turystyka/wypoczynek

Best Western Hotels&Resorts w ramach cyklu „Behind the brands” prezentuje Best Western Premier

Warszawa, 24 kwietnia 2018 r. – Po premierze kampanii "Today's Best Western" i serii "Behind the Brands", Best Western zaprasza podróżnych do odkrycia, czym jest najnowsza oferta Best Western Premier. Sieć zapowiada również otwarcie hotelu Best Western Premier Wrocław City Center w Polsce.

Best Western Premier zapewnia wymagającym turystom wyrafinowane, eleganckie i wyjątkowe wrażenia z podróży. Dzięki 120 lokalizacjom na całym świecie i 50 kolejnym w przygotowaniu, ekskluzywna marka Best Western Hotels & Resorts jest chętnie wybierana przez osoby podróżujące zarówno biznesowo, jak i rekreacyjnie, które poszukują różnorodnych udogodnień, najwyższej jakości zakwaterowania i wyjątkowej obsługi. W Polsce marka Premier jest obecna w stolicy Małopolski – zlokalizowany jest tam hotel Best Western Premier Kraków. Planowane jest również otwarcie kolejnego obiektu pod tym szyldem – Best Western Premier Wrocław City Center.

Celem wprowadzenia naszej nowej serii „Behind the Brands" jest danie podróżnym możliwości przyjrzenia się ewolucji całej sieci oraz markom działającym w jej ramach. Każda z nich cechuje się odrębną osobowością oraz zapewnia obsługę i jakość na wysokim poziomie, z której słynie Best Western Hotels & Resorts - powiedział Ron Pohl, starszy wiceprezes i dyrektor ds. operacyjnych.

 Best_Western_Premier_Logo_Vertical_RGB_300_DPI_S.jpg

Marka Best Western Premier została wprowadzona w Ameryce Północnej w 2011 roku, po 8 latach odnoszenia sukcesów w Europie i Azji. Kontynuując swój rozwój, Best Western Hotels & Resorts rozpoczęło proces odświeżenia marki w 2015 roku, zaczynając od zaprezentowania nowych logo dla każdej marki, w tym Best Western Premier. Nowe logo Best Western Premier wykorzystuje klasyczną, a jednocześnie współczesną czcionkę, a także unikalne elementy designu podkreślające elegancję i styl. Monogram ma wielowymiarowy, eliptyczny kształt, personalizowany napis i obustronnie zwężającą się linię, która nawiązuje do logo głównej marki Best Western.

Hotele Best Western Premier oferują najwyższy standard usług m.in. dzięki dbałości o najdrobniejsze szczegóły w pokojach oraz indywidualnym podejściu do gości. Obecnie obiekty pod tym szyldem oferują:

  • nowoczesne i unikalne wzornictwo oraz bogate wyposażenie pokoju
  • nagradzany i dostępny w większości lokalizacji program „Zbuduj własne śniadanie", oferujący gorące, zdrowe posiłki, które można komponować wedle życzenia
  • wysokiej jakości kosmetyki
  • lokale gastronomiczne, bary koktajlowe i centra fitness
  • wygodne centra biznesowe, sale konferencyjne, miejsca dostosowane do spotkań oraz rozmaite sklepy

 Więcej informacji na temat Best Western Hotels & Resorts znajduje się na stronie bestwestern.pl.  

 

 

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts


Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 11 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection®, BW Signature CollectionSM, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także nagroda Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową (przez 7 lat z rzędu). Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.

Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. z Harleyem-Davidsonem®, co otwiera przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts


Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 11 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection®, BW Signature CollectionSM, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także nagroda Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową (przez 7 lat z rzędu). Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.

Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. z Harleyem-Davidsonem®, co otwiera przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.