014 roku wprowadziła pierwszą szczoteczkę wyposażoną w technologię Bluetooth®, od tamtej pory nieustannie dokładając wszelkich starań, aby udoskonalić swój produkt, uwzględniając potrzeby i oczekiwania konsumentów oraz wiedzę specjalistów stomatologów.

Oryginalna aplikacja mobilna Oral-B stworzona została we współpracy z czołowymi partnerami z Niemiec i Stanów Zjednoczonych oraz wysoko wyspecjalizowanym zespołem ekspertów z warszawskiego oddziału P&G Global Business Services Center, który był odpowiedzialny za koordynację projektu. Inspiracją do jej stworzenia był znaczny wzrost popularności aplikacji mobilnych, rosnąca rola Internetu Rzeczy oraz liczby jego użytkowników, a także nieustanne dążenie P&G do wychodzenia na przeciw oczekiwaniom konsumentów w zakresie kompatybilności dostarczanych rozwiązań cyfrowych oraz oferowanych produktów. Internet Rzeczy to globalne zjawisko, które przybiera na sile wraz z rozwojem komunikacji między urządzeniami oraz rozrastaniem się sieci czujników gromadzących dane, a także wzrostem przetwarzania danych w chmurze.

W pracach nad projektem wykorzystano także protokół BLE (Bluetooth Low Energy) oraz specjalny algorytm dźwięku umożliwiający połączenie ze szczoteczką Oral-B. Zastosowanie tych technologii pozwoliło użytkownikowi każdorazowo monitorować sesję szczotkowania, pozytywnie wpływając na  nawyki związane z myciem zębów i sprawiając jednocześnie, że proces ten stawał się bardziej świadomy. Co więcej, aplikacja dostarczyła użytkownikom informacji na temat zasad utrzymania prawidłowej higieny jamy ustnej, a także pozwoliła na korzystanie ze spersonalizowanych opcji, które zdefiniować może także dentysta. Tak powstała pierwsza na świecie szczoteczka wykorzystująca technologię Bluetooth do śledzenia sesji szczotkowania.

Aplikacja Oral–B odniosła światowy sukces. Od chwili premiery w 2014 pobrana została już
2,6 milionów razy rejestrując prawie 4 miliardy sekund szczotkowania zębów. Obecnie jest dostępna już w ponad 50 krajach, pozwalając użytkownikom lepiej zrozumieć swoje nawyki związane ze szczotkowaniem zębów. Aplikacja przyczyniła się także do wydłużenia czasu szczotkowania z 30-60 sekund do 2 minut 22 sekund, czyli czasu dłuższego niż wskazywany jako minimalny przez dentystów.

Zdrowsze zęby dzięki personalizacji wskazówek i nowoczesnym rozwiązaniom cyfrowym

 

Badania pokazują, że ponad 50% światowej populacji cierpi na choroby zębów i jamy ustnej, takie jak np. zapalenie dziąseł. W ramach walki z próchnicą zębów, która plasuje się na pierwszym miejscu wśród chorób, którym można zapobiegać dzięki odpowiedniej profilaktyce, specjaliści z P&G stworzyli innowacyjne i jedyne w swoim rodzaju rozwiązanie wykorzystujące technologie współpracy urządzeń. Zainicjowany przez specjalistów stomatologów i opracowany przez ekspertów marki Braun™, Oral-B GENIUS to najbardziej zaawansowany inteligentny system szczotkowania zębów dostępny na rynku. Nowa szczoteczka Oral-B GENIUS wyposażona jest w przełomową Technologię Wykrywania Położenia, która wykorzystuje czujniki ruchu umieszczone na szczoteczce, a dzięki kamerze w smartfonie, także technologię rozpoznawania obrazu. Dzięki temu, żaden obszar jamy ustnej nie zostanie pominięty podczas szczotkowania. Poprzez Oral-B App. 6.0.0. użytkownicy natychmiast otrzymują informacje dotyczące szczotkowania poszczególnych obszarów jamy ustnej, wraz ze wskazówkami dotyczącymi odpowiedniej siły nacisku oraz zalecanej długości szczotkowania. Wszystko to w połączeniu z technologią oscylacyjno-rotacyjno-pulsacyjnego szczotkowania opracowaną przez Oral-B oraz unikalnym, okrągłym kształtem główki dopasowanym do kształtu zębów, wpływa na poprawę ogólnego stanu zębów i jamy ustnej.

