nowe produkty/usługi towary konsumpcyjne
Gerber wprowadza ekologiczne produkty dla niemowląt
Żywność ekologiczna staje się coraz bardziej popularna. Marka Gerber podąża za tym silnym trendem i wprowadza linię certyfikowanych produktów ekologicznych Gerber Organic.
Dostrzegając zalety, jakie niesie dla środowiska, społeczeństwa i jednostki idea rolnictwa ekologicznego, marka Gerber podjęła działania mające na celu stworzenie receptur ekologicznych produktów dla niemowląt i małych dzieci. Wynikiem wielomiesięcznej pracy zespołu specjalistów jest linia Gerber Organic, która do sprzedaży trafi na początku grudnia. Nowa linia obejmować będzie:
- 4 kompozycje warzywne przeznaczone dla niemowląt po 4. lub 6. miesiącu życia, zawierające rzadko dotychczas obecne w daniach dla dzieci składniki, jak burak czy słodki ziemniak (batat); dostępne w słoiczkach 125g;
- 4 kompozycje owocowe, z których każda przeznaczona jest dla niemowląt po 4. miesiącu życia i składa się z 2 lub 3 dobrze znanych owoców; dostępne w słoiczkach 125g
- 3 jednoskładnikowe przeciery owocowe w tubkach (90g), przeznaczone dla niemowląt po 4. miesiącu życia.
Monika Bekiesz, Group Product Manager odpowiedzialna za markę Gerber:
Rynek żywności ekologicznej intensywnie rozwija się na całym świecie, także w Polsce. Według raportu Żywność ekologiczna w Polsce 2017 stworzonego przez IMAS International Sp. z o.o. aż 53% Polaków sięga po żywność ekologiczną co najmniej raz na 3 miesiące. Także rodzice coraz częściej poszukują dla swoich dzieci żywności, która powstawała w zgodzie z naturą, z poszanowaniem naturalnych praw rządzących światem od tysięcy lat. 20 % mam za główny powód stosowania posiłków gotowych podaje fakt, że są przygotowane ze składników ekologicznych.
Obserwując ten trend, postanowiliśmy ułatwić dostęp do certyfikowanych ekologicznych produktów dla najmłodszych. Tak zrodził się pomysł stworzenia w ramach jednej z najsilniejszych w Polsce marek posiłków dla dzieci – marki Gerber, linii produktów Organic. Pierwsze prace ruszyły już wiosną 2016 roku.
Pozyskanie surowców ekologicznych spełniających normy jakościowe produkcji dla niemowląt i małych dzieci – normy znacznie bardziej rygorystyczne niż w przypadku żywności dla dorosłych, było naprawdę niełatwym zadaniem. Podobnie, czasu wymagało stworzenie na bazie tych surowców receptur o wartości odżywczej odpowiadającej potrzebom niemowląt, które przecież znajdują się w okresie niezwykle intensywnego, niespotykanego nigdy później, wzrostu. A do tego zależało nam, by kompozycje były różnorodne i pozwalały zapoznawać dzieci z szerokim wachlarzem warzywnych i owocowych smaków, szczególnie tych, które do tej pory rzadko pojawiały się w diecie niemowląt. Nie poddawaliśmy się jednak ani na chwilę i dzięki temu lada dzień na półki trafi 11 propozycji smakowych z linii ekologicznej Gerber Organic.
Nowe propozycje powstają, podobnie jak wszystkie produkty marki Gerber, w rodzimej fabryce w Rzeszowie, która niedawno świętowała swoje 90-lecie. Surowce wykorzystywane do produkcji posiłków Gerber Organic pochodzą wyłącznie z certyfikowanych gospodarstw ekologicznych. Proces ich przetwarzania przebiega zgodnie z zasadami produkcji żywności ekologicznej, co potwierdza certyfikat PL-ECO-07-16926, przyznany przez polską jednostkę certyfikującą rolnictwo ekologiczne, AGRO BIO TEST Sp. z o.o.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.
informacje o firmie
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.