Przełom w żywieniu niemowląt – pierwsze takie mleko następne
Mleko mamy jest pokarmem najlepiej dopasowanym do potrzeb dziecka i po raz kolejny stało się inspiracją do udoskonalenia receptury mlek modyfikowanych NAN 2. 60 lat badań nad składem mleka matki i 30 lat badań nad oligosacharydami mleka kobiecego pozwoliło stworzyć
NAN OPTIPRO® Plus 2 HM-O.
Mleko kobiece to wzorzec najlepszego pokarmu dla niemowlęcia. Zawiera kompozycję składników niezbędnych do jego prawidłowego wzrostu i rozwoju, które występują w nim w optymalnych ilościach i wzajemnych proporcjach. Wśród nich znajdują się m.in. oligosacharydy mleka kobiecego.
Nowość na polskim rynku – NAN OPTIPRO® Plus 2 HM-O
Na bazie 60 lat badań nad mlekiem matki i 30 lat badań nad oligosacharydami mleka kobiecego Nestlé stworzyło pierwsze mleko następne zawierające:
- 2’FL (2-fukozylolaktozę) – oligosacharyd o strukturze identycznej jak w mleku kobiecym
- wysokiej jakości białko OPTIPRO® w ilości dopasowanej do potrzeb niemowlęcia;
- aktywne szczepy bakterii L. reuteri, takie jak w mleku mamy;
- DHA* - kwas dokozaheksaenowy z rodziny omega-3 ważny dla mózgu i wzroku dziecka**;
- immunoskładniki (cynk*, żelazo*, wit. A* i C*), wspierające prawidłowe funkcjonowanie układu odpornościowego dziecka.
Ta unikalna receptura to prawdziwy przełom w żywieniu niemowląt.
Każda mama kończąc karmienie piersią, chce znaleźć dla dziecka mleko, które dalej będzie wspierać jego optymalny wzrost i rozwój. NAN OPTIPRO® Plus 2 HM-O to łagodne przejście po karmieniu piersią.
Przełomowe odkrycia w historii żywienia niemowląt
Naukowcy współpracujący z Nestlé już badają pokarm mamy, by lepiej poznać jego skład i właściwości. Pozwala to na stałe udoskonalanie receptur mlek modyfikowanych NAN 2, czego dowodem jest właśnie nowa, unikalna receptura NAN OPTIPRO® Plus 2 HM-O.
1867 Henri Nestlé stworzył w Szwajcarii pierwszy pełnowartościowy pokarm mleczny dla niemowląt, które nie mogły być karmione mlekiem mamy - Farine Lactée
1995 Nestlé jako pierwsze stworzyło mleko typu HA. Od tego czasu mleka te wykorzystywane są w żywieniu niemowląt ze zwiększonym ryzykiem wystąpienia alergii, które nie są karmione piersią. Ich wyjątkowość wiąże się z obecnością hydrolizowanego (pociętego na krótsze fragmenty) białka. Proces hydrolizy wykorzystywany w fabryce Nestlé nie jest przypadkowy. Na podstawie badań zaplanowano go tak, by białko dzielić w ściśle określonych miejscach.
2005 Opierając się na badaniach pokazujących, jak duże znaczenie dla dziecka mają drobnoustroje zasiedlające jego przewód pokarmowy oraz wiedzy o „dobrych” bakteriach występujących w mleku kobiecym, Nestlé jako pierwsze stworzyło mleko następne zawierające aktywne szczepy bakterii.
2010 Korzystając z badań sugerujących, że dzieci karmione piersią są w mniejszym stopniu narażone na wystąpienie otyłości, Nestlé jako stworzyło wysokiej jakości białko OPTIPRO®.
2018 Na bazie badań nad mlekiem mamy Nestlé stworzyło pierwsze mleko następne zawierające 2’FL (2’fukozylolaktozę) – oligosacharyd o strukturze identycznej jak w mleku kobiecym, białko OPTIPRO®, bakterie L.reuteri i DHA*.
* Zgodnie z przepisami prawa
** Przy dziennym spożyciu 100 mg DHA w jednej bądź większej liczbie porcji
*** Test przeprowadzony w terminie 04-24.06.2018 r. na portalu babyonline.pl
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.