polityka media/marketing/reklama
„Do Rzeczy” nr 7: Jarosław Kaczyński: Byłem zaskoczony reakcją Izraela
– Polska nie będzie płaciła podatku od niemieckich zbrodni – mówi Jarosław Kaczyński, prezes Prawa i Sprawiedliwości, w rozmowie z Kamilą Baranowską.
Na łamach „Do Rzeczy” również:
– Nadzieje, że ponad 28 lat normalnych stosunków Polski z Izraelem coś wyjaśniło we wzajemnych wizjach II wojny światowej, okazały się iluzją – zauważa Piotr Semka w artykule „Dlaczego nie chcą nas zrozumieć?”.
– Antypolonizm ma długą tradycję – mówi prof. Jan Żaryn, historyk, senator PiS, w rozmowie z Maciejem Pieczyńskim.
– Nowa ustawa o IPN jest bezużyteczna w walce z „polskimi obozami”. Może za to służyć do krępowaniadebaty publicznej w Polsce – przekonuje Piotr Zychowicz w tekście „Ryk tygrysa bez kłów”.
– Lech Kaczyński w czasie spotkań w Magdalence ani nie mówił, ani nie zachowywał się w sposób, którego mógłby się wstydzić. Jaki miał cel i co udało się osiągnąć? – pisze Sławomir Siwek w artykule „Lech Kaczyński w Magdalence”.
– Relacje chińsko-watykańskie ponoć kwitną. Zachwyceni są i dyplomaci Stolicy Apostolskiej, i władze chińskie. I tylko bohaterów oraz męczenników żal – zauważa Tomasz Terlikowski w tekście „I tylko bohaterów żal”.
– Ekscentryczny miliarder, filantrop, playboy i niezwykle wymagający szef. Twórca PayPala, SolarCity, Tesli czy SpaceX dla wielu młodych startupowców stanowi lepszy wzór do naśladowania niż Steve Jobs czy Mark Zuckerberg – piszeJacek Przybylski w artykule „Kosmiczny interes”.
Na łamach nowego „Do Rzeczy” również Waldemar Łysiak z pękiem czerwonych róż na Dzień Zakochanych, dodatek o skokach narciarskich oraz rozmowa Tomasza Zbigniewa Zapertaz Andrzejem Zielińskim, autorem książek historycznych, o namiętnościach polskich władców.
Nowy numer „Do Rzeczy” w sprzedaży od poniedziałku, 5 lutego 2018. Tygodnik „Do Rzeczy” można też czytać w popularnej na całym świecie aplikacji Kiosk Google Play (Google Newsstand), która umożliwia między innymi dodawanie własnych notatek do tekstów. Tygodnik „Do Rzeczy” jest również dostępny w wersji cyfrowej u dystrybutorów prasy elektronicznej, m.in. w Nexto, e-Kiosk oraz w aplikacji WPROST KIOSK odpowiednio dla:
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.
kontakt dla mediów
Biuro prasowe
biuroprasowe@pmpg.pl
Fundacja Tygodnika Wprost
MediaForUkraine@wprost.pl
tel: +48 508 040 882
informacje o firmie
Bieżące informacje ze spółki spółki PMPG Polskie Media SA (GPW: PMPG) na www.pmpg.pl oraz na profilach w serwisach Twitter: https://twitter.com/PMPG_PL i Facebook: https://www.facebook.com/PMPG.SA.