nowe produkty/usługi media/marketing/reklama turystyka/wypoczynek

Best Western Hotels & Resorts prezentuje kampanię „Today's Best Western”, a w jej ramach cykl "Behind the brands"

Kiedy w 2015 roku marka Best Western Hotels & Resorts rozpoczęła swoją transformację, jej celem było zakomunikowanie, iż Best Western to nowoczesna i licząca się marka dla współczesnego podróżnika. Miała także uwydatnić wizerunek innowacyjnego, perspektywicznie myślącego lidera branży. Teraz, dzięki nowej kampanii „Today’s Best Western”, która potrwa przez cały rok 2018 i obejmie cykl zatytułowany „Behind the Brands”, podróżni będą mogli przyjrzeć się ewolucji tej ogromnej sieci hoteli.

Od dziesięciu lat Best Western przechodzi odnowę – powiedział David Kong, prezes Best Western Hotels & Resorts. – Wprowadzenie między innymi nowych logotypów podkreśla wyjątkowość naszych poszczególnych marek i pozycjonuje Best Western jako lidera w różnych segmentach hoteli. Jesteśmy dumni z nieustannych innowacji, dzięki którym osiągnęliśmy rekordowo wysoki wskaźnik RevPAR, najwyższe uznanie w branży i zadowolenie gości na niespotykanym dotąd poziomie – dodał Kong.

Dynamiczny rozwój Best Western & Resorts, zarówno pod względem wielkości przedsiębiorstwa, jak i skali działalności, trwa a firma wzmacnia swoją pozycję na zróżnicowanych rynkach na całym świecie. Wśród najnowszych osiągnięć – które firma zawdzięcza w znacznej mierze odświeżeniu marki – należy wymienić:

  • Wyjątkowe portfolio marek. Od 2015 roku obok dotychczasowych kultowych brandów Best Western, Best Western Plus i Best Western Premier firma wprowadziła osiem nowych marek o zasięgu globalnym. Wśród nich znalazł się szereg awangardowych koncepcji stworzonych z myślą o nowym pokoleniu podróżników – nowo wybudowane hotele butikowe marki Vīb i GLō – a także marki typu soft brand w większości segmentów – upper economy i midscale (SureStay Collection by Best Western), upper midscale (BW Signature Collection by Best Western) oraz upscale i upper upscale (BW Premier Collection). Główny nacisk położono na wyjątkowe obiekty występujące pod dwiema markami, które łączyłyby najlepsze cechy marek Best Western Plus i Executive Residency by Best Western.

 

  • Rozwój na całym świecie. Oprócz imponującej liczby 296 hoteli budowanych w Ameryce Północnej Best Western rozbudowuje swoją sieć obiektów na całym świecie. W szczególności warto wymienić dziewięć hoteli Best Western otwartych w 2017 roku w Azji – w Mjanmie, Japonii, Indonezji, Tajlandii i na Filipinach. W regionie pojawiły się dwie niespotykane tam wcześniej marki – BW Premier Collection i SureStay Plus Hotel by Best Western. Firma zdobyła nagrodę w kategorii „Best Debut Hotel Chain” w plebiscycie India Hospitality Awards 2017, a w tym roku planuje otworzyć sześć hoteli w Indiach i trzy w Bangladeszu.

 

  • Rosnące zadowolenie gości. W ostatniej dekadzie sieć Best Western odnotowała znaczący wzrost zadowolenia gości, które od 2007 roku uległo podwojeniu. To rezultat nagradzanego programu szkoleniowego dla obsługi hotelowej „I Care Every Guest, Every Time”, 2 mld dolarów wydanych na strategiczne remonty w ramach programu Design Excellence, a także wprowadzenia deskryptorów marki. W 2017 roku aż 1956 hoteli marki Best Western z całego świata otrzymało certyfikat jakości serwisu TripAdvisor, osiągając najwyższy w historii marki poziom zadowolenia gości.

