nowe produkty/usługi turystyka/wypoczynek

Nowa odsłona Best Western Business Hotels & Conference Center w Krakowie

Warszawa, 9 sierpnia 2018 r. – Czterogwiazdkowe hotele Best Western Premier Kraków Hotel i Best Western Efekt Express w Krakowie, posiadające łącznie 348 pokoi i tworzące nowoczesne hotelowe centrum konferencyjne w Krakowie (z największą salą dla 700 osób), zakończyły właśnie proces modernizacji swoich części hotelowych.

Projekt zmian został przygotowany przez Sophie Żak, dekoratorkę wnętrz, której realizacje apartamentowców w Krakowie oraz projekty wnętrz w Polsce i za granicą były wielokrotnie nominowane do prestiżowych nagród.

Best Western Efekt Express położony jest w bezpośrednim sąsiedztwie Best Western Premier Kraków Hotel. Razem tworzą nowoczesne centrum hotelowo-konferencyjne Best Western Business Hotels & Conference Center, które dysponuje parkingiem dla 250 samochodów. Hotele znajdują się w dogodnej lokalizacji, a dzięki zakończonej modernizacji możemy oferować naszym gościom zarówno noclegi w wygodnych i nowocześnie urządzonych pokojach, jak również nową jakość w pozostałych przestrzeniach hotelowych – powiedział Przemysław Swacha, Prezes Zarządu Lider Hotel Sp. z o.o. i Efekt Hotele S.A.

Best Western Efekt Express

W hotelu Best Western Efekt Express w pokojach hotelowych udekorowano ściany wysokiej jakości okleinami, a także odświeżono restaurację „Basztowa”. Całkowicie wyremontowano lobby i zmieniono wygląd recepcji, wyposażając je m.in. w nową posadzkę, nowoczesne meble, tapety oraz lampy we współgrających ze sobą kolorach w odcieniach szarości, srebra i beżu. W kolejnym etapie zmian przy hotelu powstanie ogród, w którym zostaną wybudowane: altana grillowa idealna dla grup turystycznych, uczestników konferencji czy gości indywidualnych oraz plac zabaw dla dzieci.

Best Western Premier Kraków Hotel

W hotelu Best Western Premier Kraków Hotel całkowitej odnowie została poddana restauracja – wymieniono wykładziny, stoły, krzesła i lampy. Położono nowe eleganckie tapety, a także zbudowano 3 bufety śniadaniowo–bankietowe. Filary w restauracji zostały pokryte wykonaną na specjalne zamówienie dekoracją szklaną typu lacobel. Dzięki nowym dekoracyjnym tapetom pokoje hotelowe oraz część korytarzy zyskały nowoczesny wygląd.

W drugim etapie modernizacji odnowiono recepcję i odświeżono hol poprzez położenie nowych wykładzin i zakup ekskluzywnych sof oraz foteli. W hotelu zbudowano również dodatkową salę konferencyjną „Wyspiański”, znajdującą się w holu, idealną na kameralne spotkania biznesowe dla 15-20 osób. Na nowo urządzono ogród oraz wyremontowano tylną elewację obiektu przy zastosowaniu kamieni ozdobnych. Całkowicie wymieniono również nawierzchnie wokół hotelu.

Zmiany aranżacji wnętrz i nowoczesne rozwiązania architektoniczne są niezbędne dla ulepszenia jakości oferowanych usług, podniesienia komfortu przebywających gości i budowania jeszcze większego zaufania zarówno do poszczególnych obiektów, jak i całej sieci Best Western – powiedziała Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca Best Western Hotels & Resorts na  Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

informacje o firmie

 

O sieci Best Western Hotels& Resorts

Best Western® Hotels& Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 11 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection®, BW Signature CollectionSM, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także nagroda Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową (przez 7 lat z rzędu). Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.

Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. z Harleyem-Davidsonem®, co otwiera przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

informacje o firmie

 

O sieci Best Western Hotels& Resorts

Best Western® Hotels& Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 11 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection®, BW Signature CollectionSM, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także nagroda Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową (przez 7 lat z rzędu). Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.

Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. z Harleyem-Davidsonem®, co otwiera przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.