 

Osoby korzystające z Oral-B GENIUS mogą aktywnie monitorować całość procesu szczotkowania korzystając z aplikacji Oral-B App. 6.0.0. Dzięki informacjom uzyskiwanym w czasie rzeczywistym mycie zębów trwa dłużej niż zalecane przez stomatologów dwie minuty. Co więcej, informacje te  pozwalają zapobiegać stosowaniu zbyt dużej siły nacisku w czasie szczotkowania oraz – dzięki rewolucyjnej technologii wykrywania położenia – pominięciu niektórych obszarów jamy ustnej.

 

Użytkownicy doceniają nowoczesne technologie, w które wyposażona jest szczoteczka Oral-B GENIUS. Potwierdza to fakt, że w okresie 12 miesięcy od wypuszczenia jej na rynek, sprzedała się ona w ilości ponad 1,5 miliona egzemplarzy. Co więcej, Oral-B GENIUS polecana jest także przez stomatologów, którzy często sami z niej korzystają.  

 

 

kontakt dla mediów
Account Manager, MSL
Magdalena Zlot

magdalena.zlot@mslgroup.com

tel: +48 608 392 282

informacje o firmie
P&G

O P&G:

P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.

 

Polska odgrywa istotną rolę dla globalnego funkcjonowania P&G. Zlokalizowane w Polsce fabryki – pieluszek Pampers w Warszawie, kosmetyków w Aleksandrowie Łódzkim oraz największa na świecie fabryka maszynek i ostrzy Gillette - mają  kluczowe znaczenie dla firmy. Warszawskie Biuro Główne P&G jest częścią regionalnej struktury Central Europe, która obsługuje 80 milionów konsumentów w 9 krajach regionu (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Węgry, Czechy, Słowacja, Słowenia, Chorwacja). W Polsce zlokalizowano również centra usług, które wspierają jednostki spółki na całym świecie. Globalne Centrum Usług Biznesowych P&G w Warszawie (GBS) specjalizuje się w tworzeniu narzędzi i systemów wspomagających identyfikację produktów, planowanie łańcucha dostaw oraz rozwiązania w zakresie Business Intelligence i tzw. Big Data. Otwarte w 2013 roku Europejskie Centrum Planowania i Logistyki w Warszawie zajmuje się kompleksowym zarządzaniem łańcuchami dostaw na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

załączniki

kontakt dla mediów
Account Manager, MSL
Magdalena Zlot

magdalena.zlot@mslgroup.com

tel: +48 608 392 282

informacje o firmie
P&G

O P&G:

P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.

 

Polska odgrywa istotną rolę dla globalnego funkcjonowania P&G. Zlokalizowane w Polsce fabryki – pieluszek Pampers w Warszawie, kosmetyków w Aleksandrowie Łódzkim oraz największa na świecie fabryka maszynek i ostrzy Gillette - mają  kluczowe znaczenie dla firmy. Warszawskie Biuro Główne P&G jest częścią regionalnej struktury Central Europe, która obsługuje 80 milionów konsumentów w 9 krajach regionu (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Węgry, Czechy, Słowacja, Słowenia, Chorwacja). W Polsce zlokalizowano również centra usług, które wspierają jednostki spółki na całym świecie. Globalne Centrum Usług Biznesowych P&G w Warszawie (GBS) specjalizuje się w tworzeniu narzędzi i systemów wspomagających identyfikację produktów, planowanie łańcucha dostaw oraz rozwiązania w zakresie Business Intelligence i tzw. Big Data. Otwarte w 2013 roku Europejskie Centrum Planowania i Logistyki w Warszawie zajmuje się kompleksowym zarządzaniem łańcuchami dostaw na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.