 

  • Nieustanne innowacje. Od czasu wprowadzenia w 2017 roku nowej platformy mobilnej Best Western – która pozwala gościom kontaktować się z hotelem przez Internet przed przyjazdem, podczas pobytu i po wymeldowaniu – Best Western nieustannie wdraża nowe technologie, które poprawiają jakość obsługi klienta. Jako jedna z 10 najbardziej innowacyjnych firm w dziedzinie AR/VR w 2017 roku w rankingu Fast Company, sieć Best Western wprowadziła przy okazji ostatniego odświeżenia marki szereg nowinek technologicznych, w tym wirtualne wycieczki Best Western Virtual Reality Experience (BWVRE), dzięki którym goście mogą zwiedzić wszystkie hotele marki w Ameryce Północnej. Tym samym Best Western została pierwszą większą firmą, która wykorzystała w ten sposób tę nowoczesną technologię. Z kolei przebudowana strona BestWestern.com umożliwia optymalny kontakt z klientami za pośrednictwem wszystkich kanałów cyfrowych, a jednocześnie obfituje w interaktywne elementy wizualne.

 

  • Uznany program lojalnościowy. Best Western nieustannie udoskonala swój nagradzany program lojalnościowy Best Western Rewards (BWR). Dzięki coraz większej liczbie nagród i korzyści dla członków kategorii Elite oraz atrakcyjnym promocjom na wszystkich poziomach członkostwa, liczba gości korzystających z programu lojalnościowego BWR wzrosła do przeszło 32 milionów na całym świecie – zwiększając się średnio o 14% rocznie od początku procesu odświeżania marki. BWR trafił do pierwszej piątki najlepszych hotelowych programów lojalnościowych w latach 2017-2018 wg rankingu S. News & World Report’s i znalazł się na drugim miejscu w plebiscycie Best Hotel Rewards Program 2017 serwisu WalletHub. Aby zapewnić podróżującym rzeczywiste korzyści w postaci natychmiastowych nagród, BWR oferuje niższe progi punktowe w porównaniu z innymi markami hoteli, umożliwia członkom programu wymieniać punkty na noclegi w każdym spośród ponad 4 200 obiektów Best Western na całym świecie i przyznaje punkty bezterminowo oraz bez okresów wyłączenia. W dodatku nowa oferta Experiences by Best Western Rewards zagwarantuje członkom programu niezapomniane przeżycia w najchętniej odwiedzanych miejscach na świecie.

 

  • Nagrody w różnych kategoriach. Best Western w dalszym ciągu ustanawia branżowe rekordy pod względem liczby otrzymanych nagród i wyróżnień. Jeśli chodzi o 2017 rok, warto wymienić te najważniejsze: najlepsza oferta śniadaniowa według plebiscytu D. Power’s 2017 Guest Survey, pierwsze miejsce dla Best Western Plus i Best Western odpowiednio w rankingu marek hotelowych segmentu upper-mid-price i mid-price magazynu Business Travel News, nagroda 65 Adrian Awards w kategorii digital marketing, reklama i public relations, dziewiąta z rzędu nagroda AAA/CAA Lodging Partner of the Year, a także wyróżnienie w plebiscycie czytelników magazynu Recommend w kategorii hotele/ośrodki wypoczynkowe.

 

Obecnie Best Western tworzy 11 marek, z których każda ma własne logo i odrębną osobowość. Nowy cykl „Behind the Brands” pozwoli przyjrzeć się bliżej każdej z nich, bardziej szczegółowo przedstawiając podróżującym ich charakterystyczne cechy. Best Western zainauguruje cykl jeszcze w tym miesiącu, zaczynając od prezentacji nieustannej ewolucji marki Best Western Premier.

Więcej informacji na temat Best Western Hotels & Resorts znajduje się na stronie bestwestern.pl.   

 

informacje o firmie

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod dziesięcioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western® i BW Premier Collection®, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Signature Collection®. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.

 

informacje o firmie

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,100* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod dziesięcioma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western® i BW Premier Collection®, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Signature Collection®. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 30 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.