nowe produkty/usługi media/marketing/reklama
20 kolorowych lat z marką Dekoral!
Od dwudziestu lat marka Dekoral dostarcza wysokiej jakości farby oraz inspiruje, pokazuje, jak łączyć kolory by tworzyć ciekawe aranżacje. W tym roku w ramach swojego 20-lecia marka przygotowała szereg wyjątkowych aktywności dla klientów m.in. specjalną kolekcję 20-urodzinowych kolorów, konkursy z nagrodami, loterię konsumencką inspirowaną popularnym Kołem Fortuny czy live’y facebookowe z architektem.
Od początku swojego istnienia, marka Dekoral stara się być blisko swojego klienta, słucha i odpowiada na jego potrzeby. Oprócz oferowania wysokiej jakości farb w najmodniejszych kolorach, inspiruje, doradza, podpowiada, jak zaplanować i stworzyć wymarzoną aranżację. Stawia na rozwój nowych, praktycznych narzędzi, które maksymalnie ułatwią malowanie na każdym etapie. Z okazji 20-urodzin przygotowała dla klientów również wyjątkowe atrakcje związane z kreatywną zabawą z kolorem, jak i praktycznymi poradami.
Live’y z architektem z okazji 20-lecia marki Dekoral
Wyjątkowym spotkaniem w ramach 20-lecie marki Dekoral będą live’y z architektem na fanpage’u marki na FB. Wszyscy użytkownicy będą mogli w okresie od maja do sierpnia 2018 roku wziąć udział w tym wirtualnych spotkaniach podczas których dowiedzą np. jak łączyć kolory, powiększyć małą kuchnię.
Ta forma prezentacji zakłada również możliwość zadawania pytań przez uczestników, także, będzie to świetna okazja do wymiany poglądów z ekspertem. Video będzie archiwizowane w historii FB, co umożliwi powrót do niego w dowolnym czasie.
Dekoral nie zapomina o brandingu. Przez cały rok marka będzie witać nas urodzinowym logo w mediach. Powstanie urodzinowy landing page, na której można śledzić na bieżąco wydarzenia i akcje urodzinowe. Dla wielbicieli konkursów internetowych, marka przygotowała konkurs „Sezon na zmiany” z portalem urzadzamy.pl. Zaprasza w nim do przesyłania do redakcji portalu urzadzamy.pl sezonowych metamorfoz swoich wnętrz. Najciekawsze zdjęcia zostaną nagrodzone zestawem farb marki Dekoral. Konkurs będzie trwał od maja do czerwca 2018 roku.
Zaczęło się od 3 farb, czyli trochę historii marki
Produktami, które zapoczątkowały rodzinę Dekoral były 3 farby emulsyjne: Polinak, Akrylit W i Akrotix oraz 2 emalie do drewna i metalu: Emakol oraz Akrylux. Obecnie klienci mogą wybierać spośród blisko 50 różnorodnych artykułów do aranżacji wnętrz. Są to m.in. farby lateksowe, akrylowe, emulsyjne, lakiery i impregnaty do drewna oraz preparaty do ochrony elementów żeliwnych.
Bogactwo i różnorodność farb to logo marki Dekoral
Marka Dekoral najbardziej znana jest z farb kolorowych, które występują w najmodniejszych odcieniach zgodnych z ogólnoświatowymi trendami. Produkty z tej grupy wyróżniają się doskonałymi właściwościami użytkowymi, jak wysoka odporność na szorowanie, hipoalergiczność, specjalne formuły zwiększające trwałość powłoki, a także głębokie nasycenie barw oraz unikalne efekty wykończenia. Farby Akrylit W umożliwią malowanie ścian oraz sufitów pokoi, natomiast emulsje Łazienka&Kuchnia pozwolą stworzyć kolorystyczne aranżacje odporne na wilgoć i zabrudzenia w pomieszczeniach użytkowych.
Wirtualny spacer z marką Dekoral
Wraz z rozwojem nowych technologii, Dekoral wprowadził szereg innowacyjnych i bezpłatnych aplikacji, które ułatwiają planowanie i malowanie wnętrza na wielu poziomach. Z Wizualizerem, dostępnym na stronie marki można planować metamorfozę wnętrza na komputerze, tablecie i smartfonie. Jeśli zainspiruje nas odcień na ulicznym muralu czy u przyjaciół w salonie, wystarczy zrobić zdjęcie, wgrać je w aplikację, a ta wskaże nam najbardziej zbliżony odcień z palet Dekoral. Karta kolorów umożliwia przeglądanie kolorów w technologii 360 stopni, iplaner pomoże nam zaplanować malowanie od początku do końca, (łącznie z wyborem terminów, wykonawców oraz narzędzi), a ikonsultant wirtualny doradca przy zakupie farby pokaże, gdzie można kupić produkt, potrzebną ilość etc.
Cały ten Fejm, czyli konkurs „Stwórz kolor wyjątkowy, jak Ty”
W organizowanych przez siebie akcjach marketingowych na przestrzeni 20 lat, Dekoral starał się zawsze wyjść naprzeciw konsumenta, zaprosić do zabawy z kolorem i aranżacją wnętrza, jednocześnie budować świadomość znaczenia i wpływu kolorów na nasze codzienne życie. Ostatnią akcją reklamową był konkurs zorganizowany przez markę, na przełomie sierpnia-września 2017 roku. W konkursie pod hasłem „Stwórz kolor wyjątkowy, jak Ty”, konsumenci mieli okazję stworzyć własny, niepowtarzalny kolor oraz jego nazwę. Wśród wyróżnionych projektów królowały takie fantazyjne nazwy, jak Szara Eminencja, Kocham Jolkę, Beżowa Chmurka, czy Fejm. Jak potwierdzali uczestnicy, inspiracji można szukać wszędzie, w spotkaniu z odmienną kulturą, relacjach z bliskimi czy nawet w zapachu porannej kawy. Jeden ze stworzonych przez konsumentów kolorów, „Wyróżniony Róż” wszedł w pierwszych miesiącach 2018 roku do sieci sprzedaży w całej Polsce.