budownictwo/nieruchomości turystyka/wypoczynek
3 nowe obiekty Best Western w Poznaniu
Best Western Hotels & Resorts nie zwalnia tempa mimo zbliżającego się końca roku. Sieć ogłosiła właśnie dołączenie do jej struktur 3 kolejnych hoteli. Wszystkie obiekty zlokalizowane będą w Poznaniu lub bliskich okolicach.
Do największej na świecie rodziny hotelowej dołączą dwa nowo powstające obiekty - Edison Park Hotel, BW Premier Collection oraz Sure Hotel Old Town – a także istniejący już Hotel Edison położony w miejscowości Baranowo pod Poznaniem. Właścicielem wszystkich trzech hoteli są spółki należące do Grupy Hotel Edison, zajmującej się prowadzeniem inwestycji na rynku nieruchomości komercyjnych, zarządzaniem obiektami hotelowymi oraz działalnością gastronomiczną i winiarską.
Jako pierwszy do sieci dołączy działający już Hotel Edison Baranowo (ul. Wypoczynkowa 60) z 54 pokojami. Planowany czas przystąpienia do Best Western to marzec 2018 roku. Kameralny hotel położony jest nad Jeziorem Kierskim, w urokliwym otoczeniu przyrody i niewielkiej odległości od centrum Poznania (12 km) oraz portu lotniczego Poznań-Ławica (4km). Obiekt oferuje m.in. restaurację specjalizującą się w daniach z dojrzewającej wołowiny, zaplecze konferencyjno-szkoleniowe, a także całoroczny, klimatyzowany namiot biesiadny oraz tereny piknikowe i rekreacyjne nad jeziorem Kierskim.
Z kolei w połowie 2020 roku pierwszych gości przyjmie Sure Hotel Old Town. Będzie to pierwszy w Polsce obiekt funkcjonujący pod tą marką. Położony w centrum miasta (przy ulicy Paderewskiego 1) obiekt do dyspozycji gości odda 40 komfortowych pokoi. Obecnie trwają prace projektowe.
Trzecia z inwestycji to również nowo powstający obiekt - Edison Park Hotel. Zlokalizowany będzie przy ulicy Libelta 33 w Poznaniu. Projekt budynku oraz rewitalizację zabytkowej willi przygotowała pracownia architektoniczna z Poznania prowadzona przez Piotra Bukowego. Hotel zaoferuje gościom 63 pokoje i funkcjonować będzie pod szyldem BW Premier Collection. Marka ta zrzesza najwyższej jakości niezależne hotele, które posiadają certyfikat jakości serwisu TripAdvisor oraz co najmniej cztery gwiazdki.
W każdym z nowych obiektów goście hotelowi znajdą bogatą ofertę gastronomiczną i winiarską. Restauracje, które powstaną w obu miejscach, będą autorskimi projektami Kuby Kasprzaka, obecnego szefa kuchni restauracji Lumière w Hotelu Edison w Baranowie, a specjalistyczne wine bary z szeroką ofertą win, przygotowane zostaną przez sommelierów z Foodwine.pl. W hotelach znajdą się też sale konferencyjne, tarasy widokowe oraz strefy fitness.
Włączenie trzech naszych obiektów w struktury międzynarodowej sieci to niewątpliwy sukces. Każdy z hoteli będzie inny, a ich oferty będą odpowiadać na potrzeby różnych grup gości. Jako pierwszy, na początku przyszłego roku, zostanie włączony istniejący już Hotel Edison Baranowo Poznań - skomentował Przemysław Woźny, prezes spółki Hotel Edison Baranowo Poznań. Sektor hotelarski w Polsce przeżywa rozkwit. Rozwój zaobserwować można we wszystkich większych miastach w Polsce, do których zalicza się również Poznań. Duże zapotrzebowanie na usługi hotelowe w kraju skłania inwestorów, takich jak nasza spółka, do intensywnych działań. Dzięki przystąpieniu do sieci Best Western, zostaniemy włączeni w struktury systemu rezerwacyjnego oraz programu lojalnościowego a także możemy liczyć na wsparcie sieci np. w zakresie marketingu, co jest szczególnie istotne w przypadku naszych nowo powstających obiektów – dodał Przemysław Woźny.
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod jedenastoma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection® i BW Signature CollectionSM by Best Western, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay® Hotel by Best Western, SureStay Plus® oraz SureStay CollectionSM by Best Western. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.
* Wszystkie hotele Best Western oraz SureStay są niezależnie prowadzone i zarządzane
informacje o firmie
O sieci Best Western Hotels & Resorts
Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix, Arizona, jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4,200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod jedenastoma markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, BW Premier Collection® i BW Signature CollectionSM by Best Western, a także niedawno uruchomione marki franczyzowe SureStay® Hotel by Best Western, SureStay Plus® oraz SureStay CollectionSM by Best Western. Świętująca 70 lat działalności, Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony. Best Western nieustannie ustala rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, obejmujące m. in. uzyskanie przyznawanego przez TripAdvisor® Certificate of Excellence przez 64% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2017 roku, Business Travel News® plasujące Best Western Plus i Best Western w top trzech markach hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price przez trzy kolejne lata, a także nagrodę Dynatrace® Best of the Web za najlepszą stronę internetową przez siedem lat z rzędu. Już ponad 32 miliony podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Sieć współpracuje m.in. Harleyem-Davidsonem®, co pozwala podróżnym na angażowanie się w działalność marki. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą znaczącą firmą tej wielkości i skali, która wprowadziła dla swoich klientów doświadczenie oparte na wirtualnej rzeczywistości, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianie.
* Wszystkie hotele Best Western oraz SureStay są niezależnie prowadzone i zarządzane