sprawy społeczne towary konsumpcyjne media/marketing/reklama
Skarby Serowara wsparły 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy! (zdjęcia)
Ponad 81 milionów złotych to stan konta Fundacji WOŚP na 16 stycznia, czyli dwa dni po wielkim finale, który odbył się nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Swoją cegiełkę dołożyła również marka Skarby Serowara ze Spółdzielczej Mleczarni Spomlek, która była obecna zarówno pod Pałacem Kultury jak i wspierała regionalne sztaby Orkiestry.
Pod Pałacem Kultury i Nauki miały miejsce atrakcje z wykorzystaniem produktów marki – serów długodojrzewających Bursztyn, Rubin i Szafir. Szefowie najlepszych restauracji ubrani w bluzy i czapki z logotypami WOŚP, Skarbów Serowara oraz Klubu Szefów Kuchni przygotowali pyszną zupę z dodatkiem sera Bursztyn, której mogli skosztować wszyscy obecni na Placu Defilad, co widać na załączonych zdjęciach.
W części restauracyjnej były serwowane przepyszne serowarskie skarby, czyli trzy długodojrzewające sery – Bursztyn, Rubin i Szafir.
Licytacja internetowa
Oprócz atrakcji Skarby Serowara są obecne również podczas licytacji internetowej. Na ten cel został przekazany Ser Bursztyn w kształcie serca, w wersji limitowanej, bo to właśnie swoje serce przekazuje Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy firma Spomlek, która od lat angażuje się w działania WOŚP wspierając regionalne sztaby Orkiestry.
Licytacja dostępna jest TUTAJ (kliknij).
Celem 26. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest pozyskanie środków dla wyrównania szans w leczeniu noworodków.
informacje o firmie
***
26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej pomocy to kolejna charytatywna inicjatywa, którą wspiera Spomlek z Radzynia Podlaskiego. Wcześniej firma angażowała się m.in. w takie akcje jak „Kucharze na szczycie”, podczas której zbierane były środki na powrót do zdrowia i zawodu profesjonalnego kucharza Marcina Tomasza Wagnera.
informacje o firmie
***
26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej pomocy to kolejna charytatywna inicjatywa, którą wspiera Spomlek z Radzynia Podlaskiego. Wcześniej firma angażowała się m.in. w takie akcje jak „Kucharze na szczycie”, podczas której zbierane były środki na powrót do zdrowia i zawodu profesjonalnego kucharza Marcina Tomasza Wagnera.