technologie media/marketing/reklama ekonomia/biznes/finanse

Selectivv Mobile House i Screen Network S.A. ze wspólną ofertą w zakresie kampanii DOOH (Digital Out of Home)

24.04.2018 | Selectivv

Firma Selectivv Mobile House, specjalizująca się w marketingu mobilnym i realizacji kampanii reklamowych do wyselekcjonowanych grup użytkowników, podpisała właśnie umowę o współpracy z firmą Screen Network, liderem rynku Digital OOH (Out of Home). Screen Network należy do grupy medialnej 4 FUN MEDIA S.A. i oferuje digitalowe nośniki (ekrany) out- i indoor, łączące w sobie cechy kampanii online oraz offline. Firma dysponuje obecnie największą w Polsce, ustandaryzowaną siecią ekranów liczącą 20 450 nośników w 2505 lokalizacjach oraz siecią ekranów LED City. Umowa o współpracy między spółkami weszła w życie 16 kwietnia br. i jest to pierwsze tego typu partnerstwo na rynku, które będzie skutkować wspólną ofertą firm w obszarze kampanii DOOH w oparciu o Big Data z kanału mobile.

Reklama Digital Out of Home (DOOH) to nowoczesny kanał komunikacji cyfrowej skierowany do konsumentów w przestrzeni miejskiej. W jej skład wchodzą m.in. ekrany LED lokalizowane przy głównych arteriach drogowych czy najczęściej uczęszczanych  punktach komunikacyjnych oraz ekrany Indoor instalowane wewnątrz takich przestrzeni jak dworce, sklepy czy centra handlowe. Dotychczasowe kampanie realizowane na ekranach DOOH z racji ich położenia i możliwości technicznych były opierane o Big Data, ale tylko w kontekście „lokalizacji” np. odtworzenie danego filmu reklamowego w korelacji do aktualnej pogody czy też stopnia zakorkowania miasta. Dzięki współpracy firm Selectivv oraz Screen Network segment reklamy Digital Out of Home oraz klienci korzystający z tej formy komunikacji marketingowej zyskują zupełnie nowe możliwości. Dzięki narzędziom jak oferuje firma Selectivv możliwe stanie się targetowanie kampanii w oparciu o przemieszczającego się „konsumenta”. Jest to początek rewolucji, znanej z filmów Si-Fi, gdzie rozmieszczone w przestrzeni miejskiej ekrany komunikowały się bezpośrednio z przechodniami, kierując do nich spersonalizowane komunikaty oparte o ich wcześniejsze wybory zakupowe. Jest to innowacyjne połączenie, którego na poziomie stałej oferty nikt na rynku Digital OOH w Europie jeszcze nie oferował.

Partnerstwo Selectivv Mobile House i Screen Network zapewni klientom skorzystanie z zupełnie nowych rozwiązań, zwiększających efektywność ich kampanii. Pierwszym innowacyjnym narzędziem będzie raport post-buy po kampanii, dzięki czemu klienci będą mogli sprawdzić kto dokładnie zobaczył ich spot wyświetlany na ekranie indoor lub outdoor. Drugim nowym produktem będzie retargeting, dzięki któremu osoby, które widziały dany spot na ekranie DOOH (ekran LED) zobaczą go drugi raz lub jego kontynuację na swoim smartfonie. Trzecią innowacją będzie targetowanie kampanii na ekranach LED z uwagi na grupę osób, jaka znajduje się dookoła nośnika. Jeśli w pobliżu ekranu znajduje się więcej kobiet na ekranie pojawi się inny spot, np. reklama biżuterii, jeśli liczebną przewagę będą stanowić użytkownicy iPhone’ów zostanie do nich wyemitowana np. reklama akcesoriów z portfolio firmy Apple.

Podpisanie umowy o współpracy między Screen Network i Selectivv Mobile House to pewnego rodzaju rewolucja w segmencie DOOH, która umożliwia personalizowanie kampanii reklamowych w oparciu o dane z kanału mobile. Na podstawie analizy przeglądanych przez użytkownika treści czy używanych na smartfonie aplikacji mobilnych, przekaz wyświetlany na ekranie DOOH, zostanie spersonalizowany w taki sposób, aby najbardziej odpowiadał aktualnym potrzebom klientów. Przykładowo osoba z zainstalowaną na smartfonie aplikacją Endomondo zobaczy na nośniku reklamę nowych butów do biegania, a osoba przeglądająca na telefonie oferty z booking.com zostanie zainteresowana nowym celem podróży.

- Jesteśmy niezwykle zadowoleni z rozpoczęcia współpracy z firmą Selectivv. Nasza wspólna oferta dla wielu naszych klientów, będzie prawdziwą rewolucją. Do tej pory ekrany Digital OOH z uwagi na swoją statyczność i możliwości techniczne były opierane o Big Data, ale tylko w kontekście lokalizacji. Dzięki współpracy z Selectvivv zyskujemy nowe rozwiązanie skupione na mobilności konsumentów, którym możemy wyświetlać spersonalizowane przekazy reklamowe. Jest to początek rewolucji, znanej z filmów traktujących o przyszłości, gdzie zlokalizowane w przestrzeni miejskiej ekrany komunikowały się bezpośrednio z mieszkańcami. Działania online i offline mogą teraz iść w parze i stworzyć zintegrowaną całość, która pozwoli naszym klientom na realizację jeszcze bardziej efektywnych i zoptymalizowanych kampanii marketingowych – powiedział  Damian Rezner, Dyrektor ds. Innowacji, Screen Network S.A.

