budownictwo/nieruchomości turystyka/wypoczynek

Nowo powstający hotel The NAVY w Świnoujściu zostanie otwarty pod szyldem Best Western Premier

Warszawa, 17 maja 2018 r. – Best Western Premier poszerza swoje portfolio w Polsce. Hotel The NAVY, którego otwarcie planowane jest na 2021 rok, wybudowany zostanie w Świnoujściu na zielonym pasie wybrzeża wyspy Uznam, nieopodal plaży na granicy Polski i Niemiec.

Na gości obiektu czekać będą 273 luksusowe pokoje o standardzie premier i powierzchni od 23 m2 do 60 m2, reprezentacyjna recepcja z lobby, 2 tematyczne restauracje oraz sale konferencyjne. W hotelu znajdzie się także duża strefa SPA i wellness z basenami, saunami, siłownią oraz gabinetami zabiegowymi i odnowy biologicznej. W projekcie przewidziano również atrakcje dla najmłodszych, którzy będą mogli skorzystać m.in. z pokoju zabaw.

O wyjątkowości nowo powstającego obiektu decyduje m.in. obecność morskiego malarstwa. Fascynacja intrygującym stylem Michaela Lestera – jamajskiego malarza marynisty o polskich korzeniach – obecna będzie zarówno w wystroju poszczególnych pokoi, jak i we wspólnych przestrzeniach, takich jak restauracje, lobby czy recepcja. Nawiązania do morskiej tematyki widać już w samej nazwie obiektu oraz w dominujących kolorach jego wizualnej identyfikacji, w której dominuje odcień navy blue przeplatający się ze złotymi elementami. Lekkość wystroju zestawiona z wyszukanymi dodatkami sprawią, że wnętrza będą stonowane oraz eleganckie.   

Nad samym brzegiem Bałtyku stworzymy prawdziwą enklawę wypoczynku. Miejsce, gdzie w nieograniczony sposób goście będą mogli czerpać z morskich bogactw, ciesząc się jednocześnie pełnym relaksem. Wysoki poziom obsługi i standardów hotelowych zapewni wejście The NAVY do grona hoteli funkcjonujących pod szyldem globalnej marki Best Western Premier. To najlepsza gwarancja jakości dla każdego, komu zależy na wypoczynku na najwyższym światowym poziomie, utrzymywanym niezmiennie przez kolejne sezony – powiedział Marcin Borowski, Prezes Zarządu The NAVY URBA SEREN.

Miejsce budowanej inwestycji należy do najbardziej prestiżowych w tej części wybrzeża Bałtyku. The NAVY powstanie w Świnoujściu, na wyspie Uznam, u styku granic Polski i Niemiec, w otoczeniu pieczołowicie zachowanego starodrzewu i w bezpośredniej bliskości plaży, uznawanej za najpiękniejszą w tej części regionu. Jednocześnie obiekt zlokalizowany będzie na tyle daleko od innych centrów turystycznych w mieście, by zapewnić gościom ciszę i pełen relaks. The NAVY będzie dopełnieniem otaczającej przyrody, co pozwoli rozkoszować się morskim klimatem bez konieczności rezygnacji z chwil przeznaczonych tylko dla siebie. Ten wybór podyktowany jest troską, aby aktywny czas spędzany w The NAVY, upłynął gościom hotelu w sposób jak najbardziej przyjemny i  dający maksimum satysfakcji.

Inwestorem strategicznym przedsięwzięcia jest polsko-brytyjska spółka The NAVY URBA SEREN Sp. z o.o. SKA, autorem projektu krakowskie biuro architektoniczne URBA Architects. Nadzór nad inwestycją powierzony został firmie GLEEDS. Obiekt będzie działać pod globalną marką hotelową Best Western Premier – gwarantem światowego poziomu obsługi i indywidualnego podejścia do każdego z przyszłych gości hotelu.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts


Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 11 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection®, BW Signature CollectionSM, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także nagroda Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową (przez 7 lat z rzędu). Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.

Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. z Harleyem-Davidsonem®, co otwiera przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts


Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 11 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection®, BW Signature CollectionSM, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także nagroda Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową (przez 7 lat z rzędu). Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.

Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. z Harleyem-Davidsonem®, co otwiera przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.