sprawy społeczne media/marketing/reklama energetyka
Energa pomaga czytelnikom Trójmiasta.pl
Eksperci Energi rozpoczęli 2018 rok dyżurem w redakcji portalu Trójmiasto.pl. Dziewiąte spotkanie specjalistów firmy z czytelnikami lokalnych mediów było pod wieloma względami wyjątkowe.
Przede wszystkim zgłaszane podczas dyżuru w Gdańsku sprawy należały do najbardziej zróżnicowanych. Klienci zwracali się do ekspertów z pytaniami m. in. o prawidłowość odczytów liczników, dziedziczenie zadłużenia, poprawność adresów wysyłki faktur czy budowę linii napowietrznych. Czytelników portalu interesowała też nowa taryfa nocna, kwestie techniczne zastępowania liczników Energi prywatnymi podlicznikami, umawianie wizyt w salonach przez internet czy zasady przycinania drzew zagrażających liniom energetycznym. Do redakcji Trójmiasta.pl dodzwonił się nawet… mieszkaniec województwa wielkopolskiego, proszący o pomoc w przywróceniu zasilania w swoim gospodarstwie.
– Wszystkim klientom, którzy podali nam odpowiednie dane, jak najszybciej udzieliliśmy wyczerpujących odpowiedzi. Większość spraw rozwiązaliśmy telefonicznie. W kilku przypadkach nasi pracownicy spotkali się też z klientami osobiście. Na wiele pytań odpowiedzieliśmy już podczas dyżuru – tłumaczy Stanisław Konował, rzecznik klienta Energi. – Co ważne, były to pytania, na które bez problemu odpowiedziałby każdy z ekspertów pracujących na naszej infolinii.
– Niestety, w niektórych przypadkach prosiliśmy klientów o uzupełnienie niezbędnych danych, ale nie zostały one dosłane. W takich sytuacjach nie byliśmy w stanie pomóc ani udzielić wyjaśnień. Niektórzy klienci z kolei nie odbierali telefonów, które podali nam jako kontaktowe. W takich przypadkach wysłaliśmy im wyjaśnienia na piśmie. Dokładamy starań, aby żadna zgłoszona sprawa, czy zgłoszone pytanie nie pozostały bez odpowiedzi, jeśli tylko mamy możliwości, aby przekazać je odbiorcom – dodaje Andrzej Lis-Radomski z biura prasowego Grupy Energa.
Dyżur w Trójmieście.pl pobił również rekord liczby zgłoszonych spraw i złożonych zapytań – łącznie było ich przeszło pięćdziesiąt. Ze względu na zróżnicowane skomplikowanie problemów bądź wątpliwości klientów, wyjaśnienia wymagały nieco czasu.
– Większość spraw została już przez nas rozwiązana. Nieliczne, które nam pozostały, dotyczą m. in. szczególnie skomplikowanych rozliczeń taryfowych. Jako takie wciąż jeszcze są w toku wyjaśnień, abyśmy mieli pewność, że zgłoszenia zamknęliśmy w możliwie najbardziej zadowalający dla klientów sposób – podkreśla Grzegorz Baran z biura prasowego grupy.
Niestety, nie wszystkie sprawy mogły zostać rozwiązane po myśli dzwoniących bądź piszących klientów. Na przeszkodzie często stawało obowiązujące prawo i regulacje rynku energetycznego. Nie pozwalają one energetyce zawodowej np. na prowadzenie wycinki drzew na prywatnych posesjach albo ingerowanie w instalację wewnętrzną, nie będącej jej własnością.
– Dyżury redakcyjne okazały się jedną z najskuteczniejszych nowości, jakie wprowadziliśmy do funkcjonowania Grupy Energa w ubiegłym roku. Nasi specjaliści pomogli rzeszom klientów, ale też z każdego spotkania z czytelnikami lokalnych mediów wracali bogatsi o ważne spostrzeżenia. Pomagają one identyfikować aktualne problemy, z jakimi stykają się klienci Energi, co z kolei pozwala na wprowadzanie środków zaradczych. Kolejne dyżury, które zrealizujemy w 2018 roku, bez wątpienia będą równie owocne – podsumowuje Adam Kasprzyk, rzecznik prasowy Grupy Energa.
kontakt dla mediów

Krzysztof Kopeć
biuroprasowe@energa.pl
Katarzyna Dziadul
biuroprasowe@energa.pl
tel: +48 58 778 83 29
informacje o firmie
Zawsze aktualne wieści nt. Grupy Energa znajdziecie na naszym Twitterze.
Grupa Energa jest jedną z czterech największych grup energetycznych w Polsce, z wiodącą pozycją na polskim rynku pod względem udziału energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych w produkcji własnej. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Dostarcza i sprzedaje prąd ponad 3 mln klientów, zarówno gospodarstwom domowym, jak i przedsiębiorcom.
Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 185 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju.
kontakt dla mediów

Krzysztof Kopeć
biuroprasowe@energa.pl
Katarzyna Dziadul
biuroprasowe@energa.pl
tel: +48 58 778 83 29
informacje o firmie
Zawsze aktualne wieści nt. Grupy Energa znajdziecie na naszym Twitterze.
Grupa Energa jest jedną z czterech największych grup energetycznych w Polsce, z wiodącą pozycją na polskim rynku pod względem udziału energii elektrycznej pochodzącej ze źródeł odnawialnych w produkcji własnej. Podstawowa działalność Grupy obejmuje dystrybucję, wytwarzanie oraz obrót energią elektryczną. Dostarcza i sprzedaje prąd ponad 3 mln klientów, zarówno gospodarstwom domowym, jak i przedsiębiorcom.
Grupa Energa jest trzecim największym zintegrowanym operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD) w Polsce pod względem wolumenu dostarczanej energii. Sieć dystrybucyjna składa się z linii energetycznych o łącznej długości 185 tys. km i obejmuje swoim zasięgiem obszar blisko 75 tys. km2, co stanowi ok. 24 proc. powierzchni kraju.