- Nasza współpraca z firmą Screen Network i stworzenie wspólnej oferty w obszarze kampanii DOOH to przede wszystkim wielka wartość dodana dla wszystkich naszych klientów. Dzięki nowej ofercie klienci zyskują trzy nowe produkty takie jak: raport post-buy po zrealizowanej kampanii, retargeting umożlwiający wyświetlanie drugiej części spotu z ekranu DOOH na smartfonie czy targetowanie kampanii LED w zależności od grupy osób, która znajduje się w pobliżu nośnika. Nasze partnerstwo w tym zakresie to pionierskie działanie w skali Polski, a nawet Europy, które potwierdza, że firma Selectivv podąża, a nawet kreuje najnowsze trendy w obszarze mobile marketingu i DOOH – dodał Dominik Karbowski - wiceprezes i współzałożyciel firmy Selectivv Mobile House.

O Screen Network S.A.

Screen Network S.A. to lider rynku Digital OOH w Polsce. Digitalowe nośniki out- i indoor to najnowocześniejsze kanały komunikacji łączące właściwości online’u i offline’u. Firma zarządza największą w Polsce siecią (20 452 ekranów) w 2 505 lokalizacji, (m.in. PKP, Lukoil, Carrefour TV, Media Markt, Saturn, Inmedio, Relay, 1 minute, Virgin, Discover, Hubiz, InPost). Realizuje kampanie reklamowe w czasie rzeczywistym (on line) typu Digital Out of Home w 553 miastach w całej Polsce w ramach jednego, zintegrowanego systemu informatycznego. Jako jedyny podmiot na polskim rynku oferuje klientom zakup DOOH w systemie programmatic na platformie Adform. W ub.r. firma nawiązała współpracę z Biurem Reklamy Polsat Media i stworzyła wspólny produkt pod nazwą Polsat Media Ad Screen. Spółka Screen Network SA dysponuje obecnie największą, wystandaryzowaną siecią ekranów LED City w Europie Środkowej. Zarządzana jest przez Agnieszkę Godlewską (Prezes Zarządu). Należy do grupy medialnej 4Fun Media S.A.  W 2017 roku firma Screen Network otrzymała nagrodę Mixx Awards za kampanię dla McDonald’s, przyznaną w kategorii „Offline digitalizing”. Wyjątkowość kampanii polegała na wykorzystaniu danych czerpanych na żywo. Kampania była wyświetlana na siatce ekranów LED, umiejscowionej w bliskiej odległości od restauracji. Ekrany połączone na stałe do Internetu pobierały w czasie rzeczywistym (z bazy Targeo) informacje o „korkach” i informowały kierowców, ile minut pozostało im jeszcze do upragnionego posiłku.

informacje o firmie

O Selectivv Mobile House

Od założenia w 2015 roku, Selectivv specjalizuje się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych. Firma posiada obecnie największy w Europie Środkowo-Wschodniej zbiór informacji o właścicielach smartfonów i tabletów, który obejmuje łącznie 82 mln osób, z czego 14 mln w Polsce. Dostęp do nich pozwala Selectivv realizować skuteczne kampanie mobile marketingowe.

Średnio o jednym użytkowniku Selectivv pozyskuje 362 informacje, m.in. dane demograficzne, zainteresowania, jego styl życia oraz lokalizacje, w jakich przebywa. Wykorzystanie big data pozwoliło  na wyróżnienie ponad 60 profili behawioralnych konsumentów, kategoryzując ich na m.in.: osoby planujące powiększenie rodziny, bywalców galerii handlowych, użytkowników bankowości mobilnej czy aplikacji muzycznych.

Analiza i profilowanie danych z kanału mobile odgrywa kluczową rolę w dotarciu do klienta ze ściśle dopasowaną ofertą poprzez skuteczną kampanię reklamową. Jest również solidną podstawą badań dużych grup użytkowników urządzeń przenośnych w takich branżach, jak np. bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, usługi doradcze itp.

Zapraszamy na stronę: selectivv.com

informacje o firmie

O Selectivv Mobile House

Od założenia w 2015 roku, Selectivv specjalizuje się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu danych o użytkownikach urządzeń przenośnych. Firma posiada obecnie największy w Europie Środkowo-Wschodniej zbiór informacji o właścicielach smartfonów i tabletów, który obejmuje łącznie 82 mln osób, z czego 14 mln w Polsce. Dostęp do nich pozwala Selectivv realizować skuteczne kampanie mobile marketingowe.

Średnio o jednym użytkowniku Selectivv pozyskuje 362 informacje, m.in. dane demograficzne, zainteresowania, jego styl życia oraz lokalizacje, w jakich przebywa. Wykorzystanie big data pozwoliło  na wyróżnienie ponad 60 profili behawioralnych konsumentów, kategoryzując ich na m.in.: osoby planujące powiększenie rodziny, bywalców galerii handlowych, użytkowników bankowości mobilnej czy aplikacji muzycznych.

Analiza i profilowanie danych z kanału mobile odgrywa kluczową rolę w dotarciu do klienta ze ściśle dopasowaną ofertą poprzez skuteczną kampanię reklamową. Jest również solidną podstawą badań dużych grup użytkowników urządzeń przenośnych w takich branżach, jak np. bankowość, ubezpieczenia, telekomunikacja, usługi doradcze itp.

Zapraszamy na stronę: selectivv.com