towary konsumpcyjne media/marketing/reklama

Henryk Kania partnerem gali finałowej Szlachetnej Paczki

22.01.2018 | ZM Henryk Kania S.A.

ZM Henryk Kania S.A. – jeden z liderów rynku mięsnego w Polsce – zostały partnerem finałowej gali XVII edycji Szlachetnej Paczki, która już 26 stycznia odbędzie się w ICE Kraków Congress Centre w Krakowie.

Goście gali, a będzie ich około 1,5 tys., będą mieli możliwość zapoznania się z innowacyjnymi nowościami, które ZM Kania wprowadziły do sprzedaży kilka tygodni temu. Będą to przekąski mięsne Henryk Kania Maestro, na czele z pierwszymi w Polsce chrupiącymi chipsami mięsnymi oraz wieprzowymi jerky czy chipsami z boczku. Ponadto nie zabraknie znanych
i lubianych kabanosów – także z linii Henryk Kania Maestro.

Więcej informacji o Gali SZLACHETNEJ PACZKI, w tym o atrakcjach i artystach, znajduje się na stronie internetowej poświęconej wydarzeniu (https://www.szlachetnapaczka.pl/gala).

Warto zwrócić uwagę, że partnerstwo gali jest kolejnym etapem współpracy ZM Kania ze Szlachetną Paczką. Pierwszym było włącznie się w akcję zbiórki świątecznej, podczas której firma przygotowała prezenty dla pięciu rodzin z powiatów pszczyńskiego, cieszyńskiego i żywieckiego. W zbiórkę chętnie i licznie zaangażowali się pracownicy Spółki. – Szlachetna Paczka to piękna i szczytna inicjatywa. A my jako polska, rodzinna firma, jesteśmy świadomi tego, jak ważne i potrzebne są dziś działania CSR-owe. Dlatego chętnie zaangażowaliśmy się w kolejną inicjatywę, jaką jest gala finałowa – mówi Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania S.A.

ZM Henryk Kania znane są z szerokiej działalności z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Spółka jako pierwsza w Polsce została w 2016 roku stałym partnerem Śląskiego Banku Żywności. Co roku włącza się w finały WOŚP oraz w akcję „Podziel się dobrym posiłkiem”. Wspiera także wiele instytucji i organizacji – zwłaszcza na terenie powiatu pszczyńskiego i województwa śląskiego.

kontakt dla mediów
Paweł Sikora
Public Relations Manager, ZM Henryk Kania S.A.
Paweł Sikora

psikora@zmkania.pl

informacje o firmie

Historia Zakładów Mięsnych Henryk Kania tworzona jest z wielką pasją od ponad 25 lat. Jednak jej korzenie sięgają o wiele głębiej, bo XIX wieku, kiedy to w Pszczynie kwitło tradycyjne rzemiosło masarskie. W miejscu obecnej siedziby spółki, zakłady masarskie mieściły się bowiem od dawna.

W 1990 roku Henryk Kania wzbogacił tradycyjne rzemiosło o najnowsze metody przetwórstwa, rozwijając dynamiczne przedsiębiorstwo rodzinne na miarę nowego stulecia. Firma skutecznie przeniosła tradycyjną wiedzę i umiejętności w nowoczesne realia. Z pszczyńskiej, wielowiekowej tradycji masarskiej czerpiemy jednak do dziś wszystko to, co najlepsze, czyli sprawdzone przepisy, tajniki sztuki obróbki mięsa oraz wysoka dbałość o jakość wyrobów. Dzięki temu poszczególne linie asortymentowe tworzą gamę unikalnych delikatesów przeznaczonych dla smakoszy z każdego zakątka Polski i Europy. Wśród naszych produktów można znaleźć zarówno otulone dębowym dymem szynki, jak i podsuszane kiełbasy, a także muśnięte mieszanką subtelnych przypraw polędwice.

Dziś Zakłady Mięsne Henryk Kania to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Głównymi odbiorcami naszych produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.  

Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

załączniki

kontakt dla mediów
Paweł Sikora
Public Relations Manager, ZM Henryk Kania S.A.
Paweł Sikora

psikora@zmkania.pl

informacje o firmie

Historia Zakładów Mięsnych Henryk Kania tworzona jest z wielką pasją od ponad 25 lat. Jednak jej korzenie sięgają o wiele głębiej, bo XIX wieku, kiedy to w Pszczynie kwitło tradycyjne rzemiosło masarskie. W miejscu obecnej siedziby spółki, zakłady masarskie mieściły się bowiem od dawna.

W 1990 roku Henryk Kania wzbogacił tradycyjne rzemiosło o najnowsze metody przetwórstwa, rozwijając dynamiczne przedsiębiorstwo rodzinne na miarę nowego stulecia. Firma skutecznie przeniosła tradycyjną wiedzę i umiejętności w nowoczesne realia. Z pszczyńskiej, wielowiekowej tradycji masarskiej czerpiemy jednak do dziś wszystko to, co najlepsze, czyli sprawdzone przepisy, tajniki sztuki obróbki mięsa oraz wysoka dbałość o jakość wyrobów. Dzięki temu poszczególne linie asortymentowe tworzą gamę unikalnych delikatesów przeznaczonych dla smakoszy z każdego zakątka Polski i Europy. Wśród naszych produktów można znaleźć zarówno otulone dębowym dymem szynki, jak i podsuszane kiełbasy, a także muśnięte mieszanką subtelnych przypraw polędwice.

Dziś Zakłady Mięsne Henryk Kania to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Głównymi odbiorcami naszych produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.  

Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.