nowe produkty/usługi styl życia zainteresowania/hobby towary konsumpcyjne

Przekąska bez wyrzutów sumienia – Henryk Kania wprowadza linię produktów „for woman”

09.11.2017 | ZM Henryk Kania S.A.

Linia mięsnych przekąsek stworzona specjalnie z myślą o kobietach? Jak najbardziej. Przekąski drobiowe "Bez wyrzutów sumienia" pod marką Henryk Kania Maestro wchodzą właśnie do sprzedaży.

Drobiowy baton proteinowy oraz kabanoski drobiowe – to właśnie te dwa produkty dają początek innowacyjnej na polskim rynku wędliniarskim linii produktów „for woman” pod marką Henryk Kania Maestro. Oba, oprócz wysokiej mięsności, charakteryzuje duża zawartość białka zwierzęcego, które wchłania się znacznie lepiej niż białko pochodzenia roślinnego. Ponadto nie zawierają fosforanów i glutaminianu monosodowego.

 – Produkty „for woman” to drobiowa przekąska „bez wyrzutów sumienia”, co wyraźnie komunikujemy na opakowaniach. Dla przykładu, jeden 25 gramowy baton mięsny „for woman” zawiera 66 kcal. Ponadto, zarówno baton jak i przekąska drobiowa, mają wysoką zawartość cennego białka przy jednocześnie niskiej zawartości węglowodanów – tłumaczy Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania S.A. I dodaje: – To innowacyjna koncepcja wyrobu wędliniarskiego typu „to go”, która potwierdza nasze nowatorskie podejście do kreowania nowych produktów. Chcemy pokazać, że jedzenie wędlin z powodzeniem może wykraczać poza znane od lat konteksty spożycia, tj. chociażby jako element kanapki. W tym kierunku podąża z resztą cały rynek. Z roku na rok w branży mięsnej pojawia się bowiem coraz więcej produktów funkcjonalnych, które znajdują uznanie w oczach klientów. W naszej ocenie, trend ten będzie się pogłębiał.

Na rozwój wspomnianego trendu, duży wpływ mają konsumenci, których spojrzenie na sklepową półkę z wędlinami, stale się zmienia. – Z każdym rokiem rosną ich oczekiwania i wymagania. Polacy wielokrotnie szukają dziś innowacji i nowości, także wśród wędlin. Wychodząc im naprzeciw, wprowadzamy do oferty chociażby takie produkty, jak te z linii „for woman”.

W ciągu najbliższych miesięcy okaże się, jakie produkty uzupełnią linię dla kobiet. – Jeżeli tylko odpowiedź rynku na nasze obecne propozycje będzie pozytywna, z pewnością wprowadzimy kolejne przekąski „Bez wyrzutów sumienia” – podsumowuje Dominika Rąba.

Rynek przekąsek dynamicznie rośnie

Z danych rynkowych wynika, że dziś już 20 proc. społeczeństwa w Polsce zjada tzw. produkty „to go” przynajmniej raz w ciągu tygodnia zarówno na śniadanie, lunch, jak i na kolację. Trend ten pogłębia się, tym bardziej, że już 65 proc. Polaków przyznaje, że ma zbyt mało czasu na przygotowanie posiłku. Dlatego też przekąski są dla nich doskonałym rozwiązaniem. Co więcej, badania firmy Mintel wskazują też, że już ponad 1/3 z nas z głodem między głównymi posiłkami radzi sobie właśnie za pomocą różnego rodzaju słonych snacków.

Trend przekąskowy jest bardzo wyraźny i – w naszej ocenie – snacki stanowią perspektywiczny segment rynku. Dlatego będziemy rozwijać produkty typu „to go” – smaczne, pożywne, w niewielkich gramaturach. Na podstawie bieżących wyników sprzedażowych widzimy, że wyroby tego typu, które mamy już w portfolio, cieszą się dużym zainteresowaniem klientów – podsumowuje Dominika Rąba.

kontakt dla mediów
Paweł Sikora
Public Relations Manager, ZM Henryk Kania S.A.
Paweł Sikora

psikora@zmkania.pl

informacje o firmie

Historia Zakładów Mięsnych Henryk Kania tworzona jest z wielką pasją od ponad 25 lat. Jednak jej korzenie sięgają o wiele głębiej, bo XIX wieku, kiedy to w Pszczynie kwitło tradycyjne rzemiosło masarskie. W miejscu obecnej siedziby spółki, zakłady masarskie mieściły się bowiem od dawna.

W 1990 roku Henryk Kania wzbogacił tradycyjne rzemiosło o najnowsze metody przetwórstwa, rozwijając dynamiczne przedsiębiorstwo rodzinne na miarę nowego stulecia. Firma skutecznie przeniosła tradycyjną wiedzę i umiejętności w nowoczesne realia. Z pszczyńskiej, wielowiekowej tradycji masarskiej czerpiemy jednak do dziś wszystko to, co najlepsze, czyli sprawdzone przepisy, tajniki sztuki obróbki mięsa oraz wysoka dbałość o jakość wyrobów. Dzięki temu poszczególne linie asortymentowe tworzą gamę unikalnych delikatesów przeznaczonych dla smakoszy z każdego zakątka Polski i Europy. Wśród naszych produktów można znaleźć zarówno otulone dębowym dymem szynki, jak i podsuszane kiełbasy, a także muśnięte mieszanką subtelnych przypraw polędwice.

Dziś Zakłady Mięsne Henryk Kania to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Głównymi odbiorcami naszych produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.  

Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

załączniki

kontakt dla mediów
Paweł Sikora
Public Relations Manager, ZM Henryk Kania S.A.
Paweł Sikora

psikora@zmkania.pl

informacje o firmie

Historia Zakładów Mięsnych Henryk Kania tworzona jest z wielką pasją od ponad 25 lat. Jednak jej korzenie sięgają o wiele głębiej, bo XIX wieku, kiedy to w Pszczynie kwitło tradycyjne rzemiosło masarskie. W miejscu obecnej siedziby spółki, zakłady masarskie mieściły się bowiem od dawna.

W 1990 roku Henryk Kania wzbogacił tradycyjne rzemiosło o najnowsze metody przetwórstwa, rozwijając dynamiczne przedsiębiorstwo rodzinne na miarę nowego stulecia. Firma skutecznie przeniosła tradycyjną wiedzę i umiejętności w nowoczesne realia. Z pszczyńskiej, wielowiekowej tradycji masarskiej czerpiemy jednak do dziś wszystko to, co najlepsze, czyli sprawdzone przepisy, tajniki sztuki obróbki mięsa oraz wysoka dbałość o jakość wyrobów. Dzięki temu poszczególne linie asortymentowe tworzą gamę unikalnych delikatesów przeznaczonych dla smakoszy z każdego zakątka Polski i Europy. Wśród naszych produktów można znaleźć zarówno otulone dębowym dymem szynki, jak i podsuszane kiełbasy, a także muśnięte mieszanką subtelnych przypraw polędwice.

Dziś Zakłady Mięsne Henryk Kania to wiodący producent wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. To także innowacyjny i prężnie rozwijający się eksporter. Głównymi odbiorcami naszych produktów są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.  

Od marca 2012 roku akcje ZM Henryk Kania są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.