nowe produkty/usługi towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

NOWA PRINCESSA SALTY CARAMEL JEDNĄ Z BOHATEREK filmów “PLANETA SINGLI 2” ORAZ “PLANETA SINGLI 3”

19.09.2018 | Nestlé Polska S.A.

Tej jesieni głośno będzie nie o jednej, ale o dwóch wielkich premierach. Marka PRINCESSA, należąca do Nestlé, w ramach kampanii promocyjnej nowego produktu - wafelka PRINCESSA Salty Caramel - została strategicznym partnerem kontynuacji kinowego hitu „Planeta Singli”.

Premiera filmu „Planeta Singli 2” odbędzie się 9 listopada, ale nową, limitowaną edycją wafelka będzie można cieszyć się już kilka tygodni wcześniej.

Kooperacja marki PRINCESSA z produkcjami „Planeta Singli 2” i „Planeta Singli 3” to pierwsza w Polsce tak szeroko zakrojona współpraca brandu z twórcami filmowymi. Podjęte działania nie ograniczają się bowiem tylko do klasycznie rozumianego product placementu. Od samego początku wszelkie aktywności marketingowe były projektowane razem z producentem filmów jako wsparcie 360 dla marki, dedykowanego produktu, ale i także dla samego filmu. Twarzą marki PRINCESSA została filmowa bohaterka Ania Kwiatkowska, w której rolę wciela się znana aktorka Agnieszka Więdłocha. W ramach kampanii powstała seria spotów telewizyjnych, osadzonych w filmowej konwencji, których głównymi bohaterkami jest gwiazda filmu oraz wafelek Princessa Salty Caramel. Dla fanów marki i „Planety Singli” zostały przygotowane interesujące konkursy. Pierwszy z nich rozpocznie się już w połowie września, a jego laureaci wezmą udział w uroczystej premierze filmowej zaplanowanej na 5 listopada. Zwycięzcy konkursu będą gośćmi honorowymi premiery, z którymi gwiazdy produkcji spotkają się tym razem na… błękitnym dywanie. Marka PRINCESSA była obecna na planie od samego początku prac nad filmem – już niedługo również konsumenci „zajrzą za kulisy” za pośrednictwem kanałów social media brandu.

Sam wafelek zadebiutuje w sklepach jako edycja limitowana oznaczona logotypem „Planety Singli”. Film był inspiracją nie tylko do stworzenia opakowania, ale przede wszystkim - wyjątkowego smaku wafelka. PRINCESSA Salty Caramel jest jak miłość – czasem słodka, a czasem słona. I jak komedia romantyczna - wprawia w dobry nastrój.  To pierwsza na polskim rynku marka kategorii wafli, która proponuje konsumentom tak oryginalną kombinację smaków. Nowa PRINCESSA to chrupiący wafelek oblany deserową czekoladą, który w środku kryje przyjemność w postaci karmelowego, słodko-słonego kremu.

Szerokozasięgowa kampania marki PRINCESSA zaplanowana od września 2018 do marca 2019 jest platformą do promocji nowego pozycjonowania marki pod hasłem „Można inaczej”. Marka PRINCESSA pokazuje, że dzięki innemu spojrzeniu na świat, trochę z przymrużeniem oka, możemy odmienić naszą codzienność. PRINCESSA to mała chwila przyjemności, dzięki której można oderwać się od rutyny i zrobić coś inaczej niż zwykle.

Inicjatorami akcji są GIGANT FILMS oraz firma Nestlé, za przygotowanie kampanii odpowiadają agencje Red8 Digital i Red8Advertising. Za zakup mediów standardowych odpowiedzialny jest dom mediowy Wavemaker a koordynacją akcji niestandardowych w tym współpracy z Producentem i Ambasadorkę zajmuje się Wavemaker Content.

 

Więcej informacji na www.princessa.polki.pl

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.

informacje o firmie

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.