towary konsumpcyjne media/marketing/reklama
Słodki powrót do szkoły
Codzienne wstawanie, długie lekcje, sprawdziany, odrabianie prac domowych – ciężko przywyknąć do wszystkich tych obowiązków po długim wakacyjnym odpoczynku. Ponowne przyzwyczajenie się do szkolnego rytmu bywa trudne. Warto umilić najmłodszym te chwile i zadbać o słodki dodatek do drugiego śniadania.
Wielu rodziców próbuje uprzyjemnić swoim pociechom początek roku szkolnego. Po długich wakacyjnych wyjazdach i labie nie jest to najłatwiejsze. Dzieci przyzwyczajają się do luźnej atmosfery, swobody działania, braku obowiązków. Dlatego powrót do szkolnej dyscypliny wymaga odrobiny czasu. Warto przypomnieć pociechom, że nauka i lekcje mają także swoje dobre strony. Mogą dowiedzieć się nowych ciekawych rzeczy, a co najważniejsze spotkać się z rówieśnikami. Na poprawę humoru dobrze też dorzucić pyszną przekąskę do lunchboxu. Jakie produkty rodzice wybierają najczęściej?
Dzielenie się radością z innymi
Niezwykłą popularnością cieszą się żelki, które mamy często postrzegają jako te zdrowsze słodkości. Wg badań Nielsena jest to najszybciej rozwijająca się obecnie kategoria słodyczy. Dzieci lubią eksperymentować z nowymi smakami, być zaskakiwane, dlatego też chętnie sięgają po nieznane im produkty. Rodziców podczas zakupów kusi także format torebek, które pozwalają ich pociechom na dzielenie się łakociami z kolegami. Dzieci lubią częstować rówieśników i próbować z nimi nowych smaków. Dlatego świetnym dodatkiem do drugiego śniadania będą nowe produkty Chupa Chups – Kwaśne Paski i Kwaśne Rurki będące odpowiedzą na oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po tego typu słodycze. Wyróżniają się wyjątkowo owocowym smakiem i kwaśną posypką, idealną dla miłośników podobnych smaków.
Pozwól dziecku na wyróżnienie się z tłumu
Dzieci w szkole lubią się wyróżniać. Dlatego warto zapakować im do szkoły coś co będzie intrygować nie tylko smakiem, ale również wyglądem. Lizaki Chupa Chups 3D będą idealną przekąską dla uczniów, którzy lubią eksperymentować i dobrze się bawić. Występują w dwóch popularnych wśród dzieci smakach – tropikalnym oraz truskawkowo-limonkowym, a także w dwóch intrygujących kształtach – szklanki z napojem i czaszki. Innowacyjna dwuwarstwowa struktura złożona z musującej góry i klasycznego lizaka w dolnej części zapewni pociechom niezapomniane doznania smakowe i na pewno pozwoli im zrobić wrażenie na kolegach.
Cukierki pełne mądrych treści
Myśląc o najmłodszych nie powinniśmy zapomnieć o uczeniu ich pozytywnych wartości. Ułatwić mogą to słodycze, które dzięki odpowiednim rozwiązaniom pomagają dzieciom przyswoić wiedzę, którą warto kierować się na co dzień. Dlatego Fruittella rozpoczęła w tym roku kampanię „Owocowa paczka”, która jest oparta na chwytliwej piosence dla najmłodszych. Uczy ich ona, że nawet z pozornie trudnej sytuacji zawsze znajdzie się wyjście i warto mieć przyjaciół, którzy pomogą nam w pokonaniu wszelkich przeszkód. Wkładając dzieciom do plecaka cukierki Fruittella dbamy jednocześnie o zaspokojenie ich kubków smakowych oraz uczymy w przyjemny sposób, że bliscy są najważniejsi.
Balonowa zabawa
Nic tak bardzo nie kojarzy się z dzieciństwem jak żucie owocowej gumy balonowej. Dlatego warto włożyć dzieciom do pudełka ze śniadaniem Gumę Balonową Bez Cukru Chupa Chups. Nie dość, że w pudełku znajdują się trzy pyszne smaki (truskawkowy, pomarańczowy i cytrynowy), to jednocześnie nie posiadają w składzie cukru, dzięki czemu nie zepsują zębów naszych pociech. Dodatkowo badacze z Uniwersytetu w Cardiff udowodnili, że żucie gumy wspomaga koncentrację i ułatwia zapamiętywanie faktów. Nic dziwnego, że parę lat temu niemieckie szkoły pozwoliły uczniom na ich spożywanie w trakcie lekcji. Dobrym pomysłem może być zachęcanie swoich dzieci do żucia ich w trakcie nauki na ważną klasówkę.
- Najmłodsi konsumenci są jedną z najważniejszych grup docelowych naszej firmy. Misją Perfetti Van Melle jest dostarczanie dzieciom przyjemności i zabawy. Chcemy żeby nasze produkty kojarzyły im się z radością, rozrywką oraz słodkimi wspomnieniami chwil spędzonych z najbliższymi. Dlatego staramy się, aby nasz asortyment był często poszerzany o nowe innowacyjne smaki, które pozwolą dzieciom osłodzić czas spędzany na nauce. – komentuje Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle.