nowe produkty/usługi internet media/marketing/reklama

Netia z ofertą innowacyjnych rozwiązań WiFi marketingu dla biznesu

19.09.2018 | Netia

Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność.

- Netia WiFi Marketing to unikalny na rynku produkt, który pozwala badać zachowania klientów - użytkowników sieci WiFi, ich motywację zakupową oraz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe. - informuje Krzysztof Jaworski, Kierownik Produktu w Netii S.A.

Rozwiązanie Netia WiFi Marketing szczególnym zainteresowaniem cieszy się w branżach: restauracyjno-hotelarskiej, nieruchomości komercyjnych oraz transportowej.

- Dla użytkowników końcowych WiFi oznacza stały, nieprzerwany dostęp do Internetu najwyższych przepływności. Dla biznesu może też być źródłem wartościowych danych, które przy użyciu dostarczonych przez Netię narzędzi, można wykorzystać w szeroko pojętych działaniach marketingowych -  dodaje Krzysztof Jaworski.

Rozwiązanie Netia WiFi Marketing obejmuje trzy moduły, które można stosować łącznie, lub niezależnie:

  • WiFi Ads

To narzędzie, które umożliwia wyświetlanie reklam na dowolnym urządzeniu połączonym z siecią WiFi. Formy reklamy, jak również ich treść, są uzależnione od profilu użytkownika. Im częściej przebywa on na terenie obiektu (galerii, sklepie, czy restauracji), tym więcej można mu zaoferować, kierując precyzyjnie spersonalizowane komunikaty. Klient, który zainwestował w rozwiązanie, zarabia już od pierwszego kliknięcia użytkownika w reklamę, która jest wyświetlana w jego sieci. Im więcej interakcji, tym większy przychód dla klienta.

  • WiFi Loyalty

WiFi Loyalty pozwala planować i zarządzać aktywnością użytkowników sieci WiFi, zwiększając konwersję sprzedażową. Do tego celu służą narzędzia, które Klient otrzymuje w pakiecie razem z usługą, takie jak: platforma marketingowa oraz SMS i e-mail center. Gromadzą one najcenniejsze dane o preferencjach zakupowych użytkowników oraz umożliwiają wysyłanie dedykowanej komunikacji marketingowej, także po opuszczeniu przez nich sieci WiFi. Zastosowanie specjalnego sposobu logowania z wykorzystaniem kanałów społecznościowych pozwala też na wyświetlenie reklam.

  • WiFi Business Intelligence

WiFi Business Intelligence (WiFi BI), to narzędzie analityczne do śledzenia i analizy zachowań użytkowników sieci WiFi pod kątem najczęściej odwiedzanych miejsc (tzw. mapy ciepła), czasu spędzonego w centrum handlowym, czy sklepie. Rozwiązanie pozwala, np. lepiej i skuteczniej eksponować produkty na witrynach sklepowych, co w konsekwencji przekłada się na zwiększenie sprzedaży. W tym kontekście WiFi BI stanowi naturalne uzupełnienie WiFi Loyalty, ponieważ dostarcza brakujące dane, nawet bez dodatkowej aktywności użytkownika.

Więcej informacji na temat rodzimy rozwiązań z rodziny Netia WiFi Marketing znajduje się na stronie:

https://biznes.netia.pl/pl/srednie-i-duze-firmy/produkty/komunikacja-i-promocja/komunikacja-z-klientami/wifi-marketing

kontakt dla mediów
Karol Wieczorek
PR Manager, Netia S.A.
Karol Wieczorek

karol.wieczorek@netia.pl

tel: 223522354

informacje o firmie

O Netii

Netia to jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych. Dostarcza kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania komunikacyjne on-line: dla użytkowników prywatnych, przedsiębiorców (B2C) oraz firm i instytucji (B2B).

 

W segmencie B2B Netia oferuje wszechstronne realizacje teleinformatyczne: od usług głosowych (tradycyjnych oraz IP), transmisji danych, dostępu do Internetu, po najnowocześniejsze rozwiązania zintegrowane, oparte o przetwarzanie w tzw. chmurze oraz zaawansowane usługi Centrum Danych.

 

Grupa Netia zatrudnia niemal 2 tys. osób w 70 lokalizacjach w całej Polsce. W skład Grupy Kapitałowej wchodzą m.in. Netia S.A., Internetia Sp. z o.o., Telefonia Dialog Sp. z o.o., Petrotel Sp. z o.o., TK Telekom Sp. z o.o. 

 

Światłowodowa sieć szkieletowa, którą dysponuje Grupa Netia to blisko 20 tys. km. Łączy sieci metropolitalne w ponad 50 miastach oraz zapewnia kilkanaście niezależnych połączeń międzynarodowych.

 Liczba obiektów telekomunikacyjnych (są to m.in. budynki, szafy, kontenery, maszty), należących do Grupy Netia przekracza 30 tys., a liczba węzłów sieciowych (PoP) to ponad 81 tys. sztuk.

załączniki

kontakt dla mediów
Karol Wieczorek
PR Manager, Netia S.A.
Karol Wieczorek

karol.wieczorek@netia.pl

tel: 223522354

informacje o firmie

O Netii

Netia to jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych. Dostarcza kompleksowe, przyjazne w użytkowaniu rozwiązania komunikacyjne on-line: dla użytkowników prywatnych, przedsiębiorców (B2C) oraz firm i instytucji (B2B).

 

W segmencie B2B Netia oferuje wszechstronne realizacje teleinformatyczne: od usług głosowych (tradycyjnych oraz IP), transmisji danych, dostępu do Internetu, po najnowocześniejsze rozwiązania zintegrowane, oparte o przetwarzanie w tzw. chmurze oraz zaawansowane usługi Centrum Danych.

 

Grupa Netia zatrudnia niemal 2 tys. osób w 70 lokalizacjach w całej Polsce. W skład Grupy Kapitałowej wchodzą m.in. Netia S.A., Internetia Sp. z o.o., Telefonia Dialog Sp. z o.o., Petrotel Sp. z o.o., TK Telekom Sp. z o.o. 

 

Światłowodowa sieć szkieletowa, którą dysponuje Grupa Netia to blisko 20 tys. km. Łączy sieci metropolitalne w ponad 50 miastach oraz zapewnia kilkanaście niezależnych połączeń międzynarodowych.

 Liczba obiektów telekomunikacyjnych (są to m.in. budynki, szafy, kontenery, maszty), należących do Grupy Netia przekracza 30 tys., a liczba węzłów sieciowych (PoP) to ponad 81 tys. sztuk.