nowe produkty/usługi polityka media/marketing/reklama
"Do Rzeczy" (09) – Atak na Polskę
O sporze żydowsko-polskim piszą też inni publicyści:
Maciej Pieczyński w tekście „Kwestia osobista” kreśli sylwetkę izraelskiego dziennikarza, który zadając pytanie premierowi Mateuszowi Morawieckiemu przytaczał historię swojej matki, ocalonej z Holokaustu.
– Gdy Polacy zaczęli się upominać o godność, zderzenie z antypolonizmem było nieuchronne. Ustawa o IPN to tylko pretekst, taki sam jak zamach w Sarajewie – wskazuje Rafał A. Ziemkiewicz w tekście zatytułowanym „Nieprzyjemne przebudzenie”.
– Co w obrazie o Holokauście pozostawimy dla świata? Czy znajdzie się miejsce dla bohaterskich postaw Polaków czy tylko dla zbrodni?–zastanawia się w tekście „Dany Bahar patrzy na Polskę” Robert Bogdański.
Na łamach „Do Rzeczy” również:
Rozmowa z politologiem George’em Friedmanem. – Polska właśnie w tej chwili ponownie wkracza do grona nie tylko rozgrywanych, lecz także rozgrywających. Niestety, wasza mentalność nie nadąża za zmieniającą się rzeczywistością. Nadal wielu waszych obywateli i przedstawicieli elit politycznych sądzi, że Polska jest biedna oraz nieistotna. To nieprawda – mówi w rozmowie z Marcinem Makowskim.
– Kryzys w relacjach polsko-izraelskich sprawił, że w obozie dobrej zmiany kwitną teorie spiskowe dotyczące tego, kto jest winien zamieszania i dlaczego musiało do niego dojść– Kamila Baranowska pisze o rządzie w tekście „Wszędzie spisek”.
– Genderyści chcą podbić Polskę – ostrzega w rozmowie z Agnieszką Niewińską ks. dr hab. Dariusz Oko.
Tomasz Terlikowski rozszyfrowuje, czemu miała służyć bulwersująca okładka magazynu „Wysokie Obcasy”, na której prezentowano kobiety w koszulkach z napisem „Aborcja jest OK”. – To nie błąd. To dobrze przemyślania strategia. I niestety wiele wskazuje na to, że skuteczna –udowadnia w tekście „Aborcyjna strategia”.
Ks. Andrzej Kobyliński w tekście „Decentralizacja Kościoła katolickiego” opisuje zmiany w Kościele, tłumaczy, jak rozumieć katolicyzm słowiański oraz zastanawia się, czy grozi nam schizma.
– Jest wierny idei Wielkiego Izraela i liczy, że dzięki sojuszowi z Donaldem Trumpem uda mu się ją zrealizować podczas kolejnej kadencji. Może się jednak okazać, że na przeszkodzie Beniaminowi Netanjahu staną całkiem przyziemne sprawy… – Tomasz Teluk w tekście „Współczesny Dawid czy Goliat” pisze o premierze Izraela.
– Może się okazać, że afera w USA pogrąży nie Donalda Trumpa, lecz demokratów, FBI i Hillary Clinton– Olivier Bault w tekście „Prawdziwa Russiangate” opisuje, jak w Stanach Zjednoczonych rozwija się afera dotycząca rosyjskich wpływów.
– Euro miało łączyć Europę. A raczej ją dzieli– przyznaje w rozmowie ze Stefanem Sękowskim Frank Schäffler, poseł FDP do Bundestagu.
– Bieg przez płotki po kolejną kadencję na stanowisku kanclerza trwa już pięć miesięcy od wyborów we wrześniu 2017 r. Angela Merkel jest już na ostatniej prostej – pisze Piotr Semka w tekście „Kanclerstwo za każdą cenę”.
Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Piotr Gociek pisze o najnowszym filmie „Czarna Pantera”, który może okazać się najbardziej kasową produkcją w historii Hollywood; Andrzej Horubała poleca wznowienie znakomitej książki o Henryku Sienkiewiczu „Ciała Sienkiewicza. Studia o płci i przemocy”; Joanna Bojańczyk analizuje, jak serialowe kostiumy wpływają dziś na modę; Piotr Zychowicz i Tadeusz Płużański spierają się o pamięć o Żołnierzach Wyklętych; a w części sportowej Łukasz Zboralski podsumowuje występu skoczków narciarskich w Pjongczangu, Łukasz Majchrzyk kreśli przyszłość Stocha i kolegów po igrzyskach, a Radosław Wojtas przybliża sylwetkę najstarszego skoczka w Korei – Noriakiego Kasajego.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 26 lutego 2018.
Tygodnik „Do Rzeczy” można też czytać w popularnej na całym świecie aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto (http://www.nexto.pl/e-prasa/tygodnik_do_rzeczy_p35465.xml?archival), e-Kiosk (http://www.e-kiosk.pl/index.php?page=issue&id_issue=89576) oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla:
– systemu Android: (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.paperlit.android.wprost)
– systemu iOS (https://itunes.apple.com/pl/app/wprost-kiosk/id459708380?mt=8).
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.