budownictwo/nieruchomości

Hotel Edison pod Poznaniem dołączył do portfolio Best Western

Best Western Hotels & Resorts wita wiosnę nowym obiektem w swoim portfolio. Wraz z początkiem kwietnia do sieci dołączył Hotel Edison położony w miejscowości Baranowo pod Poznaniem.

Kameralny obiekt, zlokalizowany przy ul. Wypoczynkowej 60, położony jest nad Jeziorem Kierskim, w urokliwym otoczeniu przyrody i niewielkiej odległości od centrum Poznania (12 km) oraz portu lotniczego Poznań-Ławica (4km). Hotel oferuje 100 miejsc noclegowych w pokojach jedno- i dwuosobowych oraz w apartamentach, z których okien roztacza się piękny widok na jezioro lub park. Wszystkie pokoje wyposażone są w telewizory z dostępem do telewizji satelitarnej oraz bezpłatne łącze internetowe. Obiekt dostosowany jest również do potrzeb najmłodszych.

Dodatkowo goście mogą skorzystać z bogatej oferty hotelu. Podróżni mogą m.in. wypróbować menu restauracji Lumière Restaurant & Wine, miejsca idealnego na biznesowe lunche lub kolacje, rodzinne weekendowe obiady lub spotkania z przyjaciółmi. Szef Kuchni Jakub Kasprzak przygotował menu z szerokim wyborem dań z polskiego mięsa, m.in. grillowanymi stekami z sezonowanej wołowiny, dojrzewającej na oczach gości w przeznaczonych specjalnie do tego procesu szafach. W restauracji duża waga przywiązywana jest również do doboru win. Ich szeroka oferta, skomponowana z największą starannością przez sommelierów z winoteki Foodwine, na pewno zaspokoi gusta nawet najbardziej wymagających koneserów.

Obiekt dysponuje też w pełni wyposażonym zapleczem konferencyjno-szkoleniowym, a także całorocznym, klimatyzowanym namiotem biesiadnym o powierzchni 450m2 oraz terenami piknikowymi i rekreacyjnymi nad jeziorem Kierskim. Z kolei zmotoryzowani goście mogą pozostawić swoje pojazdy na bezpłatnym, monitorowanym parkingu.

Best Western Hotel Edison to jedna z 3 inwestycji, które aktualnie realizujemy w Poznaniu lub jego bliskich okolicach. Dwie pozostałe to nowo powstające obiekty - Edison Park Hotel, BW Premier Collection oraz Sure Hotel Old Town. Właścicielem trzech hoteli są spółki należące do Grupy Hotel Edison. Niezmiernie cieszy nas fakt, że oferta naszej sieci spodobała się tak bardzo, że wszystkie obiekty będą funkcjonować pod szyldem Best Western – powiedziała Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca na  Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

Grupa Hotel Edison zajmuje się prowadzeniem inwestycji na rynku nieruchomości komercyjnych, zarządzaniem obiektami hotelowymi oraz działalnością gastronomiczną i winiarską.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 11 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection®, BW Signature CollectionSM, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także nagroda Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową (przez 7 lat z rzędu). Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.

Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. z Harleyem-Davidsonem®, co otwiera przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

informacje o firmie

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 11 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection®, BW Signature CollectionSM, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasująca Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także nagroda Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową (przez 7 lat z rzędu). Od 9 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 58 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2017 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów dla obiektów mid-scale) oraz drugie miejsce w zestawieniu uwzględniającym ogólną satysfakcję gości.

Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. z Harleyem-Davidsonem®, co otwiera przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.